Jeg har lidt problemer med de tændrør jeg har valgt til min motor med MS insprøjtning.
Da jeg kørte med karbs sad der Bosch W8AC og jeg har nu skiftet til NGK BR7HS som er et "resistor plug" for at undgå elektrisk støj, men det er også et noget koldere rør. Motoren går kun på 2 cylendere med de nye rør og mit bud er at enten er røret for "koldt" eller så drukner de eller også er gnisten svagere fordi det er et resistor plug.
Mit spørgsmål er nu hvor stor indflydelse glødetallet har? ...og hvilke faktorer det bestemmes udfra? (omd., komp., knast eller?)
/Jacob
Da jeg kørte med karbs sad der Bosch W8AC og jeg har nu skiftet til NGK BR7HS som er et "resistor plug" for at undgå elektrisk støj, men det er også et noget koldere rør. Motoren går kun på 2 cylendere med de nye rør og mit bud er at enten er røret for "koldt" eller så drukner de eller også er gnisten svagere fordi det er et resistor plug.
Mit spørgsmål er nu hvor stor indflydelse glødetallet har? ...og hvilke faktorer det bestemmes udfra? (omd., komp., knast eller?)
/Jacob
-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com