Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
20:16 Dillen: Nu er der kun fake-dating at hente her.
21:48 SoLow: enig..
21:55 Den halvblinde: Jep.....
15:55 type1: Savner lidt tiden, hvor alt skete her inde, og ikke på facebook. Smart nok med facebook, men var mere hyggeligt ;0) Daniel
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Tags:
No tags yet.

(permalink) pickup_jens 21 81 86 68 Member
Skrev for 19 years siden | | | |
bilen til 5500kr og ligt afgift. og di ander dele der skal bruges. ha jeg så er de
-------------------------------------------
JR auto.pladearbejde
4262 sjælland
(permalink) Bornholmer Member
okay - lad os bare blive enige om at det IKKE er en cab - men en FATTIGMANDSCAB - det har man altid kaldt dem og det kalder jeg dem stadig ...

bare fordi en toyota MR2 får et ferrarikit er det ikke en ferrari vel ?
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) jpwest Member
Bornholmer skrev:
okay - lad os bare blive enige om at det IKKE er en cab - men en FATTIGMANDSCAB - det har man altid kaldt dem og det kalder jeg dem stadig ...

bare fordi en toyota MR2 får et ferrarikit er det ikke en ferrari vel ?

Fattigmandscab??? har altid troet det var dem med foldetag man kaldte det???men jo en ombygget bliver aldrig den ægte(og det behøver den vel heller ikke)bare man kan li det man har,og så tror på det man har gang i

Godt nytår til jeg alle
West

er der her så en FATTIGMANDSCAB eller hvad ????
lime.jpg

JR auto.pladearbejde
4262 sjælland
jep
(permalink) JJ Member
på en kortnet bund
S.A.C
v-rodders
41279598
og den her er ikke på en kort bund
1087802439.jpg

JR auto.pladearbejde
4262 sjælland
(permalink) HMS Member
N
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Scharling Member
Det er da feder at bygge vidre på denne, end at bygge på den anden. Den vil jo altid føles som en bøvs der aldrig helt kom ud :)
http://www.blocket.se/vi/10416892.htm?ca=18_s
roadster.jpg

53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) JJ Member
mille skrev:
Jeg ejer selv denne her. Man må sige at det er en for-sjov bil i mine øje, jeg ville være alt for flov til at tage den med på træf,

den bliver du nok lige nødt til at udybe Mille

hvorfor være flov over sin egen bil!!!!!!!!!

sorry for highjacking af din tråd Ex-pro30
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) Ex-pro30 Member
Forresten JJ så er din bil på billedet cool selv om det ik er min stil... ;-)
(permalink) mille Member
JJ skrev:
mille skrev:
Jeg ejer selv denne her. Man må sige at det er en for-sjov bil i mine øje, jeg ville være alt for flov til at tage den med på træf,

LIDT for grøn og LIDT for smart til en pæn og anstænig pige som mig..:-)) Foretrækker de gamle orginaler frem for en vogn der er så ombygget, men den er da meget sjov.. det er en rigitg nakkevrider. :-)
(permalink) trump Member
den bil ser ikke godt ud,ruderammen er ikke pænt lavet og afslutningen bagtil er hellerikke særligt fin!.det bare en vw som har fået taget fjernet uden at prøve at få det hele til at flyde sammen.scharlings eksempel ser meget mere lovende ud.
det er bare min mening,jeg tror du bliver ked af den hurtigt.og den er sikkert ikke nem at sælge videre.
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
trump skrev:
den bil ser ikke godt ud,ruderammen er ikke pænt lavet og afslutningen bagtil er hellerikke særligt fin!.det bare en vw som har fået taget fjernet uden at prøve at få det hele til at flyde sammen.scharlings eksempel ser meget mere lovende ud.
det er bare min mening,jeg tror du bliver ked af den hurtigt.og den er sikkert ikke nem at sælge videre.

Det du skriver er da i det mindste konstruktivt...

Det kan jeg forstå...

Hilsen Bo
(permalink) Anonym Member
Off Topic!!

Mange gang undskyld, men jeg har glemt mit password og når jeg beder om at få sendt et nyt, så kan jeg ikke benytte det halve link, som jeg får tilsendt. Så hvad gør jeg?
Anonym skrev:
Off Topic!!

Mange gang undskyld, men jeg har glemt mit password og når jeg beder om at få sendt et nyt, så kan jeg ikke benytte det halve link, som jeg får tilsendt. Så hvad gør jeg?

Snak med vwmorten han kan nok hjælpe dig tror jeg....
(permalink) JJ Member
[quote=Ex-pro30]
JJ skrev:
mille skrev:

Jamen det er ok JJ... ;-)

Bare sjovt at folk skal ha sure opstød over småting her inde...

Må indrømme at det ik genere mig så meget at det går ud over min nytårs aften,
Går ud fra at der er plads til alle der kører luftkølet VW uanset hvordan den ser ud!!!

Men kan godt forstå at nye & gamle folk bakker stille og roligt ud fra det her forum hvis de enten første gang de er på, for den her velkomst eller som de gamle har mødt den her måde at behandle folk på...

Minder lidt om den måde man behandler ordblinde / talblinde på ude i livet...

Hvis de ik har samme syn på hvordan de forskellige ting ser ud så skal man ha afvide at man er totalt anderledes og ik passer ind...

Og ja vi er alle mennesker så burde man måske også behandle folk ens, om ens meninger eller små handicap er forskellige...

Man burde måske flytte denne snak et andet sted hen, da den slet ik passer ind her mere... der er vel noget der hedder "Diskussion" istedet for at den er her....

må nok indrømme at jeg ikke syntes de har været hårde ved dig endnu ;=)

der kommet nogle meninger om den bil som du måske ikke havde regnet med fordi du skriver "cab" hvilket det ikke er og nok aldrig bliver.....

men brug det du kan og glem resten

og hvis det sådan en du vil have så køb den og være ligeglad med hva andre mener det jo ikke dem som skal køre i den.......

vi har heldigvis forskellig smag alle sammen men derfor kan vi sagtens dele en fadbamse når vi mødes til divs ting (de fleste af os ihvertfald)

og godt nytår
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) mathiasen Member
Synes heller ikke nogen er grove ved nogen i dette indlæg.

Folk er bare flinke og siger at du jo kan få en fed original cab for bare en lille smule mere. Og der er heller ikke nogen der har antydet at det ikke er en luftkøler, selvom nogen har skåret taget af den.

Jeg ville da til hver en tid købe den ægte vare hvis jeg hvade muligheden.

Det er lidt som sko fra føtex. De ligner originalen, man kan gå godt i dem og nyde dem. Men de giver ikke helt samme street-cred og tilfredse følelse, som de originale. :-)
jeg kan heller ikke se det grove i dette indlæg - du har fået nogle rigtige gode retningslinier som du kan bruge til at undgå at komme galt afsted med ....

det er en hjælp - - - hvor er det grove - undskyld men jeg kan slet ikke få øje på det....

en org cab holder prisen i mange år
en ombygget med afskåret tag er intet værd allerede i det øjeblik taget er skåret af...

hvor er det grove i det ???

vist det grove ligger i , at 99 ud af 100 tænker , når de ser bilen , - (nårh - han havde ikke råd til en ægte ) - men at den så koster det samme ,- så er det da synd for ejeren....

det var bare det jeg ville sige - jeg bestemmer jo ikke hvad 99 ud af 100 de tænker
Ja forhåbenligt kan man altid drikke fadbamser sammen bare man ik skal kører bil. ;-)

Reply

You must log in to post.