Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Lygter hvor henne

Tags:
No tags yet.

(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 18 years siden | | | |
kan man få dem med klart glas og e mærkede uden indmad?
(permalink) JN Member
e mærkede og med klart glas detmå være den billigste baklygte ,som man fjerner indmaden fra.Hvad vil du bruge denne lygte til.Jeg er ikke sikker på at e mærkningen er ok ved ændring af lygtens funktion
MVH JN
så vidt jeg egentlig har kunne læse mig frem til inde på fstyr. skal en baglygte ikke være mærket med noget som helst. den skal bare overholde en masse krav med hensyn til candela og x antal grader man skal kunne se dem fra siden....

grunden til at jeg gerne vil have dem e mærket er at så ved jeg at de virker efter hensigten:-)
(permalink) JN Member
Når lygter er e mærkede overholder de kravene du omtaler.
Hvis du sætter ny indmad i en lygte ,ved du ikke om den virker efter hensigten.
Jeg forstår stadig ikke hvorfor du vil ændre lygten ,når der kan fåes en lygte, der fungerer korrekt.
MVH JN
jeg har en plan og den er køl...;-)
(permalink) Chritte Member
andreas4321 skrev:
så vidt jeg egentlig har kunne læse mig frem til inde på fstyr. skal en baglygte ikke være mærket med noget som helst. den skal bare overholde en masse krav med hensyn til candela og x antal grader man skal kunne se dem fra siden....

grunden til at jeg gerne vil have dem e mærket er at så ved jeg at de virker efter hensigten:-)

Der er ingen krav om at en baglygte skal være e-mærket men der er tilgengæld krav om at der skal være en refleks som er det...
(permalink) Heide Member
JN er der en side man kan se de forskellige modeller?
(permalink) JN Member
Det er fra forskellige leverandører lygter kommer,så det er svært at henvise til en bestemt side,men du kan prøve http://www.ermax.dk
Ellers er der allerede rigtig gode billeder hvis du bladrer tilbage i dette emne.

MVH JN
(permalink) JN Member
Det er fra forskellige leverandører lygter kommer,så det er svært at henvise til en bestemt side,men du kan prøve http://www.ermax.dk
Ellers er der allerede rigtig gode billeder hvis du bladrer tilbage i dette emne.

MVH JN
(permalink) Heide Member
OK,,, det var mere hvis der var forskellige indbygnings lygter evt blinklys til front Osv
(permalink) JN Member
http://WWW.ERMAX.DK har et stort udvalg i disse lygter
MVH JN

Reply

You must log in to post.