kan man nå at bestille en??
man holder ikke op med at lege fordi man bliver gammel, men bliver gammel fordi man holder op med at
kan man nå at bestille en??
Til Salomon : Jeg laver 8 stk , det er det antal der er dele til, så må vi se om alle dem der har skrevet de køber.
Jeg er stadig på...
Send gerne en mail eller sms når de er klar.
Jesper, 28419800.
er også på endnu
Henrik /40274601
ja det er jo fair nok, har du nogen idé om hvornår de forventes færdige?
Så håber jeg, at jeg bliver en af de 8, eftersom det var mig der tog den op igen efter 1 års stilhed..(-:
tlf: 40405554
Også her 1 stk, tak!
24620187
Salomon ,jeg kan ikke love noget før sidst i januar . Bay71 , jeg gemmer en til dig + de andre.
Jeg er bange for at det bliver de sidste jeg laver i lang tid , da materialer bliver sværere at skaffe grundet ændret produkmix på min arbejdsplads.
Glædelig jul
Claus M_FLOW
Også en her tak! :)
jeg er stadig med på en holder osse
20324928
om det finns en över vill jag gärna köpa.
jeg er også stadig på..
hilsen bang
er der noget nyt ?
Prøver også lige, noget nyt???
Til alle interesserede kan jeg kun beklage at de ikke er klar endnu.
Da det er noget jeg laver når der er tid til det ,kan det godt trække lidt ud.
Jeg skriver her når de er klar .
Mvh. Claus M_FLOW
Det lyder godt, jeg er så småt klar til at samle min motor, så når du har en klar...40405554
SÅ ER MOTORHOLDERNE ENDELIG KLAR !
Jeg har smsét dem der har skrevet deres mobilnr. ,alle andre må kontakte mig på
mail : cfj@nrdc.dk eller 24642038
Prisen er 775kr , steget lidt siden sidst pga elforzinkeren !
Hilsen Claus M_FLOW
kan man stadig være heldig at de laves endnu eller kan man være heldig at støve et sæt tegninger op så smeden let kan sættes i arbejde? :-)
De dukker af og til op som brugt, og så er det bare at slå til! Det er et fantastisk stykke jern, som er sin vægt værd i guld ;-)
Du kan sikkert svejse noget lignende op, men jeg tror at svejselære og hjælpeværktøjer til at lave dem i, er det der gør den store forskel. Jeg skiller mig ikke af med min før solen brænder ud ...eller lige før jeg selv gør :-D
men det er så NU jeg stod og skulle bruge den ;)
biltema har en motorholer som er på hjul hvis det haster men den er ikke så go som M_Flows
Biltemas kræver da sygt meget tilpasning for at hænge en boksermotor med svinghjul op ... sådan en har jeg nemlig lånt mig til ... :)
Kan godt se problemet, men tror desværre ikke der er en ny batch på vej. De sidste blev vist lavet af NOS halvfabrikata ;-)
...i kan købe min? Jeg købte en af MFlow's for en menneskealder siden, men jeg får vidst ikke brug for den mere...det er virkelig kram og den er som ny...bud?