Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hello VWNettet med en lille kommentar

Tags:
No tags yet.

(permalink) micha racing Member
Skrev for 17 years siden | | | |
keep up the good vw stuff coty


best regards to you and have a good x-mass :)

thomas
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) theovalguy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
bad bug i can send you a vette.chevelle,mustang,or camaro,from texas? would that help you ?
john
-------------------------------------------
always needing split window and oval window beetle parts for my cars 1947 50 rag 51 rag 56 ragtop
(permalink) Leth Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det er sq ærgeligt at høre Coty! Håber stadig du vil hænge ud i Roskilde sammen med os andre - Du skal være velkommen også selvom du kører Corvette! Har du lyst til at vise den frem eller se på andet end VW kan du jo altid søge tilflugt på youngtimer.dk - Kun en dværg i forhold til VWnettet, men alle skal jo starte et sted :-)

GOD JUL OG GODT NYT
-------------------------------------------
Mvh Jakob
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 17 years siden | | | |
theovalguy, you have a pm.

Leth, jeg kommer næsten hver torsdag i 2007
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
Nu skriver jeg denne besked 100% for egen regning... Jeg har rettigheder til at slette kommentarer - jeg anvender dem ikke til andet end at slette spam og såkaldte "bump" indlæg når jeg støder ind i disse...

Jeg kender både Coty og Mette i et vist omfang, og jeg fatter ikke at noget så banalt kan rende så meget af sporet... Jeg er en af de få der rent faktisk kan læse de slettede beskeder, og jeg ser personligt ikke noget galt i de blev fjernet... Sagen var/er imellem Mette og Coty, og derfor syntes jeg det er helt i orden de 4 beskeder blev fjernet...

Min mening er at der bliver pisket en stemning op der slet ikke er grundlag for... Admins misbruger deres magt ? Get real... Der bliver modereret meget meget lidt, og der bliver er udelukkende for at holde diskussionerne på rette spor...

Skal vi nu til at rende med listesko når vi snakker med voksne mennesker på vwnettet også? Og det er møntet på alle - ikke bare de implicerede i dette tilfælde...

Coty du kan skrive til mig på min messenger hvis du vil tage en snak om min mening omkring dette... Hvis du ikek har den allered kan du få den via en PM...

Jeg ved godt det her måske ikke falder i god jord, men nogle gange skal man have det at vide - jeg syntes det her er barnligt...
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) HMS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Dan skrev:

Skal vi nu til at rende med listesko når vi snakker med voksne mennesker på vwnettet også? Og det er møntet på alle - ikke bare de implicerede i dette tilfælde...


Please Dan gider du venligst at undlade at skrive voksne i den sammenhæng jeg vil ikke udtale mig i den verserende sag men når du nævner voksne i denne sammenhæng så har du skudt forbi i min verden så står voksne menesker ved hvad de siger ell skriver og de indrømmer gerne deres fejl når de bliver påpeget læs (IKKE SLETTET) af en i "listesko" og ikke mindst får en chance til at forsvare hvad de har sagt ell skrevet.
I den virkelige verden får man en blodtud ell en god diskution ud af at stikke tuden frem og det kan man lære af.
I cyberspace bliver du slettet ell angrebet af en anonym.

kan man ikke indføre at inden en admin sletter et for ham/hende udvedkommende indlæg så sender man en pm så den anklaget har en chance for at forsvare sit indlæg så slap man for en del knurren i krogene.

Ps. Hvorfor sletter egentlig du BUMP

Mvh Henrik Schrøder
Som ikke kan undvære Coty (mit engelske er blevet meget forbedret efter at have læst han til tider lune og lumre indput tak Coty)
:-)

Samtidig ønsker jeg en rigtig god jul til alle også administratorer for til trods for div menings udvekslinger så elsker vi jer alligevel så i får lige et ekstra stor julekram herfra i fortjener det der er så koldt på øretævernes holdeplads.
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
ja hvorfor sletter du bump indlæggene???? troede egentlig bare det var indlæg hvor sælger gør opmærksom på at noget stadig er til salg eller lign.- er det blevet ulovligt?
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Okay, så tager vi den...

Det der kan pisse mig af ved Adminers magt er at der på et tidspunkt var et par sjællender biler til salg som for ugen inden havde været til salg for langt under det halve.

Så er der et par stykker der havde skrevet hvordan det kunne lade sig gøre. Og vupti, så var deres indlæg slettet. Det skete et par gange..

Der er ingen nogen grund til at røvrende nye folk med overpriser bare fordi i kender hinanden på øen. Og derved kan styre salgindlæg når folk konfrontere sælger.

Ved ikke om der er noget jeg har overset ved det i mellemtiden, men det var sådan det så ud fra min side.
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
Retoriken med voksne mennesker er at det minder lidt om de små børn der ikke vil enes i skolegården, istedet for man som voksne mennesker lige tog den snak og ville imødese hinandens synspunkter... Det blev der faktisk gjort en del af vejen, kæden sprang dog af...

Og husk nu dette bare er min mening, hverken Morten, Mettes eller de andre der står for at moderere indholdet... Jeg støder sikkert nogle mennesker ved at skrive hvad jeg gør, men nu er det derude...

----

Jeg sletter bump indlæg fordi det bare er en måde at få sig selv "op på listen", der ligger ingen klare regler om det, og det er hele tiden en personlig vurdering, så jeg mener at man skal have noget reelt at skrive for at komme op "på listen"... Salgsindlæg'ene er noget der vil får en kærlig hånd når tiden og lysten fra min side til at give service til vwnettet... Jeg har vidergivet at jeg sletter den slags indlæg når jeg falder over dem, og jeg stopper selvfølgelig med det når jeg får besked på at stoppe...

----

SP hvis det er korrekt så når du ser eller mener det ske må du kontakte en af os, så kan vi endten argumentere for eller imod... Jeg følger ikke så meget med til at kunne nikke genkendende til den pågældende sag...

Men det er måske meget godt det kommer ud til debat, så lad os få alle utilfredshederne frem, så kan vi gøre noget ved dem, og så kan vi gøre noget ved dem... Endten systematisk og/eller personligt...
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Dem får vi nok aldrig opklaret Morten. Bilerne er jo solgt... Og indlægene er slettet så vidt jeg kan se...

Og har jeg ikke ret i at alle adminerne er fra
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Dan skrev:
----

Jeg sletter bump indlæg fordi det bare er en måde at få sig selv "op på listen", der ligger ingen klare regler om det, og det er hele tiden en personlig vurdering, så jeg mener at man skal have noget reelt at skrive for at komme op "på listen
----

...


ok så det er din personlige vurdering af hvad du synes der er vigtigt at skrive om??? Må håbe det næste jeg vil sælge falder i din smag
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
Dan skrev:
----

Jeg sletter bump indlæg fordi det bare er en måde at få sig selv "op på listen", der ligger ingen klare regler om det, og det er hele tiden en personlig vurdering, så jeg mener at man skal have noget reelt at skrive for at komme op "på listen
----

...


ok så det er din personlige vurdering af hvad du synes der er vigtigt at skrive om??? Må håbe det næste jeg vil sælge falder i din smag


og det var så Hendrixxx uden login
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
Dan skrev:
----

Jeg sletter bump indlæg fordi det bare er en måde at få sig selv "op på listen", der ligger ingen klare regler om det, og det er hele tiden en personlig vurdering, så jeg mener at man skal have noget reelt at skrive for at komme op "på listen
----

...


Må håbe det næste jeg vil sælge falder i din smag


Det er jo ikke hvad det handler om. Reglerne for hvad der bør sættes til salg er klare nok og står andet sted på vwenettet.

Er den ikke nærmere at Dan sletter når nogen skriver BUMP uden at tilføje et indlæg mere information, da han vurdere at det er en kedelig/dårlig/syndepels måde at få gjort opmærksom på sin salgs side.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 17 years siden | | | |
SPRasmussen skrev:
Dem får vi nok aldrig opklaret Morten. Bilerne er jo solgt... Og indlægene er slettet så vidt jeg kan se...

Og har jeg ikke ret i at alle adminerne er fra
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) JJ Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Dan skrev:


Jeg sletter bump indlæg fordi det bare er en måde at få sig selv "op på listen", der ligger ingen klare regler om det, og det er hele tiden en personlig vurdering, så jeg mener at man skal have noget reelt at skrive for at komme op "på listen"... Salgsindlæg'ene er noget der vil får en kærlig hånd når tiden og lysten fra min side til at give service til vwnettet... Jeg har vidergivet at jeg sletter den slags indlæg når jeg falder over dem, og jeg stopper selvfølgelig med det når jeg får besked på at stoppe...



din personlige vurdering............
hvis det er sådan du har det med bumpindlæg syntes jeg du skal lave en tråd hvor du spørger op alle medlemmer herinde om det er iorden at du sletter folk indlæg da de skære i dine øjne inden du bare sletter løs

nu har jeg været her inde i 4 år ( og nej det har ikke noget med at gøre hvorlænge man har været medlem her)og jeg kan ikke huske at det har været et problem før... det vil sige jo engang har morten skrevet til trl at han lige skulle slappe af men indlægget blev ikke slettet.....

der er jo nok en grund til at folk gør det(læs de vil gerne have solgt deres shit så de kan blive færdig med dreres projekt) og det er måske ikke alle som lige har været på en 3-4 dage og så er tilbudet væk i alt det andet crap og så er det da rart at man lige for en reminder i løbet af en uge eller 2
nej man skal ikke bumpe 27 gange omdagen

så i mine øjne giver det ikke dig ret til at slette noget som helst bare fordi DU ikke syntes det er iorden


mig bekendt er vwnettet et åbent forum eller tager jeg fejl..........

og jo gu fanden laver du et stort stykke arbejde men personlige meninger skal lægges udenfor døren hvis man skal være moderator


nej jeg er ikke sur
-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
JJ skrev:
og så er tilbudet væk i alt det andet crap



"alt det andet crap" er jo netop de "bump" indlæg som folk laver........ eller hur ?

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) JJ Member
Skrev for 17 years siden | | | |
nej crap var bare et andet ord for alle de i mine øjne ligegyldige tråde som denne

og vi har jo alle på et tidspunkt sat en smiley i vores salgs eller købe indlæg for at det skulle komme frem igen har vi ikk......=0)
-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) Danborn Administrator
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
Dan skrev:
----

Jeg sletter bump indlæg fordi det bare er en måde at få sig selv "op på listen", der ligger ingen klare regler om det, og det er hele tiden en personlig vurdering, så jeg mener at man skal have noget reelt at skrive for at komme op "på listen
----

...


ok så det er din personlige vurdering af hvad du synes der er vigtigt at skrive om??? Må håbe det næste jeg vil sælge falder i din smag


Nu må i fandme stoppe!
Gu
-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja, det er muligt... Ved bare der er flere jeg har snakket med der har sagt og opdaget det samme. Men jeg kan ikke bevise noget, det hele er jo slettet.

-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Anders-DK Member
Skrev for 17 years siden | | | |
vwmorten skrev:

Tidligere har
Anders-MIB og
Solow
-også været moderatorer, men de har ikke været aktive i et stykke tid, så vi har slettet den på listen.



vwmorten skrev:

Anders MIB var moderator i lang til her på vwnettet, og han er så vidt jeg ved fra
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=Anders-DK]
vwmorten skrev:

Tidligere har
Anders-MIB og
Solow
-også været moderatorer, men de har ikke været aktive i et stykke tid, så vi har slettet den på listen.



vwmorten skrev:

Anders MIB var moderator i lang til her på vwnettet, og han er så vidt jeg ved fra
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Inden julefreden forhåbentlig sænker sig over vwnettet må jeg røre lidt i oprørte vande.
Jeg har det med vwnettet, som med en ven der pludselig er begyndt at opføre sig tåbeligt og derfor må lægges på is lidt.
Stadig min ven, men fuck jeg håber han tager sig sammen snart.

Jeg ved at jeg langt fra er ene i dette, for når jeg møder folk til ægte vw begivenheder rundt omkring siger de "hvad fanden sker der for vwnettet"? I den gamle version må der have været en html kode der accepterede et glimt i øjet, en mindre tvist mellem ellers ligesindede, en kommentar der måske ikke helt var tænkt over. Kik godt ned i vwnettets dybeste sjæl og se om ikke der er en html svulst der bør fjernes.

På et tidspunkt opgiver man selv gamle venner, hvis de vælger blindt at gå videre i samme spor.
Måske vi skulle starte på en frisk efter nytår. Lad den gamle lidt mellow stil komme igen. Fuck, hvis folk skriver noget dumt, så lad det stå - det er deres navn der står på indlægget.

Gud bevare vwnettet - og såvel Coty som Mette

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
Hold da helt op en respons en lille bump-notits fik... Men jeg vil lade være med at gentage hvad andre allerede har sagt... :)

Jeg må nok hellere lade være med at skrive en sarkastisk kommentar, som jeg havde lige på tungen, hehe... Den ville nok falde i dårlig jord et eller andet sted...

Anders jeg har taget friheden og sætte dig som moderator igen... (log ud og ind igen så virker det)
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Bump...

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) JJ Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Dan skrev:


Jeg må nok hellere lade være med at skrive en sarkastisk kommentar, som jeg havde lige på tungen, hehe... Den ville nok falde i dårlig jord et eller andet sted...


nej det skal du nemlig ikke....
for så er du jo henne i det der på listesko igen og det er da ikke det der er meningen med et frit forum vel.....
så spyt ud og tag det som det kommer surt eller sødt....



-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598

Reply »

You must log in to post.