Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Min Oval er tilbage!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 17 years siden | | | |
SKaf lige ekstra plads ikke joe ;)

Cool den er tilbage.... S
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Kong Box Member
Super god historie og tillykke med generhvervelsen!!

Helt ærligt, så burde det altså op i medierne. Særligt lige i denne tid, hvor selvtægt er så meget oppe til diskution. Det var jo ikke engang en sag hvor de skulle lave noget, du havde jo gjort alt forarbejdet. Slapt af politiet!! Også en sjov drejning det tager, at det ender med alt politiet banker på hos dig for en gammel trailer, men ikke havde tid når det drejede sig om en gammel bil, hmm...

Mvh. Kåre
(permalink) hendrixxx Member
ja jeg synes sgu også det er super underligt man pludselig har ressourcer til at finde en gammel trailer og ikke din bil....her havde du jo trods alt gjort alt arbejdet selv- det skulle tage dem 5 min at køre fra politistationen ned på havnen og lægge soen i håndjern og det er vel og mærke med hjemtransporttid og et stop på dsb-grillen indregnet, så det er simpelthen for dårligt
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Lurifaks Member
Goooo Liiir, fed historie.

Mon ikke de der gutter fra voldsmose for en extra middag i din restaurant.

Og han polakken slap billigt, han fortjente meget mere end et par haandmadder.
Godt at hoere at din vw slap nogenlunde uskat.

Respect
(permalink) jpwest Member
Hardcore skrev:
Super god historie og tillykke med generhvervelsen!!

Helt ærligt, så burde det altså op i medierne. Særligt lige i denne tid, hvor selvtægt er så meget oppe til diskution. Det var jo ikke engang en sag hvor de skulle lave noget, du havde jo gjort alt forarbejdet. Slapt af politiet!! Også en sjov drejning det tager, at det ender med alt politiet banker på hos dig for en gammel trailer, men ikke havde tid når det drejede sig om en gammel bil, hmm...

Mvh. Kåre

Lige min mening,med den sidste tid`s medie omtale om manglende Politi når det gælder,må da være en fra dag`s pressen (BT- Ekstrabladet) eller andre det syns det er godt nyhed`S stof det der

West

ps godt den kom hjem uskadt

(permalink) DenGrønneSniger Member
jeg mener osse efter og ha fulgt indlægget at det burdes nævnes i medierne på tv2 eller i div. blade der må da være en på dette site evt. joe der ka gi det videre til de sultne medier.....

han er garanteret ik den eneste der er er blevet snydt.

der er sikkert mange bil folk i dk hvor bilen pludselig er stjålet....

efter og ha været tilsalg
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com
kom nu med de navne...
(permalink) Jesper_Fogt Member
Mener at kun en skal afgøre, hvorvidt historien skal finde vej til dagspresse/medier.
Og det må være Joe.

Jesper Fogt
(permalink) andreas4321 Member
men han bør overveje det:-)
(permalink) joe Member
WHAT HAPPENS IN THE BARN
STAYS IN THE BARN

PART 3 IS COMING SOON.....
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Jæææh del 3... er det den hvor vi smider ham på et skib til nordkorea
(permalink) joe Member
jep helt nøgen, og med røven kringlet rundt om hovedet.
(permalink) Fastoldvw Member
Godt gået, men jeg er nu også imod at hælde hele politietaten ud på den her.. det må have været 2 ekstra sløve/pressede vaghavende der var på på det tidspunkt..

Jeg synes generelt de gør et ok arbejde, jeg gad ihvertfald ikke at bytte!!

Og med hensyn til pressen.. Nej tak til at have superfokus på det her site.. ikke fordi vi er outlaws allesammen, men alligevel, Diskretion, en æressag, som de siger i olsenbanden..
(permalink) joe Member
Fastoldvw skrev:
Godt gået, men jeg er nu også imod at hælde hele politietaten ud på den her.. det må have været 2 ekstra sløve/pressede vaghavende der var på på det tidspunkt..

Jeg synes generelt de gør et ok arbejde, jeg gad ihvertfald ikke at bytte!!

Og med hensyn til pressen.. Nej tak til at have superfokus på det her site.. ikke fordi vi er outlaws allesammen, men alligevel, Diskretion, en æressag, som de siger i olsenbanden..

Der er jeg enig.

politietaten skal da heller ikke nedlægges....hvis de fortsætter som de altid har gjort og straffen for selvtægt lempes lidt, så ville flere sgu blive tilfredse. Jeg snakker selvfælgelig ikke om amrikanske tilstande, men enkle regler der lovliggører ens handlinger:
tyv stjæler bil=tæv
mand voldtager barn=tæv
Mand voldtager kvinde=tæv
Papkasse kører uden kørekort=tæv
ung dræber i trafikken pga. dødskørsel=tæv

(permalink) roaddude Member
Synes ikke det skal i pressen. Han jo har uddelt håndmader ud selv, og vold dømmes hårdere end tyveri. Ellers vil jeg lige udtrykke min beundring for dig, jeg sidder med en dejlig varm følelse af retfærdighed i maven lige nu, og en endnu større foragt for politiet, som har ageret fuldstændig i overenstemmelse med deres praksis.

Det er jo nemmere at notere 100 billister der kører for stærkt, end at opklare en sag om tyveri serveret på et fad.

Tillykke med genehvervelsen
(permalink) Gonzo Member
godt arbejde joe!

Jeg ved da hvem jeg ringer til hvis min oval blir stjålet ;)
(permalink) roaddude Member
Synes ikke det skal i pressen. Han jo har uddelt håndmader ud selv, og vold dømmes hårdere end tyveri. Ellers vil jeg lige udtrykke min beundring for dig, jeg sidder med en dejlig varm følelse af retfærdighed i maven lige nu, og en endnu større foragt for politiet, som har ageret fuldstændig i overenstemmelse med deres praksis.

Det er jo nemmere at notere 100 billister der kører for stærkt, end at opklare en sag om tyveri serveret på et fad.

Tillykke med generhvervelsen
(permalink) jpwest Member
roaddude skrev:

Tillykke med generhvervelsen

Det gir også penge i statskassen,et bil tyveri koster jo ,tænk på hele systemet skal igang,og gik jo kun ud over en stakkels skatteyder
West
(permalink) Jens Member
Tillykke med at bilen er tilbage i god behold.
(permalink) Kirk... Member
respekt fra vesterbro...

de fik sku som fortjent...skide godt kørt at du fik din slæde hjem...og politiet er latterlige når man er nød til at tage sine køller frem....

en mand fra odense ser rødt...!!!

mvh thomas
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) Split261 Member
Hej Joe, god historie, ja jeg bliver helt varm inden i af had, vrede og glæde på en gang.

De skulle fandme betale for hver en krone det har kostet dig at kører, mistet løn mv. Og har taberen ingen penge, så tager man ham med ud at kører en tur og så koster det hurtigt en finger for hver 100kr det har kostet dig,(min mening) jeg tvivler på jeg var stoppet efter 2 slag... Men jeg er i forevejen lidt harm over for folk der gør en ondt.. af bitter erfaring.. Så jeg er klar til hver en tid at afregne. Jeg havde også voldsmændene men politet gjorde ingenting.

Jeg syntes selvtægt er vejen frem, hvis det skal være som i usa, ja så bliver det sådan, for forbryderne i dette lorteland bliver sku ikke straffet hårdt nok.

Gør med tyveknægte som øst på.

Tyveri = 1 hånd mindre, i dette tilfælde mellem 3 og 6 fra de 3 fyre.

så ville verden se anderledes ud.

Mafia metoder er helt ok, det er det eneste der virker.

VWenligst Split.

Ps. som jeg skrev tidligere, gem venligst navn og adr mv hvis der nogensinde sker noget ligende igen.

Hvis du evt får problemer, tror jeg gerne hele vwnettet kommer og støtter dig. Evt ved aflevering af traileren. Hvis vi kommer en 50-100 vw ejere er der ikke nogen problemer.
vwsplit.se
http://www.veteranposten.dk/flereAnnoncer.asp?Id=11698
52 & 62 Splits only. 20739887
(permalink) Hagen Member
Stor respekt fra Amager til dig og dine venner .... Dejligt at høre du fik din bil igen... Manden havde sgu fortjent det det var værre end et par flade.. Godt at se du beherskede dig..
1963 type 1
hagencopenhagen@Gmail.Com
(permalink) SMAND Member
God stil Joe...
godt du fik den igen
(permalink) munken Member
Joe: kæmpefedt gjort. Jeres aktion har været meget modig og i virkeligheden meget barmhjertig og afdæmpet. Det ynes jeg er flot taget al hadet og nedturen over din midstede bil i betragtning.

Jeg var personligt gået fuldstændig amok i Køge!

Næste gang ringer du - så var jeg kommet fra 2600 hurtigere end ham bumsen havde kunnet lugte at du havde spist ostepops! Og jeg havde taget min 1 meter lange skraldenøgle med.

Og stedet du finder den vidner jo blot om at den var på vej ud af landet.

Du har min fulde forståelse og support!

/Kasper (eksil-odenseaner i storbyen)

PS: Jeg fik ikke fat i ham vwnetterens navn?
Let it flow - let yourself go
Slow and low - that is the tempo

Reply »

You must log in to post.