Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hello VWNettet med en lille kommentar

Tags:
No tags yet.

(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 17 years siden | | | |
Fint Anders, håber at du ikke har savnet dine moderatorrettigheder alt for meget i de 12 timer du har undværet dem.
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) Anders-DK Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Dan skrev:
Hold da helt op en respons en lille bump-notits fik... Men jeg vil lade være med at gentage hvad andre allerede har sagt... :)

Jeg må nok hellere lade være med at skrive en sarkastisk kommentar, som jeg havde lige på tungen, hehe... Den ville nok falde i dårlig jord et eller andet sted...

Anders jeg har taget friheden og sætte dig som moderator igen... (log ud og ind igen så virker det)



Oki..!

Done og det virker...!

VWMORTEN:> Nope har ikke savnet det..! Ikke det mindste ;-)


Gustav..! Jeg er HELT enig med dig, kender det godt ;-)

Oki hvis jeg måtte komme med et ønske til 2007..! som ikke har noget med vwnettets funktion at gøre...!

Kunne det ikke være fedt, hvis alle dem som har bare en lille smule interesse i VW og evt også har og ejer en VW..! lad os mødes bare én gang over sommeren 2007 (SAMME WEEKEND)...! sikke en sammenkomst vi kunne holde ...! der er så mange bruger, men desværre er det så få vi ser :( rundt omkring..!

Jeg personligt selv har ikke været så meget til træf på Sjælland som jeg gerne ville have været i år eller sidste år...! men jeg har ikke bare siddet derhjemme gemt bag tasterne...! I den gule har jeg kørt ca 10000+KM det meste bare til træf..!
Get my point..!

SES TIL TR
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 17 years siden | | | |
Well just got home and on the way I hit a *BUMP* in the road , it happened to be his prized cow named B_ , oh never mind, does not matter what the cow was called, but she is dead in the road now. Nabo might be mad at me now.
So can we all call peace and move on, its almost xmas, no more additions, comments, mud throwing, I think the point has been heard and as good as VWNettet is, it might just be a better place now.

Translation, Fuck jeg kørt alt for stærk, og pludsely, BUMP, havd fanden, a ko på vej ? Nå, den er død nu ! Farmer Jacob Jens Gunner Olsen er sur på mig. Skål ! Snart Jul Skål ! VWnetter er godt sted, måske meget bedre in 2007 ! Skål !

Now is everybody done ? Thanks for listening ! Vi ses, og ha det godt.
(permalink) MichaelF Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg er administrator på golf2.dk og jeg har godt lagt mærke til de 'problemer' der er opstået her på vwnettet..

'problemet' ligger i at siden er vokset, der er kommet nye brugere til, som de gamle brugere ikke 'kender' og ikke har sat ansigt på til træf eller lign..

vi har haft og har stadig lidt samme problem inde på golf2.dk, nye brugere der kommer til og ikke kender folk, og måske er lidt spydige i tonen. og da man ikke kender folk og deres humor blir det opfattet negativt..
vi har tildels løst problemet ved at lave et sommertræf hvor vi prøver at samle de fleste af de aktive brugere til en hyggelig weekend, midt i landet (ringe på fyn) hvor man møder hinanden over en kop øl og lidt grill mad, får snakket sammen om vores fælles interesse og er sociale.. jeg ved ikk hvor meget af det i har i blæsermiljøet, da jeg ikke selv ejer en blæser (endnu) men en løsning kunne være at lave et desideret vwnettet.dk træf, hvor i reklamere kraftigt for at alle brugere med interesse er velkomne..

jeg synes at blæsermiljøet her i DK virker stærkt, og der er nogle dygtige folk i det.. hvis ikke i kan sammen på personligt plan er det fint, så lad hinanden være på nettet, undgå at at kommentere noget du ved vil provokere andre.. f.eks kører der lidt krig på buggy vs rat look.. det er sq da til at brække sig over at læse om konstant! det er forh*lvede samme bil i kører i, den er bare stylet anderledes.. ord som fiberaber, rustnakker og hva der ellers bliver brugt hører sq inden steder hjemme! man kritisere bare ikk hinandens arbejde med mindre det er sagligt og velargumenteret! hvis ikke man kan li' en rat look, buggy, calllook'er, eller whatever så lad dog vær at hælde sprit på bålet!!

jeg håber min kommentar gav lidt at tænke over, det er ikke møntet på hverken coty, mette, eller nogen andre! jeg kender meget meget få mennesker herinde fra, så jeg har foesøgt at være meget objektiv..
(permalink) Mingo Member
Skrev for 17 years siden | | | |
: )

God Jul til alle...
(permalink) Chefen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hold op et lang skænderi der lige blev fyret af her, jeg har lige haft det samme skænderi på arbejdet, blot fordi vi alle vil holde sommerferie i uge 30..... :)
God jul :)
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 17 years siden | | | |
iiipiicayjeee (sikkert stavet forkert) Coty er tilbage-Og det er juleferie!
Glædelig jul og godt nytår allesammen, også til dem som køre i blik biler og hader fiber (og her skulle være en rækker glade smilier)
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) cardude Member
Skrev for 17 years siden | | | |
værsgo niels erik
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

der er også nogen fra mig.

(permalink) niels-erik Member
Skrev for 17 years siden | | | |
cardude skrev:
værsgo niels erik
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

der er også nogen fra mig.





Tak tak-Det er næsten alt for meget!!
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Scharling Member
Skrev for 17 years siden | | | |
BadBug skrev:
Well just got home and on the way I hit a *BUMP* in the road , it happened to be his prized cow named B_ , oh never mind, does not matter what the cow was called, but she is dead in the road now. Nabo might be mad at me now.
So can we all call peace and move on, its almost xmas, no more additions, comments, mud throwing, I think the point has been heard and as good as VWNettet is, it might just be a better place now.

Translation, Fuck jeg kørt alt for stærk, og pludsely, BUMP, havd fanden, a ko på vej ? Nå, den er død nu ! Farmer Jacob Jens Gunner Olsen er sur på mig. Skål ! Snart Jul Skål ! VWnetter er godt sted, måske meget bedre in 2007 ! Skål !

Now is everybody done ? Thanks for listening ! Vi ses, og ha det godt.



Hææ. Hvad var det for en ko ? En muuuuko eller en kofanger eller ??
Nå den var ikke go. go mu ko....


-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Jvang Member
Skrev for 17 years siden | | | |

hmm, nu vi taler ytringsfrihed, så er her mit juleeventyr!

håber at i alle har det godt og kommer godt ind i det nye år osv... møjn

http://teamangoraracing.dk/forum/comments.php?DiscussionID=31&page=1#Item_1
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Danborn skrev:
Anonym skrev:
Dan skrev:
----

...




Nu må i fandme stoppe!
Gu
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=niels-erik]iiipiicayjeee (sikkert stavet forkert) Coty er tilbage-Og det er juleferie!
Glædelig jul og godt nytår allesammen, også til dem som køre i blik biler og hader fiber (og her skulle være en rækker glade smilier)
Hilsen Niels Erik

Hvis det ikke kan være anderledes så god jul til alle jer bådbyggere.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
MichaelF fra Kalundborg skrev

jeg synes at blæsermiljøet her i DK virker stærkt, og der er nogle dygtige folk i det.. hvis ikke i kan sammen på personligt plan er det fint, så lad hinanden være på nettet, undgå at at kommentere noget du ved vil provokere andre.. f.eks kører der lidt krig på buggy vs rat look.. det er sq da til at brække sig over at læse om konstant! det er forh*lvede samme bil i kører i, den er bare stylet anderledes.. ord som fiberaber, rustnakker og hva der ellers bliver brugt hører sq inden steder hjemme! man kritisere bare ikk hinandens arbejde med mindre det er sagligt og velargumenteret! hvis ikke man kan li' en rat look, buggy, calllook'er, eller whatever så lad dog vær at hælde sprit på bålet!!

Det er godt nok det bedste indlæg jeg har set i denne tråd
godt gået og godt skrevet det er vi mange der kunne lærer noget af
SMIL TIL VERDEN S
(permalink) BB_Henrik Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja hmm, jeg var sådan set enig med SP i hans udtalelser med fjernelse af indlæg på VWnettet, når det har trådt bestemte personer lidt på ligtornene, det ER sket.
Men det der med en sjællandsk sammensværgelse, det er jysk paranoia.

Og Vang, man kan vel ikke kalde det ytringsfrihed, når man for at oprette profil på teamangoraracing, først skal godkendes af administrator?

Men en god debat, uden den helt store mudderkastning.


H.





(permalink) Jvang Member
Skrev for 17 years siden | | | |

ytringsfrihed er vel intet værd, hvis folk der benytter sig af den er anonyme!!!

så kan ikke se problemet i at skulle oprettes som bruger! det er jo ikke den store godkendelse man skal have for at skrive på vores side. faktisk tror jeg slet ikke at det er bevidst, det er nærmere et teknisk spørgsmål...

(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg blev ikke godkendt på Angora fordi min forbro er for bred.
Tror også de har fundet ud af at jeg er født i Fakse.

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Gustav *GG*
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hmm, er lige kommet hjem fra juletur til et øde sted i Sverige.. I har godt nok haft travlt!!
Jeg har lige læst hele denne tråd, og må sige:
Læs bogen "Så er der kronhjort, Kurt" om Wikke og Rasmussen, den har jeg lige fået i gave, og af de drenge kan man lære et og andet om tolerance, kærlighed og venlighed.

Endnu engang Glædelig Jul!!
-------------------------------------------
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |


Cykling, støj og boldspil i gården er forbudt...

Helt enkle regler.. Ret jer efter dem og big brother lader jer være.

I DSA ordner vi sagerne sådan her http://www.youtube.com/watch?v=4VYsrkaGmpw


(permalink) Johnnyr Member
Skrev for 17 years siden | | | |
kkwa-dsa>> hehe den er fed :-))

VWnettet er et cool sted!!!
Keep up the good work

Johnny

Reply

You must log in to post.