Turbolook kit
Det handler ikke om at gøre som andre siger, men at have respekt for de gamle biler!!
Den årgang bliver mere og mere sjælden, så pas på den som den er..
Anonym skrev:
Det handler ikke om at gøre som andre siger, men at have respekt for de gamle biler!!
Den årgang bliver mere og mere sjælden, så pas på den som den er..
ja gør som alle andre her inde og lav den om til en buggy!
kan godt være det er fedt at være en orginal der tør at gøre noget der er anderledes - men når det ikke lykkedes er det da synd for den orginal - at når vedkommende kommer til et træf eller lign - så står min 80% og tænker - fuck en skodbil - den er jo totalt hærget - det er sgu da synd for den orginal at han glæder sig til at vise sit mesterværk frem - og så griner flertallet bare af den fordi de syntes den er til grin ....
dette gælder især når den var fedrerer inden vedk påbegyndte med sit personlige præg.
kan godt være vi der er til fede biler er alt for traditionelle - men jeg har det fint med det - - kald mig bare uorginal- så længe jeg har nogen fede biler er jeg sgu lige glad.. selvfølgelig skal man være åben for nye ideer og inspiration - men i sær turbolook er jo efterhånden afprøvet i alle afskygninger - og tiden er ikke til det mere - men måske kommer firserne igen engang - så vil jeg ha en rolles røjse looker ;-)
det er skønt at være smagsdommer
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
og alle dem den der støtter op om det så kaldte anderledes turbolook, køre sjovt nok ikke bobbel og nej en buggy har intet med en bobbel at gøre
Nej da det skal endelig være en original bobbel, sådan som flertallet ønsker det- Og så skære du forbroen over og smaller den, sænker den så du må køre uden støddæmpere, hvormed den bliver direkte ubehagelig at køre med, til sidst skal den males med en malerrulle- Helst matsort!Alternativt så sliber du bare lakken af og lader den ruste.
Så mener flertallet at din bobbel er rigtig fed!Og "næsten" original.
Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
[quote=niels-erik]Nej da det skal endelig være en original bobbel, sådan som flertallet ønsker det- Og så skære du forbroen over og smaller den, sænker den så du må køre uden støddæmpere, hvormed den bliver direkte ubehagelig at køre med, til sidst skal den males med en malerrulle- Helst matsort!Alternativt så sliber du bare lakken af og lader den ruste.
Så mener flertallet at din bobbel er rigtig fed!Og "næsten" original.
Niels Erik
HEHE udover at du glemte at nævne en tag bagagebærer så har du for en gangs skyld ret.
Stilen hedder foriøvrigt MAINSTREAMElooker og overlader ikke noget til fantasien den skal jo helst ikke skille sig ud.
Men lur mig om der ikke er en ny trend på vej når først VW ""guruen"" får sin splitbus ud på vejen.
PS.Jeg ville ikke nænne at lave den omtalte fine bil om til en Tubolooker
men det er din bil gør hvad du føler for
klokmose skrev:
og alle dem den der støtter op om det så kaldte anderledes turbolook, køre sjovt nok ikke bobbel og nej en buggy har intet med en bobbel at gøre
nej men de tør lave deres biler som DE vil have den og ikke som andre mener den skal se ud
jeg ville bare nøjes med at skære taget af den og så lave en fed carson top til den istedet
jj
Jeg står et eller andet sted lige midt imellem:) Jeg er faktisk enig i at den skal holdes så original som muligt netop fordi det er en 67er.
Når det så er sagt, så er jeg selv vild med den turbo bagklap. Ikke hele kittet, men kun bagklappen. Den giver nu bilen et ret fedt look med sådan en på.
Men igen, jeg er jo også tosset med hensyn til stil. Det har jeg jo fået af vide alt for ofte:) :) :)
Michael
Mbechmann skrev:
Jeg står et eller andet sted lige midt imellem:) Jeg er faktisk enig i at den skal holdes så original som muligt netop fordi det er en 67er.
Når det så er sagt, så er jeg selv vild med den turbo bagklap. Ikke hele kittet, men kun bagklappen. Den giver nu bilen et ret fedt look med sådan en på.
Men igen, jeg er jo også tosset med hensyn til stil. Det har jeg jo fået af vide alt for ofte:) :) :)
øhhh hvad er det lige med de 67`re der er så specielt?? skærme,lygter eller hva???
mvh Henrik.
Hold da kæft en smøre, men det er sgu da fedt at folk kommer med deres besyv på hvad de mener der skal laves og IKKE laves om.
Jeg ved egentlig ikke hvem det var der startede, men en fjer er da så sandelig blevet til 5 høns. Jeg har aldrig spekuleret i at sætte et turbokit på bilen, men såmænd bare en anden bagklap med spoiler, fordi jeg synes det er flabet på en bobbel. Jeg skal ikke ind og lave om på originaliteten på de blivende dele så tøv en kende og fald ned i bukserne igen.
Og lige for at slå det fast, så er jeg langt fra en pleaser. Jeg takker for de mange indlæg af forskellig art, men synes jeg det er fedt at lave min bil om til en blomsterkasse eller sælge den til Karl-Mar Møller for et brugt præservativ, ja så er det det jeg gør... Meeen tror nu nok jeg beholder den, for den er ikke til salg.
Netop! Og den stil skal du aldrig gå bort fra! Fuck smagsdommerne
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
Nå man er måske kun smagsdommer når man ikke kan lide det??
secreto skrev:
men såmænd bare en anden bagklap med spoiler, fordi jeg synes det er flabet på en bobbel.
Hvis den spoiler er flabet over for mig bliver jeg sur.....
Jeg har en ekstra bagklap stående som jeg gerne donere til projektet - det ville være synd af få fucket den orginale, hvis det nu viser sig at spoileren kommer til at være sød frem for flabet.
Ring: 28118212
Jamen hvis du vil donere en bagklap, så lyder det sgu da lækkert. Tror ikke spoileren kommer til at fucke det op, men har heller ikke lyst til at tage chancen med den originale bagklap.
ring på 40930286 han har en bil stående med hele sættet på.
tlf 22971295
Hej
Det er ikke en løs spoiler man sætter på den originale klap,
men en "ud i et" fiber klap
Har ikke lige fået taget et billede endnu, men skal nok
hvis du stadig er intr.?
Michael
Billeder af spoilersættet
Michael
nu vil jeg også lige blande mig jeg er ikke den store kender og køre selv i Buggy fordi sådan en ville jeg have jeg har så købt min sådan og det er også en 67er men jeg må sige du har dig en flot bobbel der det ville være synd at lave den om hvis du er så vild med det turbo kit så sælg dog din bobbel og køb en med turbo kit din er tilsyneladende det dobbelte værd af hvad sådan en med turbokit er så ville det da være smartere for dig og for ham som så bliver glad for at få en 67er i rimelig original stand kan du ikke følge mig?
Heinrich
Din 67 ser rigtig fin ud . Hvis du gerne vil køre sænket var det måske en ide at få en forbro på fra Angora Drengene ! De kan det der med forbroer .... PLEASE LAD V
Turbo look er da okay, hvor mange af jer har ikke selv skamsavet en bobbel i stykker for at lave en kort buggy o.l.!!! N
Se hvad jeg har gemt.....
(årgang 1974, men skærmene var på en ældre model engang)
Glasfiber ruster ikke!!!!!!
Gamle biler spilder ikke olie;
DE PISSER TERRITORIER!
Her: Nordvestjylland
Er jeg så os dum når jeg vil have det på en 1303 fra 74? jeg syns det er fedt med turbokit. jeg er os mest til damer ? :)
Anonym skrev:
Turbo look er da okay, hvor mange af jer har ikke selv skamsavet en bobbel i stykker for at lave en kort buggy o.l.!!! N
desuden troede jeg kun det var 67'eren med 1500 motor der var "sjælden" fordi det er en one year only produktion....det gør jo ikke alle bobler fra 67 specielle. Der står 1300 på bagklappen og hvis det passer er den da ikke speciel
Jeg er gået bort fra ideen med bagklappen, for synes egentlig at dytten ser ganske udemærket ud, med det nuværende look. Hra bare altid syntes godt om Porsche looket med den spoiler og syntes at lokket til Bobbel med spoiler på er frækt nok.... Og jo, jeg vil hellere snave piger end tale med gamle mænd. Good point there :-)