andreas4321 skrev:
kanon ideer.
men hvis junkyard bliver fjernet har jeg jo som mormor ikke mulighed for at se de gode ting som også tit dukker op der.
så skulle man jo lave en junk-junkyard, til de ting der ikke har noget at gøre med vores hobby, og det kunne jo gøres ved at linke til DBA:-)
smart ikke
Hvis du kigger dig omkring er der jo netop forskellige indelinger der dækker alt vedrørende vores hobby derfor er der oprettet er forum som i sagens natur hedder junkyard hvor man så kan smide de ting som ikke omhandler vores hobby ind hvor du jo så selv syndtes at der dukker nogle gode ting op.så kunne det jo være at der er nogle vwnettere der finder noget som du ikke finder intressant men hvordan skal det så lige deles op ???.
Et lille tip står der eks gummistøvler tilsalg og du ikke finder gummistøvler intressant så lad være med at klikke på annoncen det virker for de fleste.
Jeg tror der er mange der laver en lille skilling til deres projekter i junkyarden og det er da fint hvis det kan gøres på den måde,det kan ikke gøre mig misundelig.
Til sidst så tror jeg at os der har været med i flere år har vænnet os til at andet end vw kan optræde herinde og det er da fint at det ikke kun er for blå kasketter.
Set lidt i lyset af denne debat skal jokes og andet sjov som ikke omhandler vw så også bandlyses det kunne være hyggeligt yeah,helt ærligt det er sku da ikke en landbrugsforening med dagsorden og vedtægter vi er inde på det er da et hygge forum med bare lidt albue plads ellers tager jeg da meget fejl.
Det er bare min ydmyge mening og den er ikke ment personlig eller for at genere nogen.
Mvh Henrik Schrøder