Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Er det VWnettet eller DBA...???

Tags:

(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 18 years siden | | | |
det kunne sikkert være rart.

jeg må indrømme at jeg er rimelig interreseret i vw. ikke i billige kogeplader (undskyld til vedkommende at jeg bruger dette eksempel) det er derfor jeg bruger vwnettet:-)
(permalink) SorenJ Member
Skal man så også kunne slå buggier fra?

(det er sagt i sjov - jeg gider ikke hører/starte en lang debat om hvilke man synes er sjovest at rode med. Hvis jeg hører "Nogen er til moderen og andre til datteren" sætningen en gang til brækker jeg mig)
-------------------------------------------
Ring: 28118212
kan godt forstå hvad du mener.

jeg går ud fra at jeg godt må kommentere på din kommentar.

Dette er ikke et bobbel forum, det er et luftkølet vw forum.

men ja det kunne da også være rart med en buggy-inddeling. (buggier for sig)
der er jo rigtigt mange spørgsmål til dem.
(permalink) Fjels-Aircooler Member
Jeg syntes nu tit man render over et eller andet spændende i Junkyard - vwnettere kan jo have mange fællestræk, gør-det-selv osv. Derud over syntes jeg det vil være på sin plads med en løftet pegefinger fra en admin - hvis ikke en bruger kan finde grænsen med for mange poster med sit brugte skrammel.

Ideen om individuelle indstillinger samt et opdelt buggyforum tilslutter jeg mig.

Mogens

40607123 - 9620 Aalestrup
(permalink) Andreas Member
Det kræver så utrolig lidt energi og tid, at scroll´e forbi de indlæg der ikke interesserer sig. Desuden vil der jo stadig være indlæg som man ikke lige er interesseret i, uanset om "Junkyard" bliver fjernet fra "Sidste indlæg" eller ej.
Nu kører jeg bus...skal jeg så kræve at få fjernet alle indlæg fra "sidste indlæg" der ikke omhandler busser?
Dan, behold det som det er...det er ikke noget at bruge tid på at ændre. BTW...you´re doing a great job so far...thumbs up.
MIB Aalborg
(permalink) HMS Member
andreas4321 skrev:
kanon ideer.

men hvis junkyard bliver fjernet har jeg jo som mormor ikke mulighed for at se de gode ting som også tit dukker op der.

så skulle man jo lave en junk-junkyard, til de ting der ikke har noget at gøre med vores hobby, og det kunne jo gøres ved at linke til DBA:-)

smart ikke

Hvis du kigger dig omkring er der jo netop forskellige indelinger der dækker alt vedrørende vores hobby derfor er der oprettet er forum som i sagens natur hedder junkyard hvor man så kan smide de ting som ikke omhandler vores hobby ind hvor du jo så selv syndtes at der dukker nogle gode ting op.så kunne det jo være at der er nogle vwnettere der finder noget som du ikke finder intressant men hvordan skal det så lige deles op ???.
Et lille tip står der eks gummistøvler tilsalg og du ikke finder gummistøvler intressant så lad være med at klikke på annoncen det virker for de fleste.
Jeg tror der er mange der laver en lille skilling til deres projekter i junkyarden og det er da fint hvis det kan gøres på den måde,det kan ikke gøre mig misundelig.
Til sidst så tror jeg at os der har været med i flere år har vænnet os til at andet end vw kan optræde herinde og det er da fint at det ikke kun er for blå kasketter.
Set lidt i lyset af denne debat skal jokes og andet sjov som ikke omhandler vw så også bandlyses det kunne være hyggeligt yeah,helt ærligt det er sku da ikke en landbrugsforening med dagsorden og vedtægter vi er inde på det er da et hygge forum med bare lidt albue plads ellers tager jeg da meget fejl.

Det er bare min ydmyge mening og den er ikke ment personlig eller for at genere nogen.
Mvh Henrik Schrøder
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
fin mening....

det er sådan set også min.

jeg lægger mig op ad nogle regler som admin af vwnettet har lavet.

jeg mener helt klart også der skal være albueplads, men det her er ikke den blå avis.

der var en der lagde 10 indlæg ind i går, med ting der ikke har noget med vw at gøre.

jeg ved godt det lyder frygteligt pædagogisk, men hvis alle brugere herinde gjorde det, ville vi ikke kunne bestille andet end at kigge på sofaborde og kogeplader.
det hører ikke hjemme her, sæt det på DBA eller QXL, det er der man handler sådan noget. og sjovt nok betaler folk også penge for det derinde, som kan gå til folks projekter.

jeg mener ikke jeg er flueknipper (jeg prøver at holde op) men det har taget overhånd
SYNES JEG

så jeg prøver at trænge igennem med følgende:

prøv at undgå at oprette ALT FOR MANGE emner der ikke handler om vores hobby. det er sådanset imod reglerne.
det var en opfordring... stram op, vi er mange herinde.

det kan godt være det lyder sådan, men jeg er absolut IKKE sur eller ude på ballade :-)

(permalink) HMS Member
andreas4321 skrev:

det kan godt være det lyder sådan, men jeg er absolut IKKE sur eller ude på ballade :-)

Nej sådan tror jeg ikke at du bliver tolket det er da dejligt med en menings udveksling og så stadigvæk kunne nyde en kold fadbamse på et træf fuck nu savner jeg allerede sommeren og duften af vw der smider motorolie på træf plænen og ikke mindst at vågne med hangover og skue ud over festpladsen suk det varer længe:-(

na_kacu3.jpg

der går nok lige lidt inden hun er klar igen:-)
(permalink) klokmose Member
Anonym skrev:

Hvis det ikke var for VWnettet kørte jeg ikke rundt i orange King Cab med kæderat iført brugt mc-tøj, med en Wurlitzerkopi og nogle gode Biva fyrretræsmøbler på ladet! Thank you VWnettet!

det var da noget af det sjovste, fik rødvin ud igennem næsen og ned på det fine hvide hyrdetæppe da jeg læste det... og nok også mest rigtige der er skrevet på vwnettet i alt for lang tid

der er sket meget med vwnettet siden det startede, kan huske da vi kun var små 30 medlemmer og alle billeder skulle sendes til webmaster så han kunne ligge det op, tror han hed martin... mener at det første projekt der kom på siden var kkwa hvide 65er. det var en anden tid

nogen der ved hvor lang tid vwnettet har kørt?

(permalink) Anonym Member
Jeg mener det er siden 31/12-1969... Der blev jeg ihvertfald meldt ind stod der i min profil på et tidspunkt.
Tænk hvad man kunne have drevet det til hvis man havde været skrevet op i et boligselskab lige så længe.

2bad med vinen klok', men du finder nok et nyt gulvtæppe i Junkyard!

mvh
JAKOB
vwnettet med brevduer?

jeg tror ikke internettet var så udbredt dengang:-)
(permalink) REN Member
solow´s da man...

R
Tlf: 61713873
Mail: R.E.Nielsen(snaulA)Gmail.com
(permalink) Dan Rockstar
JK skrev:
Jeg mener det er siden 31/12-1969... Der blev jeg ihvertfald meldt ind stod der i min profil på et tidspunkt.

Det var inden jeg fik fingrende i teknikken bag siden... Det var en migrering fra det helt helt gamle software (inden jeg kendte til vwnettet, så jeg kan ikke engang svare hvilket stykke software det var, det kan Morten måske huske), der har gjort det.
anotherdan.com
(permalink) Mette Administrator
Dan skrev:
JK skrev:

Det var inden jeg fik fingrende i teknikken bag siden... Det var en migrering fra det helt helt gamle software (inden jeg kendte til vwnettet, så jeg kan ikke engang svare hvilket stykke software det var, det kan Morten måske huske), der har gjort det.

Det skete under en opgradering fra en version af PHPNuke til en anden, der blev alle eksisternde brugere sat til den indmeldelses dato.. jeg tror faktisk det var en eller anden ikke VW person, men en PHP nørd et eller andet sted i verden der lavede den opgradering for Morten.
~Mette
(permalink) Anonym Member
Jeg har bruger kun denne adresse til vwnettet fra nu af http://junkyardforum.tk
(permalink) HMS Member
Hov hvad er der sket her er der blevet slettet ?? noget jeg skrev noget godt nok glemte jeg at logge ind mennn"" det er vel ikke forbudt har der været censur på ???.
Svar tak
(permalink) Johnnyr Member
Jeg synes det er fedt med alt muligt andet på siden end VW.

Hvorfor SKAL det være et problem???

Det er bare et spørgsmål om at skrue siden sammen så det kan skilles ad.

Jo flere brugere jo mere stof og gode emner.
Det kunne jo være at selv de åbenbart meget reserverede VW'ere kunne lære noget af andre ikke VW'ere og at dem der laver f.eks. Ford også kunne bidrage med noget til siden her.

Jeg har selv sat fadølshaner til salg her, hvilket naturligvis gør at jeg føler mig lidt truffet.
Jeg vidste ikke at fadøl var irrelevant for folk der kører VW.

Jeg kan ikke se problemet i at folk sælger cykler gyngestole eller brugt tandtråd på en VW side...
Så længe man opfører sig ordentligt og ellers deltager.

Et godt eksempel er Kitcar Lasse, der sælge mange sjove ting, men han bidrager da også på den fedeste måde.

Personligt kommer jeg her fordi jeg gerne vil starte et VW baseret kitcar projekt.
Måske til dels for at financiere min opstart havde jeg lige nogle fadølsting jeg ville sælge... and so what?
Er det bedre at jeg havde holdt mig helt væk fordi jeg ikke engang har en VW endnu eller skal det ind under reglerne at man SKAL eje en også?

Come on Come on kylling...

Lad os nu ikke være så snæversynede og bed så Admin om at lave nogle flere kategorier for dem der vil sælge en Frilandsgris og dem der vil sludre om muligheden for at sætte en Mazda motor i en Jaguar.

Johnny

(permalink) klokmose Member
Johnnyr skrev:

Lad os nu ikke være så snæversynede og bed så Admin om at lave nogle flere kategorier for dem der vil sælge en Frilandsgris og dem der vil sludre om muligheden for at sætte en Mazda motor i en Jaguar.

Johnny

det en meget fin og åben holdning du har der...men så skal det jo ikke hedde vwnettet men altmuligtlortnettet eller som det er i øjeblikket T-hansen nettet...

savner sku lidt at det handler folkevogne... så lad os nu få den buggy side og resten af lortet kan ryge på DBA
(permalink) KC Lasse Member
Jeg mener kort og godt : ER man KUN interesseret i vw relaterede ting kan man jo lade være med at kigge i "Junkyard" så slipper man helt for det :-)

(permalink) MortenP Member
Kogeplader og køleskabe er da relevante for VWnettere, kunne man leve uden varme pølser og kolde øl i garagen !

Reply

You must log in to post.