pokkers at jeg ikke kan se de billeder.. de biler lyder til at være temmelige skønne...
-------------------------------------------
1977 Bay Bus
1977 Bay Bus
trl skrev:
min plan er at tag til bad camberg først og så køre videre til bug in så slår man jo også 2 fluer samtidig ... kunne være sjovt at køre sammen og mødes og ha det sjovt...
Rasser skrev:trl skrev:
min plan er at tag til bad camberg først og så køre videre til bug in så slår man jo også 2 fluer samtidig ... kunne være sjovt at køre sammen og mødes og ha det sjovt...
Meeeeeeen har lige været inde på deres hjemmeside, og med mindre jeg har misforstået noget fuldstændig - så er der ikke camping på pladsen (med mindre man er med i nogle af konkurrencerne eller sælger stumper.
Der er nogle camping pladser i området - men de er nok booket helt op allerede om et par uger, så vi skal til at op af stolen nu!
/Rasmus
Fastoldvw skrev:Rasser skrev:trl skrev:
Meeeeeeen har lige været inde på deres hjemmeside, og med mindre jeg har misforstået noget fuldstændig - så er der ikke camping på pladsen (med mindre man er med i nogle af konkurrencerne eller sælger stumper.
Der er nogle camping pladser i området - men de er nok booket helt op allerede om et par uger, så vi skal til at op af stolen nu!
/Rasmus
tænkte det samme som dig i starten, men mon ikke der bliver masser af stive finnere og englændere på de lokale campingpladser rundt omkring ??
uanset hvad - så skal vi lige ha fundet ud af om det er noget der er hold i - normalvis går man jo bare ud fra at der er camp i området....
Total nedtur, det er sguda det der er fedt ved træf, camplivet og aftenfesten, lige før jeg ikke gider så... Og ikke noget med "vi laver bare vores egen fest".. der skal være stive finner eller englændere og hollændere på E osvosv Det er DET der er fedt!!
Røvtur!!
Peter_Plade skrev:
Har også lige tjekket hjemmesiden og desværre ser det ud som om det er rigtigt, men som jeg læser det kan man bare tilmelde sig en af tingene så må man godt campere på området, hmm gad vide om en ovaler med diagonal dæk ikke ville egne sig perfekt til slalom kørsel???
Fastoldvw skrev:Rasser skrev:trl skrev:
/Rasmus
Total nedtur, det er sguda det der er fedt ved træf, camplivet og aftenfesten, lige før jeg ikke gider så... Og ikke noget med "vi laver bare vores egen fest".. der skal være stive finner eller englændere og hollændere på E osvosv Det er DET der er fedt!!
Røvtur!!
Anonym skrev:
det var I længe om at regne ud ;)
Rasser skrev:
[quote=micha racing]nu skal i ikke tude :) i kunne jo bare melde jer til , dem der har meldt sig til kan sove på pladsen og alle andre må gøre det ved siden af....
hvem køre der ned?????
jagtvognthomas skrev:
ja og så skal det lige siges at der er fuldt booket til show"n"shine..det stoppet ved 500 biler i 40 katagorier...+ plads til 4000 luftkølet biler ved siden af...så mon ikke der bliver plads til at sove på ved siden af...ellers bliver det sjovt at se 4000 biler køre ud af parkering samtidigt....
DET BLIVER STORT.....fisefornemme eller ikke...jeg sku kold jeg tar derned så finder jeg nok et sted at falde omkuld....
mvh thomas
You must log in to post.