Så kom der der lige lidt flere billeder..
Først lige et enkelt af min sidste oval ... (for nu) der er på vej væk...
Splittet og solgt og danner nu grundlag for flere friske projekter
Karos kører til nordjylland i løbet af weekenden/næste uge og bunden er væk..
Resten sælges fra i løse dele ...
LowRat'en er lige kommet midlertidigt op i højden ...Skal lige have fundet ud af hvad støddæmpere , forbro og spindler den skal køre på
Da forbroen sad på rassers synes jeg ikke den var så lav men der var jo heller ikk 80 dæk på...
Og da jeg har originale skærme på min så var siger og skriver 1cm til kanten af skærmen og jeg ville med sikkerhed gå på under kørsel.
Så nu har jeg lige lidt fjeder støddæmpere på og så syner vi og tager den derfra.
Det skal nok blive lækkert... skal jo også lige have mine BRM på med 65 så kommer hun til at se møøøøjgodt ud den bette...
Så i løbet af weekenden skal der lige ske det sidste ....
mont af tank, justereing af motor igen igen ... måske skift af benzin pumpe?? noget lyder ikke helt rigtigt men nu ser vi....
Så den større operation ... bagsvingerne er ikke sat ens så bilen står en kende skævt... godt nok er VWmortens How-to super detaljeret og Easy to aproach meeen ville lyve hvis jeg sagde jeg synes det sjovt at bøvle med når det nu kunne have været nemt. -:) pyt shit happens and i'm here to learn!
Og så lige de usa forlygter der ikke er kommet endnu fra england.. meen så må jeg syn den med andre blink foran .. går nok.
Min største irretation lige pt er jeg overhovedet ikke kan få mit horn og min rat.montering til at give mening
Der er et eller andet galt med mit rat og måde de små isolerings ringe sidder på
Hvis jeg måler gennemgang på ratten og trykker på horn kontakten afbryder den en konstant????
Så lånte jeg et rat af Allan Fede og det virker ....
Men det ændrer ikk på mine skiver og fjeder i rat/stammen åbenbart sidder forkert og synes ikke billedet i værkstedsmanualen giver mening heller...
Ja det er jo ikk fordi min bil ikke kan dytte , kan bare kun når jeg blinker til højre eller venstre????? What is that about?
... men det er på hold lige pt..
Gider ikke gå død i det pga sådan en mindre detalje.!
Well.. enough said... time for pics.! Just a few
Pcb
Ps.... nogle der har set den type sidespejl jeg har på min før ??
Lidt kitch synes jeg ...
Har 2 rigtige oval side spejle ... men de passer så ikk på gevind stangen?
Og freese'n bliver sat til salg. skal ikk på min.