bilen til 5500kr og ligt afgift. og di ander dele der skal bruges. ha jeg så er de
-------------------------------------------
JR auto.pladearbejde
4262 sjælland
JR auto.pladearbejde
4262 sjælland
Bornholmer skrev:
okay - lad os bare blive enige om at det IKKE er en cab - men en FATTIGMANDSCAB - det har man altid kaldt dem og det kalder jeg dem stadig ...
bare fordi en toyota MR2 får et ferrarikit er det ikke en ferrari vel ?
mille skrev:
Jeg ejer selv denne her. Man må sige at det er en for-sjov bil i mine øje, jeg ville være alt for flov til at tage den med på træf,
JJ skrev:mille skrev:
Jeg ejer selv denne her. Man må sige at det er en for-sjov bil i mine øje, jeg ville være alt for flov til at tage den med på træf,
den bliver du nok lige nødt til at udybe Mille
hvorfor være flov over sin egen bil!!!!!!!!!
sorry for highjacking af din tråd Ex-pro30
trump skrev:
den bil ser ikke godt ud,ruderammen er ikke pænt lavet og afslutningen bagtil er hellerikke særligt fin!.det bare en vw som har fået taget fjernet uden at prøve at få det hele til at flyde sammen.scharlings eksempel ser meget mere lovende ud.
det er bare min mening,jeg tror du bliver ked af den hurtigt.og den er sikkert ikke nem at sælge videre.
Anonym skrev:
Off Topic!!
Mange gang undskyld, men jeg har glemt mit password og når jeg beder om at få sendt et nyt, så kan jeg ikke benytte det halve link, som jeg får tilsendt. Så hvad gør jeg?
JJ skrev:mille skrev:
den bliver du nok lige nødt til at udybe Mille
hvorfor være flov over sin egen bil!!!!!!!!!
sorry for highjacking af din tråd Ex-pro30
You must log in to post.