Min Oval er tilbage!!
det værste ved den histore er sq at bent betjent kalder det for en gammel bil. det er mere end en gammel bil :D det er en livstil..
for fedt du har fået den tilbage
er det iorden hvis jeg ringer til dig i tilfælde af min bil bliver stjålet :D
NYBOE skrev:
(du ku godt lige ha´ ringet hjem til kærsten og bedt hende om at ligge en opdate ud på nettet, så havde du hurtigt haft et par af de rødder jeg arbejder sammen med til at støtte dig)
---------
Men det ville måske også have advaret tyven....
Mvh
Mr-M.
PS: Tjah, er egentlig mod selvtægt, men ville nok have reageret fuldstændig som Joe, hvis jeg var i hans sko. Men flot indsats ellers.... Lige til en hjæææmmmeviiideeoo
-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M
FOR HUNNE det er en fed historie.
Har nu læst den flere gange og den vil blive læst som go`nat historie for mine 2 børn.
Syntes det er helt i top det du har gjort og du har min fulde opbakning når nu systemet ikke virker HELT efter hensigten!!!
Jeg havde gjort nøjagtigt som du, men jeg havde dog nok stået derovre endnu og tæsket løs på tyvknægten!!!
Til dette vil jeg sige at jeg er STOLT over at være vwnetter, og skulle andre komme i samme situation - så ringer i bare - OG JEG MENER DET!!!
jeg melder mig hermed frivilligt til at assistere i aflevering af trailer...
vitale mål.. 197cm 165kg..
du ringer bare 40373761
Respekt for din indsats trist men sandt at selvtægt er vejen frem politiet prioterer på en mærklig måde nu om dage men vi må jo tilsyneladene bare indrette os efter det.
Mvh Henrik
Sådan Joe
Så kan de fanme lære og holde fingerene væk fra vores VW'er...
Ville nu gerne ha været med på dit "Delta Team" bare for at se den lille skid af en tyv's øjne, da du kom tilbage anden gang med et golf jern og "Delta Team" bag dig...
Det må ha været et godt syn...
God stil....og alt support her fra, hvis du skulle løbe ind i ligendene problemer i det nordjyske....
/Plade
Hmm kanon med du har fået den tilbage.
Er rystende som politiet kan sige at de ikke har tid til en gammel bil, er jo ikke kun en 10000 krs bil vi snakker om jo.
ER den fedeste fortælling jeg længe har hørt.
Har altid gjort det at have hemmeligt nummer på dgs o.s.v.
Aldrig opbevaret ting som var til salg hjemme, har kørt moorcross og mange er forsvundet på samme måde som din og de er ikke dækket af en kasko.
Burde jo være muligt i fremtiden at vi kan samles og troppe op sammen, behøves jo slet slet ikke være vold eller noget men bare der samles eks 25 menneske så kan de fleste få tankerne på at aflevere ting.
Fedt den er tilbage.
mvh jesper
Fed at du fik bilen tilbage. Personligt er jeg lidt i tvil om din servering af håndmadder var klog,(jeg vil nok af gjort det samme, men det gør det ikke bedre).
At politet ikke gad at gør noget ved sagen er for slapt. Navnt du overhøvede at den var fundet i et slags "chop-shop/garage/gørklar til sende ude af landet" sted.
Gad ved hvormange andre biller har gået samme route?
Sundt at man ikke fik foto/video af tyvene. Der er ikke noget uløvligt i at hænge deres billede op så alle er advaret. "Hvis du er kontakted af den person, vedr. bil købe..... Hvis på stand er sandt er der ikke en skid personen kan gør (juridisk set).
Pas på din veedub, og pas på dig selv.
PS fik de deres trailer tilbage? Vær nu sød og omregister den jeg forslår personlig plade med BILTYV. Helt sikkert den er ledige!!!
Kan sagtens se problemet i at det kommer i medierne nu hvor I siger det!
Men det ville altså være godt at få frem i lyset hvor svært det er at få hjælp fra ordensmagten, når man har brug for det... Ikke ment som en kritik mod politiet og deres normale arbejde, men hvis de er underbemandede i så høj grad at de ikke kan rykke ud i situationer som denne, så er der da noget helt galt...
Bliver Joe's metode den normale fremgangsmåde i sådanne tilfælde, så ender det jo helt galt... (survival of the fittest)
Mvh. Kåre
Hvorfor skal traileren leveres tilbage, de henter nok bare en anden vw i stedet for.
Billetten til færgen er vel betalt.
Hvis den absolut skal leveres tilbage, så smid noget grus i hjullejerne, og stik en nål ind i kablet på lygtebommen så den kortslutter, og husk så at klippe nålen så den ikke kan ses. På denne måde kommer de ikke alt for langt væk, og uden lys på traileren er det HELT sikker at politiet stopper dem, (det er jo et nemt politiarbejde)
Mvh Luffe
det er sku sådan iorden selvtægt er sku en nødvendighed en gang i mellem........ stort 5 tal her fra.......
Fanme god historie. Men helt galt er det sku at der er så lidt hjælp at hente hos politiet.
If you value your life as much as i value this VW , dont fuck with it.
Fanme god historie. Men helt galt er det sku at der er så lidt hjælp at hente hos politiet.
If you value your life as much as i value this VW , dont fuck with it.
Ha, ha, ha.. Hvor er det bare helt i orden og super fedt gjort! Den går over i historien...
Du må endelig komme forbi garagen og få en kold belønnings-øl når vejret bliver bedre..
Mvh Thomas
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
Total respekt! Tror ikke jeg havde været så fattet, er bange for at jeg var gået totalt amok!
Dennis
hej godt gådet , du burde ha en kæmpe pokal og to dags løn fra politiet når du gør deres arbejde , alt respekt for dig . hilsen laila rasmussen fuglebjerg
KANON! jeg havde gjort det samme, dog havde jeg nok været lidt mere hårdhændet *G*
Mik
Tillykke med hjemkomsten
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm]
[/
Total respekt til dig joe.
Men for satan hvor det bare typist det dansk politi/system, men godt at du kunne klare dig selv.
Men du skulle næsten sende din historie til ekstrabladet.
Håber tyven får en dom og et omgang tæv
Bjørn
Er først lige kommet på nettte nu, og da jeg så der var skrevet 8 sider kunne jeg næsten regne ud at du havde fortalt historie. Det var sgu godt gået Joe, jeg troede ikke lige du var den hårde type, men sådan er det mange gange når man bliver gal.
Det med den ikke kan starte, skal vi da nok finde ud af, du siger bare til.
Henrik Westphal Mobil nr 20676928
Vw club Fyn
Total iorden. Godt gået
Du skrev at det var igemmen en fra vwnettet,kan man ikke få at vide hvem.Ham vil jeg ikke handle med. Bare så der ikke er andre der kommer i samme situation som dig.
tillykke med den er tilbage
mvh. Flemming
Ypperligt arbejde Joe.. Jeg har siddet og underholdt min hustru med hele denne føljeton, og den går klart over i historien.! Du fortjener den tidligere omtalte VW-net pris for mandsmod og samtidig enorm selvbeherskelse.
Reeeeespeeeeekt mester.....
Mvh. SørenL
PS: Dine Volsmose gutter fortjener sgu også lige et skulderklap, for hurtig indsats.
Livet er for kort til ikke at nyde hver eneste dag.
beyer skrev:
Total iorden. Godt gået
Du skrev at det var igemmen en fra vwnettet,kan man ikke få at vide hvem.Ham vil jeg ikke handle med. Bare så der ikke er andre der kommer i samme situation som dig.
tillykke med den er tilbage
mvh. Flemming
Det skal siges at det var ikke en fra vwnettet, men en som tog en persons navn herinde fra, og sendte en mail ikke en pm.
Har sendt en pm til personen og fortalt at der er en som har brugt hans navn til at komme i kontakt med mig via mail.
Takker for alle de fine ord, og kan se at mange ville have gjort det samme.
som jeg skrev tidligere så har jeg været røv heldig hele vejen.
dette er stort joe, at du har fået bilen igen. tvivl ikke på at du gjorde det rigtige. for det gjorde du. jeg ville også have tvivlet en million gange imens det stod på. men stor respekt her fra.. det er 100.. har også et bat. så sig til hvis du får lyst til at det svinge dit yderligere. så er jeg klar. jeg har lige tyverisikret min garage uderligere...din historie har sat tanker igang.. tak.. min ovaler skal ikke udsættes for det samme som din. god vind til dig....