Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Danske blogs

Tags:
No tags yet.

(permalink) munken Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hep!

Jeg har moret mig kosteligt over den måde bloggeriet har taget fart blandt vwnettets brugere. Ikke så snart Gustav lancerede sin blog er det mere eller mindre blevet standard at påpege at man har en sådan. Nu er det jo frivilligt om man vil besøge andres blogs og læse deres mere eller mindre relevante betragtninger om dette og hint. Men bare fordi man kan åbne en blog på 10 minutter er det ikke ensbetydende med at det man vil kommunikere er parat til at blive stillet til offentligt skue!

Personligt vil jeg fremhæve Gustavs blog for at være velskrevet, underholdende, underspillet og uprætentiøs - og tilmed mestrer Gustav at skrive korrekt og yderst læsevenligt.

Måske er der nogen af jer andre som skulle se lidt på denne blog - bare et hint;-);-)

Og hvis I ikke er blevet tudemik´ler af den direkte tone så læs lige hvad Uncyclopedia (wikipedia spoof) skriver om blogs ;-9;-)
http://uncyclopedia.org/wiki/Blog

Keep on blogging in the free world.......
Kasper

-------------------------------------------
Let it flow - let yourself go
Slow and low - that is the tempo
(permalink) vwmorten VW-Guru
Problemet er vist netop med de blogs at de spreder vw-miljøet i dk for vinden.

Mange af de konstruktive indlæg der før i tiden blev lagt på vwnettet, bliver nu sat på blogs rundt omkring, med kun ganske lidt tekst, fordi det er besværligt at formulere sig på engelsk.
Der er intet centralt sted der viser hvad der sker på bloggene, og ingen kan huske adresserne på dem.

I den seneste tid har jeg bemærket at det især er bloggerne der kritiserer vwnettet for ikke at have nok nyt originalt indhold, og det er jo paradoksalt fordi det netop er bloggene har flyttet en del af indholdet.

Kritikken er så selvforstærkene fordi folk har travlt med at klappe hinanden på ryggen, istedet for selv at skabe noget indhold.

VWNettets nye layout og funktioner har masser af fejl og mangler, indrømmet, men det er trods alt super funktionelt, og under stadig udvikling (som dog i perioder ligger forholdsvis stille, pga Dan's og mine mange andre forpligtelser)

Jeg er utroligt ked af al disse dårlige vibrationer, men jeg er trods alt optimist, og kan se foråret lure om hjørnet, VWNettet vil bestå, jeg synes bloggene er spændende, og jeg er sikker på at begge dele kan leve smukt i fællesskab.

prøv i den næste tid:
At være positiv på vwnettet og alle andre steder
Give plads til alle
Skriv noget smukt, konstruktivt, interessant, her, på blogs, på udenlandske fora
Vær diplomatisk
Begræns "støjen"

Stor krammer til alle
VWMorten
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) jpwest Member
vwmorten skrev:
Problemet er vist netop med de blogs at de spreder vw-miljøet i dk for vinden.

Mange af de konstruktive indlæg der før i tiden blev lagt på vwnettet, bliver nu sat på blogs rundt omkring, med kun ganske lidt tekst, fordi det er besværligt at formulere sig på engelsk.
Der er intet centralt sted der viser hvad der sker på bloggene, og ingen kan huske adresserne på dem.

I den seneste tid har jeg bemærket at det især er bloggerne der kritiserer vwnettet for ikke at have nok nyt originalt indhold, og det er jo paradoksalt fordi det netop er bloggene har flyttet en del af indholdet.

Kritikken er så selvforstærkene fordi folk har travlt med at klappe hinanden på ryggen, istedet for selv at skabe noget indhold.

VWNettets nye layout og funktioner har masser af fejl og mangler, indrømmet, men det er trods alt super funktionelt, og under stadig udvikling (som dog i perioder ligger forholdsvis stille, pga Dans og mine mange andre forpligtelser)

Jeg er utroligt ked af al disse dårlige vibrationer, men jeg er trods alt optimist, og kan se foråret lure om hjørnet, VWNettet vil bestå, jeg synes bloggene er spændende, og jeg er sikker på at begge dele kan leve smukt i fællesskab.

prøv i den næste tid:
At være positiv på vwnettet og alle andre steder
Give plads til alle
Skriv noget smukt, konstruktivt, interessant, her, på blogs, på udenlandske fora
Vær diplomatisk
Begræns "støjen"

Stor krammer til alle
VWMorten

Syns det har været sjovt og være på VWNetter i de 3-4 år jeg har været her og syns i Admin gør et godt og solidt arbejde(selv om jeg LANGT fra altid er enige med jer)kigger da selv på de Blogs og syns de fleste er ret gode,danske som Engelske,har dog ikke selv planer i de retninger.
West

(permalink) Gustav_t Member
G.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Dan Rockstar
Der sker da godt nok noget i ens fravær...

Jeg har ikke haft den store lyst/mulighed for at deltage eller konstruere noget på vwnettet igennem det sidste stykke tid... Familie og arbejde i en alt for sindsyg overflod gør at min tid ikke lige er til at rette de fejl jeg burde på vwnettet, og/eller viderudvikle de ting jeg ellers burde...

Hvis i opfører jeg pænt aftenen ud kunne det være jeg fik lyst til at lægge en opdatering på ;)
anotherdan.com
(permalink) Mark S Member
I fare for at smide benzin på bålet har jeg alligevel oprettet en lille blog. Også på engelsk, eller prøvet på det.

http://vwmark.blogspot.com/
(permalink) DenGrønneSniger Member
jeg synes osse lige jeg ville ha mig en blog nu hvor jeg ik har en webside mere

kig forbi

http://teamvwboy.blogspot.com/
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com

Reply

You must log in to post.