Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  BAJA BUGGY MED 1914 Motor SOLGT

Tags:
No tags yet.

(permalink) utilfreds bruger m slettes Member
Skrev for 16 years siden | | | |
så ved vi da den kære ANONYME overvåger sidder, og hygger sig kl 1925. han må jo sandelig arbejde længe en fredag aften?????????.
han får nok en stjerne for det af sin chef !!!!!!!!!!

IP address is 87.49.250.214
City: Tranbjerg
Country: Denmark
Continent: Europe
Time Zone: GMT+1

Your IP address is 83.95.137.50
City: Tranbjerg
Country: Denmark
Continent: Europe
Time Zone: GMT+1
(permalink) Steen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:



Jeg håber ikke du bruger din arbejdstid på at sidde og skrive det her, for så vil jeg sgu have noget afgift tilbage.... Hold da kæft der er vigtigere ting at tage sig til end at sidde og søge på internetforums efter "syndere" der ikke har betalt afgift af deres ændringer på bilen.
Latterligt



der er mange ting i dette hvordan er du stillet hvis du kører din nabos lille datter ihjel når du bakker ud af din garage i en skamsænket vold tunet gammel vw
jeg tror ikke du kan betale det på et helt arbejdsliv når det gælder staten og penge de kan tjene så tag ikke fejl de vil gå langt f.eks. foto af folks biler og div gennem længere tid til dokumentation i en evt sag.derfor er denne side jo rigtig god til at bevise hvordan din biler er da der jo er masser af foto og glade historier om mange hk andre bremser osv..




En ting er hvis jeg kører en ned på offentlig vej men hvis det er i min egen indkørsel kan det ikke bruges til noget som helst hvor lovlig/ulovlig min bil er.

Hvis du vil forblive anonym så gør det et andet sted. Det er for ynkeligt at gå efter folk her, der er firmaer der snyder for flere millioner om året men det er selvfølgelig vigtiger at ramme de små fisk.


-------------------------------------------
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
tror du gør rigtig klogt i at være anonym.... du kan sgu få et surt liv hvis du kommer med din rigtige identitet.

Du skulle overvje at få dig en uddannelse og et rigtig job- for dit job er da sølle hvis du skal sidde og afsløre folk med ulovlige motorer og bremser. Faktisk kan jeg kun trække på smilebåndet og du ville ALDRIG få mig. Du ved det med at motornummeret siger et og ccm siger noget andet, men det kan du jo ikke bevise og det gør dit job overflødigt, ydmygende og en lille smule pinligt ikk!!!!

men som sagt hold dig endelig anonym....det kunne jo ende med at du eller dine børn en dag skulle bedøves og så skulle det da være mig fornøjelse....og den bliver HELT på min side
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Mark S Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej Skattebasse.
Jeg er i gang med at bygge en 2.1 l til min gamle bus og så har jeg porsche bremser og hjul på, men jeg har da tænkt mig at få det godkendt og betale afgiften...en dag. Vil du også have min adresse eller er det nok med registrings nr? Iøvrigt synes jeg i skal skære ned på skatten for studerende, så jeg kan arbejde mindre og bygge størrere ulovlige motorer, men på den anden side skal du sikkert gå ned i løn.
God påske
310185.jpg

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hey så vil jeg også have en skattelettelse.....
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Mark S Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Du kan få det med tilbage virkende kraft...
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Perfid dialog!

Get a life all - eller meld jer ind i Dansk Folkeparti.
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
ok så vi skal få et liv eller melde os ind i DF??? får man så et liv?

Nu stemte jeg faktisk DF fordi jeg har et problem med Islam, men det har vel intet at gøre med at SKAT følger med på hjemmesiden???? eller SKAT er måske styret at Islam og vi bliver nu straffet for tegningerne ved at de holder øje med vores biler??

Få styr på dit lort Anus Nymus eller hold din kæft.... det er så pinligt når folk blander sig og falder S
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hehe det tør han nok ikk, tænk hvis nu han eller hans børn en dag skulle bedøves ;)


jeg syntes det er bemærkelsesværdigt at en diskussion kan gå fra noget, der burde være ordnet internt imellem sælger og køber.
Kan udvikle sig til at handle om skat og muhammed-tegningerne.







Reply

You must log in to post.