Dan skrev:
Hold da helt op en respons en lille bump-notits fik... Men jeg vil lade være med at gentage hvad andre allerede har sagt... :)
Jeg må nok hellere lade være med at skrive en sarkastisk kommentar, som jeg havde lige på tungen, hehe... Den ville nok falde i dårlig jord et eller andet sted...
Anders jeg har taget friheden og sætte dig som moderator igen... (log ud og ind igen så virker det)
Oki..!
Done og det virker...!
VWMORTEN:> Nope har ikke savnet det..! Ikke det mindste ;-)
Gustav..! Jeg er HELT enig med dig, kender det godt ;-)
Oki hvis jeg måtte komme med et ønske til 2007..! som ikke har noget med vwnettets funktion at gøre...!
Kunne det ikke være fedt, hvis alle dem som har bare en lille smule interesse i VW og evt også har og ejer en VW..! lad os mødes bare én gang over sommeren 2007 (SAMME WEEKEND)...! sikke en sammenkomst vi kunne holde ...! der er så mange bruger, men desværre er det så få vi ser :( rundt omkring..!
Jeg personligt selv har ikke været så meget til træf på Sjælland som jeg gerne ville have været i år eller sidste år...! men jeg har ikke bare siddet derhjemme gemt bag tasterne...! I den gule har jeg kørt ca 10000+KM det meste bare til træf..!
Get my point..!
SES TIL TR