Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Tjek lige denne

Tags:
No tags yet.

(permalink) jakob356 Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hej Bo

Du er kommet ind et sted hvor folk holder af urgamle folkevogne og kan snakke timer om hvad der er stil og not og hvad der originalt og cool og not.
Så inden du oversprøjter forummet med personlige angreb og gør dig uvenner med en masse, der så derefter hverken gider handle eller snakke med dig, så tænk dig lidt om.
Ronnie og Rune er sgu flinke fyre. De er bare så erfarne at de tør stå ved deres meninger, istedet for bare at følge med strømmen/moden!

mvh
JAKOB
(permalink) Skallerup S. Member
Den er sku najs nok.. :)

Godt at se der er nogen der prøver kræfter med myndighederne ( hvis den da er godkendt osv... ?? )

Greets from over here..
-------------------------------------------
Keep your dream alive.!!
(permalink) Anonym Member
jeg er overhovet ikk i tvivl om de er flinke fyre, tror da vist os de ka se gassen i det! havde det været mig selv der havde lagt bilen på nettet havde jeg heller ikk været utilfreds med folks meninger, det er blandt andet også derfor profilen er fjernet fra bilgalleri, manden der havde taget billederne havde lavet en profil uden at informere mig om det, da der så er en kammerat der skriver hvorfor jeg allerede viser bilen frem på nettet inden dfb blir man sku lidt knotten, jeg har trods alt brugt 3 år på bilen, så ville faktisk helst selv ha haft æren af at vise den frem

og så hedder jeg kim ikk bo
(permalink) LUX231 Member
Respekt for de 3 års arbejde Kim, se så at få lavet dig et "wankel" login..! Så kan du også selv lægge en masse billeder ind af dit projekt under VW-Freaks og deres vilde projekter..! Glæder mig til at læse om slæden, den er hardcore..

SørenL
Livet er for kort til ikke at nyde hver eneste dag.
(permalink) niels-erik Member
LUX231 skrev:
Respekt for de 3 års arbejde Kim, se så at få lavet dig et "wankel" login..! Så kan du også selv lægge en masse billeder ind af dit projekt under VW-Freaks og deres vilde projekter..! Glæder mig til at læse om slæden, den er hardcore..

SørenL

Ja bare sæt igang, så vi kan læse hvad du har lavet.
Hilsen Niels Erik

En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Fastoldvw Member
Anonym skrev:
jeg er overhovet ikk i tvivl om de er flinke fyre, tror da vist os de ka se gassen i det! havde det været mig selv der havde lagt bilen på nettet havde jeg heller ikk været utilfreds med folks meninger, det er blandt andet også derfor profilen er fjernet fra bilgalleri, manden der havde taget billederne havde lavet en profil uden at informere mig om det, da der så er en kammerat der skriver hvorfor jeg allerede viser bilen frem på nettet inden dfb blir man sku lidt knotten, jeg har trods alt brugt 3 år på bilen, så ville faktisk helst selv ha haft æren af at vise den frem

og så hedder jeg kim ikk bo

Hey Kim, og velkommen til!!!

Ja, bilen er ikke min stil(undtagen motoren) og der er no hard feelings, der skal noget mere til..

Glæder mig dog til at se mere til den, evt til noget træf, man kan jo ændre mening..

Rock on, og held og lykke med den!!
(permalink) DenGrønneSniger Member
selv om jeg er mest til org. style er det sku fedt med folk der tør og har modet til og lave en anderledes bobel i DK jeg glæder mig til og se den live... det tyder på det blir en go oplevelse... på stripen.
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com
(permalink) Heide Member
respekt for mandens arbejde det ser alt for hårdt ud den er total i orden, syn sku den ligner en rigtig ræser........
(permalink) Oldschool MoB Member
det må da så være en af de absolut "pure evil" oldschool vw'er jeg ikke har set i et godt stykke tid!
(permalink) BuggyBoy Member
Må man få oplyst hvor meget effekt der er i den wankel der??? smiler...

Reply

You must log in to post.