Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Har jeg monteret min generator forkert?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Nybegynder Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Farmer skrev:
Scat remhjulet skal have skiven lagt ind bagved reemhjulet for at passe sammen med generatoren. Den er i pakken når man køber den. Men jeg har i løs vægt. Empi remhjulet turde jeg slet ikke bruge ! Der er ALT for mage af dem der ikke har de rigtige mål ind mod/i motorblokken.
T

Da jeg købte scat remhjul af dig var der ikke nogen skive med derfor er det ikke monteret på min motor.

(permalink) Farmer Member
Nybegynder skrev:
Farmer skrev:
Scat remhjulet skal have skiven lagt ind bagved reemhjulet for at passe sammen med generatoren. Den er i pakken når man køber den. Men jeg har i løs vægt. Empi remhjulet turde jeg slet ikke bruge ! Der er ALT for mage af dem der ikke har de rigtige mål ind mod/i motorblokken.
T

Da jeg købte scat remhjul af dig var der ikke nogen skive med derfor er det ikke monteret på min motor.

Måske forkert trykket ud. Det er mere en ring. Faktisk er det en låsering, magen til dem der sidder for at holde drev på plads. Og det er ikke alle opsætninger der har behov for at skulle have den monteret. det har bla. lidt med brugen af originale/uoriginale køleplader/dele at gøre. De er ikke helt ens.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Hi-hi-hi !!

Undskyld, men jeg kunne ikke dy mig --

Jeg har sat en forkromet remskive på en dynamo. Det kostede et blæserhjul.

En uoriginal generatorfod, den kunne ikke styre remspændingen mellem kold og varm.

Et sæt forkromede ventildæksler, de kunne ikke holde tæt.

Find selv på flere --
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Frank_Andersen skrev:
Hi-hi-hi !!

Undskyld, men jeg kunne ikke dy mig --

Jeg har sat en forkromet remskive på en dynamo. Det kostede et blæserhjul.

En uoriginal generatorfod, den kunne ikke styre remspændingen mellem kold og varm.

Et sæt forkromede ventildæksler, de kunne ikke holde tæt.

Find selv på flere --

He he - jeg har sat og ventet på hvornår du bød ind Frank - og underligt nok vidste jeg nogenlunde hva du ville sige :-)

John

25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) pnofects Member
Så er motoren samlet igen og F.U.C.K, hvor den kører godt. Lyden af en boxer motor har været savnet hele vinteren.

Solen skinner, vind i håret og min nyrengjorte motor spinder som en mis..

Livet er skønt :)

Reply

You must log in to post.