Dan skrev:
Jeg sletter bump indlæg fordi det bare er en måde at få sig selv "op på listen", der ligger ingen klare regler om det, og det er hele tiden en personlig vurdering, så jeg mener at man skal have noget reelt at skrive for at komme op "på listen"... Salgsindlæg'ene er noget der vil får en kærlig hånd når tiden og lysten fra min side til at give service til vwnettet... Jeg har vidergivet at jeg sletter den slags indlæg når jeg falder over dem, og jeg stopper selvfølgelig med det når jeg får besked på at stoppe...
din personlige vurdering............
hvis det er sådan du har det med bumpindlæg syntes jeg du skal lave en tråd hvor du spørger op alle medlemmer herinde om det er iorden at du sletter folk indlæg da de skære i dine øjne inden du bare sletter løs
nu har jeg været her inde i 4 år ( og nej det har ikke noget med at gøre hvorlænge man har været medlem her)og jeg kan ikke huske at det har været et problem før... det vil sige jo engang har morten skrevet til trl at han lige skulle slappe af men indlægget blev ikke slettet.....
der er jo nok en grund til at folk gør det(læs de vil gerne have solgt deres shit så de kan blive færdig med dreres projekt) og det er måske ikke alle som lige har været på en 3-4 dage og så er tilbudet væk i alt det andet crap og så er det da rart at man lige for en reminder i løbet af en uge eller 2
nej man skal ikke bumpe 27 gange omdagen
så i mine øjne giver det ikke dig ret til at slette noget som helst bare fordi DU ikke syntes det er iorden
mig bekendt er vwnettet et åbent forum eller tager jeg fejl..........
og jo gu fanden laver du et stort stykke arbejde men personlige meninger skal lægges udenfor døren hvis man skal være moderator
nej jeg er ikke sur