Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Bobbel på QXL.dk

Tags:
No tags yet.

(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 19 years siden | | | |
den smuttede så for 80 kilo.... vildt!!!
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) koller15 Member
jamen alligevel.. hvor er kviteringerne ?? jeg har stadig spurgt efter dem jeg har intet modtaget jeg bedt om billeder af bladerne og resten af bilen hvor er de blevet af ???? det virker syspekt
(permalink) cardude Member
det er en gut som har handlet med ham før der har købt den. men den virker bare for god til at være sand. uden at jeg vil kommentere mere.

held og lykke til den nye ejer. håber ikke der er svindel og humbug nogen steder i forbindelse med denne på papiret MEGET flotte bobbel.
(permalink) micha racing Member
synes også det er mærkeligt den springer fra 40000 til 80000 i et bud det lugter langt væk af svindel
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) andreas4321 Member
tror kun den springer fra 40000 til 60000 i et bud:-)

det er jo også meget
er der noget meget lusket.. hvis i kigger på de andre aktioner han har der inde dukker samme navn op som byder (GTC) i aktionen.. GTC vandt aktionen med boblen og har også budt på de andre aktioner som ham med boblen har.. jeg syntes det virker suspekt
og hvis i går ind på T B C som sælger bobbelen så har en der hedder GTC givet gode karakter.. og PORSCHE-HOUSE har også givet karakter de er altså 3 gutter der der handler sammen inde på qxl.. og SJOVT nok hedder T B C det sammen som GTC.. altså forkortelser ??? og endnu sjover er at der tilfældig ligger en porche motor i bilen som PORSCHE-HOUSE lige skunne ind og kommenter om bilen.. så altså

PORSCHE-HOUSE-LTD TBC og GTC sammenarbejder.. de giver hinanden karakter og byder på hinandes ting.. DET kalder jeg sku at snyde med QXL

kan i se en sammenhæng i navne ?? LTD?? TBC??? GTC???
(permalink) spaceman Member
Jeg spurgte ham om følgende 2 dage før auktonen sluttede, men fik aldrig svar:

''Hej meget lækker bil du til salg her, jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke har sat nogle flere billeder på end to fra samme vinkel, når du har brugt så mange penge og tid på den. Du skriver det er en '65, det må så være bunden der er fra '65, for karos er da fra før '58 og så er der isat firkantet bagrude fra en senere model, desuden ser det ud til at "tagrenderne" er fjernet og det er gjort godt med afrundede dørhjørner.Der er heller ikke billeder af det måske mest intereressante, nemlig motoren - 210 hk er meget i sådan en motor- er det gjort med meget dyre tundele eller/ og turbo? Kunne du ikke sætte nogle flere billeder på fra nogle andre vinkler + motor + interiør osv ell. sende dem til mig på mail. Hvis det er en fin bil (og det ser sådan ud) vil jeg nemlig meget gerne komme fobi og kigge på den. PS. kunne du ikke også sende en kopi af papirene på, at den er godkendt med den motor. Venlig hilsen Bjarne.''

..er der overhovedet nogle som har set beviser på, at der er en motor i den bil - eller har han bare de to billeder af en bil taget det samme sted?? ofret 200.000 kr. på den, men kun to billeder til at få folk op af stolene og komme og kigge på den??
HHMMM - ved snart ikke rigtigt.
Keep it simple & cool.......shine can never replace attitude
40577989 BeeGee17(a)privat.dk
PACEMAN læs mit indlæg *g* det er svindel.. jeg har skrivet til qxl og lagt samme indlæg ind som er skrivet her.. jeg forventer de undersøger sagen... for alt det her virker sku som noget der er langt ude i hampen
(permalink) Heide Member
Jeg har også spurgt om de hænger sammen

Jeg er WEDOIT
er der en af jer privatdetektiver :-) der vil forklare mig, hvordan i foretiller jer at de vil snyde...

jeg holder ikke hånden over nogen og jeg vil ikke provokere... jeg er lidt sløj, så hjernen kører måske bare ikke lige hurtigt nok.
andreas4321 skrev:
er der en af jer privatdetektiver :-) der vil forklare mig, hvordan i foretiller jer at de vil snyde...

jeg holder ikke hånden over nogen og jeg vil ikke provokere... jeg er lidt sløj, så hjernen kører måske bare ikke lige hurtigt nok.

og hvis i går ind på T B C som sælger bobbelen så har en der hedder GTC givet gode karakter.. og PORSCHE-HOUSE har også givet karakter de er altså 3 gutter der der handler sammen inde på qxl.. og SJOVT nok hedder T B C det sammen som GTC.. altså forkortelser ??? og endnu sjover er at der tilfældig ligger en porche motor i bilen som PORSCHE-HOUSE lige skunne ind og kommenter om bilen.. så altså

PORSCHE-HOUSE-LTD TBC og GTC sammenarbejder.. de giver hinanden karakter og byder på hinandes ting.. DET kalder jeg sku at snyde med QXL

kan i se en sammenhæng i navne ?? LTD?? TBC??? GTC???

hvis du kigger på hvers ting de sælger byder de alle 3 på hinanden... og ja navne har sammenhæng...
og det skulle så være for at prisen skulle blive højere?

plejer man da ikke at beslutte sig for et absolut max. bud, inden man begynder at byde på tingene? det gør jeg da!!

men ja. det er egentligt noget fusk, men man byder vel altid med en vis skepsis. jeg tror ikke der er nogen der byder uden at de sidder med tanken i baghovedet: "tænk hvis de tager røven på mig."

jeg bryder mig slet ikke om at handle via auktion, når det er så kostbare ting der skal handles.
hvis i virkelig var mere end bare almindeligt nysgerrige, kunne i jo have taget ud og se bilen, gi' sælger et bud og så må han jo tage stilling til om han vil sælge...

LAD DOG V
(permalink) Anonym Member
andreas4321 skrev:
og det skulle så være for at prisen skulle blive højere?

plejer man da ikke at beslutte sig for et absolut max. bud, inden man begynder at byde på tingene? det gør jeg da!!

men ja. det er egentligt noget fusk, men man byder vel altid med en vis skepsis. jeg tror ikke der er nogen der byder uden at de sidder med tanken i baghovedet: "tænk hvis de tager røven på mig."

jeg bryder mig slet ikke om at handle via auktion, når det er så kostbare ting der skal handles.
hvis i virkelig var mere end bare almindeligt nysgerrige, kunne i jo have taget ud og se bilen, gi' sælger et bud og så må han jo tage stilling til om han vil sælge...

LAD DOG V

Reply

You must log in to post.