Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

European Bugin 2007 - For toppen af poppen

Tags:
No tags yet.

(permalink) Morten03 Member
Skrev for 17 years siden | | | |

pokkers at jeg ikke kan se de billeder.. de biler lyder til at være temmelige skønne...
-------------------------------------------
1977 Bay Bus
(permalink) Rasser Member
http://bugin.skynetblogs.be/

Følg med i udviklingen her.....
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Så er der åbnet for tilmeldinger til konkurrencer (Drag - Slalom - Show´n Shine)

http://www.europeanbugin.com/en/inscription.html

Allerede nu skulle der være 100 tilmeldt til Drag race.
(permalink) Fastoldvw Member
Der kommer en hel del fra københavn og omegn, fandt jeg ud af på BB's stumpemarked..
Mig selv inklusive, og jeg GL
(permalink) micha racing Member
min plan er at tag til bad camberg først og så køre videre til bug in så slår man jo også 2 fluer samtidig ... kunne være sjovt at køre sammen og mødes og ha det sjovt...

vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
trl skrev:
min plan er at tag til bad camberg først og så køre videre til bug in så slår man jo også 2 fluer samtidig ... kunne være sjovt at køre sammen og mødes og ha det sjovt...

Lige præcis - kunne være supercool at følges ad og mødes.

Meeeeeeen har lige været inde på deres hjemmeside, og med mindre jeg har misforstået noget fuldstændig - så er der ikke camping på pladsen (med mindre man er med i nogle af konkurrencerne eller sælger stumper.

Der er nogle camping pladser i området - men de er nok booket helt op allerede om et par uger, så vi skal til at op af stolen nu!

Hvor mange ved med sikkerhed at de skal derned, og hvor mange af jer er med på fælles dansker camp på en af de campingpladser der ligger nærmest pladsen ?

Meld gerne hurtigt ud så vi kan blive enige om en campingplads og få reserveret nogle pladser.

Prøv at gå ind på deres side og søg lidt rundt og se hvad der er af muligheder.

Giv lyd
/Rasmus

Rasser skrev:
trl skrev:

Meeeeeeen har lige været inde på deres hjemmeside, og med mindre jeg har misforstået noget fuldstændig - så er der ikke camping på pladsen (med mindre man er med i nogle af konkurrencerne eller sælger stumper.

Der er nogle camping pladser i området - men de er nok booket helt op allerede om et par uger, så vi skal til at op af stolen nu!
/Rasmus

Total nedtur, det er sguda det der er fedt ved træf, camplivet og aftenfesten, lige før jeg ikke gider så... Og ikke noget med "vi laver bare vores egen fest".. der skal være stive finner eller englændere og hollændere på E osvosv Det er DET der er fedt!!
Røvtur!!
Fastoldvw skrev:
Rasser skrev:
trl skrev:

/Rasmus

tænkte det samme som dig i starten, men mon ikke der bliver masser af stive finnere og englændere på de lokale campingpladser rundt omkring ??

uanset hvad - så skal vi lige ha fundet ud af om det er noget der er hold i - normalvis går man jo bare ud fra at der er camp i området....

Total nedtur, det er sguda det der er fedt ved træf, camplivet og aftenfesten, lige før jeg ikke gider så... Og ikke noget med "vi laver bare vores egen fest".. der skal være stive finner eller englændere og hollændere på E osvosv Det er DET der er fedt!!
Røvtur!!

(permalink) Peter_Plade Member
Har også lige tjekket hjemmesiden og desværre ser det ud som om det er rigtigt, men som jeg læser det kan man bare tilmelde sig en af tingene så må man godt campere på området, hmm gad vide om en ovaler med diagonal dæk ikke ville egne sig perfekt til slalom kørsel???
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
Peter_Plade skrev:
Har også lige tjekket hjemmesiden og desværre ser det ud som om det er rigtigt, men som jeg læser det kan man bare tilmelde sig en af tingene så må man godt campere på området, hmm gad vide om en ovaler med diagonal dæk ikke ville egne sig perfekt til slalom kørsel???

ja og så melder jeg mig til i show/shine... HA

spøg til side - jeg har sendt dem en mail, hvor jeg spørger mere ind til det og beder om en mere præcius forklaring.

Håber på hurtigt svar fra dem.

(permalink) SorenJ Member
Fastoldvw skrev:
Rasser skrev:
trl skrev:

/Rasmus

Røvtur!!

Enig med Rune - bare så I ved det.
Ring: 28118212
Jeg har lige checket deres webside, og har besluttet mig for at det gider jeg ikke! Jeg håber ikke jeg har ret, men det ser ud til at være et elitært sammenrend af de kendte og de fede, og os der kommer langvejsfra i luftkølet kan parkere på gæsteparkeringen efter vi er kørt dertil fra campingpladsen i nabobyen... Nej tak!
Jeg tror bare jeg læser om det i bladene og på nettet, der er sikkert en masse journalister og bloggere klar til at tage billeder..
Mere fest, mindre glam til mig..
(permalink) Anonym Member
det var I længe om at regne ud ;)
(permalink) cardude Member
Anonym skrev:
det var I længe om at regne ud ;)

sådan er vi, vi sætter os ned, renoverer en motor eller måske en hel bil og så tager vi en beslutning om at tage til træf eller ej.

men jeg gidder hellere ikke et træf hvor jeg ikke kan sove/feste på pladsen, det er sku da det der er sjovt, ok det er også sjovt at se biler, men det kan man jo godt gøre uden at tage til træf, men ikke omvendt.
nu skal i ikke tude :) i kunne jo bare melde jer til , dem der har meldt sig til kan sove på pladsen og alle andre må gøre det ved siden af....

hvem køre der ned?????
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) mille Member
Jeg vil ihvertfald mægtig gerne med!!!

Så hvis der er nogen der skal afsted der har en lille bitte plads til mig ville jeg være glad, jo flere jo billigere da vi splejser om omkosningerne...
[quote=micha racing]nu skal i ikke tude :) i kunne jo bare melde jer til , dem der har meldt sig til kan sove på pladsen og alle andre må gøre det ved siden af....

hvem køre der ned?????

Du mener vel - dem der har meldt sig til, og som så derefter er blevet udvalgt af bug-in komiteén til at deres biler er fine nok til at stå til udstilling eller køre race..... de kan få lov at sove på pladsen! Resten de må sove ved siden af!!!

Jeg har droppet Bug-in af netop denne grund, synes det er helt forrykt at gøre det på den måde.

Og da jeg så skrev en pæn mail om hvordan og hvorledes overnatningsmulighederne var (jeg underskrev mailen - Rasmus Thomsen MIB Denmark, så skrev de tilbage at vi blot skulle meddele hvor mange pladser vi ønskede og hvilke biler vi kom så kunne vi få det plads vi skulle bruge..... det er i mine øjne så latterligt/fisefornemt at jeg helt har droppet mine Bug-in planer.

Jeg tager til Mantorp og Scandinavian Cal-look Classic, der har de heldigvis ikke taget træffet ud af træffet og alle er som udgangspunkt stillet ens. Der er så altid nogle der har hældt flere penge i deres biler end andre, og nogle der har evner som andre ikke har..... men det er jo netop det fede ved det - netop at man får set ALLE typer biler (og mennesker).
(permalink) cardude Member
Rasser skrev:
[quote=micha racing]nu skal i ikke tude :) i kunne jo bare melde jer til , dem der har meldt sig til kan sove på pladsen og alle andre må gøre det ved siden af....

hvem køre der ned?????

Du mener vel - dem der har meldt sig til, og som så derefter er blevet udvalgt af bug-in komiteén til at deres biler er fine nok til at stå til udstilling eller køre race..... de kan få lov at sove på pladsen! Resten de må sove ved siden af!!!

Jeg har droppet Bug-in af netop denne grund, synes det er helt forrykt at gøre det på den måde.

Og da jeg så skrev en pæn mail om hvordan og hvorledes overnatningsmulighederne var (jeg underskrev mailen - Rasmus Thomsen MIB Denmark, så skrev de tilbage at vi blot skulle meddele hvor mange pladser vi ønskede og hvilke biler vi kom så kunne vi få det plads vi skulle bruge..... det er i mine øjne så latterligt/fisefornemt at jeg helt har droppet mine Bug-in planer.

Jeg tager til Mantorp og Scandinavian Cal-look Classic, der har de heldigvis ikke taget træffet ud af træffet og alle er som udgangspunkt stillet ens. Der er så altid nogle der har hældt flere penge i deres biler end andre, og nogle der har evner som andre ikke har..... men det er jo netop det fede ved det - netop at man får set ALLE typer biler (og mennesker).

sejt sagt.
(permalink) Kirk... Member
ja og så skal det lige siges at der er fuldt booket til show"n"shine..det stoppet ved 500 biler i 40 katagorier...+ plads til 4000 luftkølet biler ved siden af...så mon ikke der bliver plads til at sove på ved siden af...ellers bliver det sjovt at se 4000 biler køre ud af parkering samtidigt....

DET BLIVER STORT.....fisefornemme eller ikke...jeg sku kold jeg tar derned så finder jeg nok et sted at falde omkuld....

mvh thomas
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
jagtvognthomas skrev:
ja og så skal det lige siges at der er fuldt booket til show"n"shine..det stoppet ved 500 biler i 40 katagorier...+ plads til 4000 luftkølet biler ved siden af...så mon ikke der bliver plads til at sove på ved siden af...ellers bliver det sjovt at se 4000 biler køre ud af parkering samtidigt....

DET BLIVER STORT.....fisefornemme eller ikke...jeg sku kold jeg tar derned så finder jeg nok et sted at falde omkuld....

mvh thomas

sådan skal det være ... har lige fået mail derfra og alle der har meldt sig til kan overnatte på pladsen og resten på pladsen ved siden af
(permalink) Morten03 Member

Jeg har fået lov at køre med Team-andersen, så pickupen bliver stående hjemme.

Har lige hørt at pokal for 1. præmie i show and shine var 1,6 m høj.. famne god stil!!
1977 Bay Bus

Reply

You must log in to post.