500 eg?
Vw 113 deluxe fra 1967
500 eg?
Prisen er ikke uhørt - dog er jeg akkurat blevet færdig med at producere mit eget hoved til biltemas holder ... så jeg takker nej :)
600 eg?
700kr Eg?
Jeg blev total tæppebombet af folk der ville købe den der motorholder. Måske MFlow skulle overveje at genoptage produktionen, efterspørgslen er der i hvertfald! ;-)
...den er blevet afhentet...
johnny: har du billeder evt tegninger af det til biltema, roder også lidt med det, men er løbet lidt tør for ideer. du kan evt kontakte mig på Stefanpedersen409@hotmail.com
Ingen billeder pt - men jeg tog da nogle der ligger på værksteds kameraet ... dem får jeg lige fundet frem når jeg kommer derud.
Men i bund og grund fik jeg en kammerat der arbejder på værft til at finde 4 stykker 25mm rør han bukkede 90 grader - 4 stykker flange der blev tilpasset montering på motoren.
og så et 60 mm rør på 30 cm der passer ind i biltemas motorholder ...
Har en flange der er beregnet til at sammenbygge alpha-motor med vw-gearkasse - den fungerede som en fin skabelon til at montere og svejse sammen efter :)
/Johnny
Har du lavet den med 4 arme ?
2 er nok og smartest hvis man skal skille og samle en motor.
Det er iøvrigt også sådan den originale er lavet.
/John
Den er lavet med 4 arme ja - 2 af dem er "bolt-on" på det 60mm rør således at de kan afmonteres ... min tanke var - hvorfor vride 2 steder i motoren på 2 arme - hvis man kan lave det med alle 4 punkter ... så det blev en "all-inclusive" løsning bare fordi jeg kunne :-D
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/diverses/werkzeuge/5100/motor-und-getriebemontagehalter?c=136837
her kan en tilsvarende model købes.
Jeg lavede den her for ca 14 dage siden. En næsten kopi af Mflows. Det er ikke så svært hvis man har materialerne.
2 arme er rigeligt - blokken kan sagtens holde til det.
/John
John: godt arbejde der :-D
johnny du må meget gerne sende billeder til min mail, så kan jeg få set på det når arbejdet med cabrioleten er overstået :)
You must log in to post.