Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Tip/fake?? Speedster

Tags:
No tags yet.

(permalink) cardude Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvis det er for godt til at være sandt så er det det også, altså for godt til at være sandt.

og inden for Flyver radiokomunikation hedder det Tænk - Tast - Tal og der er mange der gør det omvendt. det kommer der aldrig noget godt ud af.

desuden så tag dog og hold jer væk fra dba og find alternativer, det er jo snart lige ved at de kun mangler at tage penge for at vise billeder også på den side så har de dækket det hele med gebyrer. alt annonce relateret er så dyrt på dba. 10 kroner for at få trykt en anonce i den trykte version. 30 kroner for synligt nummer i gamle dage var det gratis! alt var gratis på dba undtagen køb af avisen. det må godt koste noget men ikke så meget som det koster.

og hvis jeg en dag vælger at sætte en speedster til salg for at prøve at gøre det billigere hos skat så gør jeg det, jeg kan udemærket forstå at man gør det. ingen kan stoppe MIG fra at gøre det. og hvis i bliver sure over at have betalt til dba eller en anden side, så må jeg vel forvente at der er fære at snakke med til træf.

og for fremtiden så husk:

Hvis det er for godt til at være sandt, så er det det også.

det er typen der spilder alle sine penge på lodsedeler,l og andet spil som bliver sur over aldrig at vinde (få den billige bil), i glemmer bare at formålet med konkurancer er ikke at få folk til at vinde penge, det er for at promovere et firma og/eller at tjene penge.

og formålet med billige biler er normalt hellere ikke at gøre køber glad, det er nærmere at komme af med katten i sækken.
(permalink) jpwest Member
cardude skrev:
Hvis det er for godt til at være sandt så er det det også, altså for godt til at være sandt.

og inden for Flyver radiokomunikation hedder det Tænk - Tast - Tal og der er mange der gør det omvendt. det kommer der aldrig noget godt ud af.

desuden så tag dog og hold jer væk fra dba og find alternativer, det er jo snart lige ved at de kun mangler at tage penge for at vise billeder også på den side så har de dækket det hele med gebyrer. alt annonce relateret er så dyrt på dba. 10 kroner for at få trykt en anonce i den trykte version. 30 kroner for synligt nummer i gamle dage var det gratis! alt var gratis på dba undtagen køb af avisen. det må godt koste noget men ikke så meget som det koster.

og hvis jeg en dag vælger at sætte en speedster til salg for at prøve at gøre det billigere hos skat så gør jeg det, jeg kan udemærket forstå at man gør det. ingen kan stoppe MIG fra at gøre det. og hvis i bliver sure over at have betalt til dba eller en anden side, så må jeg vel forvente at der er fære at snakke med til træf.

og for fremtiden så husk:

Hvis det er for godt til at være sandt, så er det det også.

det er typen der spilder alle sine penge på lodsedeler,l og andet spil som bliver sur over aldrig at vinde (få den billige bil), i glemmer bare at formålet med konkurancer er ikke at få folk til at vinde penge, det er for at promovere et firma og/eller at tjene penge.

og formålet med billige biler er normalt hellere ikke at gøre køber glad, det er nærmere at komme af med katten i sækken.

Jeg har en plumrådden Oval der kan købes til 78.000Kr så sælger bliver en meget glad mand

West
jpwest skrev:

Jeg har en plumrådden Oval der kan købes til 78.000Kr så sælger bliver en meget glad mand

West

du får sku nok ikke solgt den.
(permalink) mille Member
Nu er pointen ikke at det er en billig bil!!!!
Pointen er bare at der er nogle der går ind laver disse fake annoncer. Det er da irriternde at gå ind og købe kontakt oplysninger for ingenting. Det må da enhver ku forstå!!
At der så ligefrem er nogen der går ind og forsvare det og siger at det er okay, forstår jeg ikke.
SKAT hopper jo alligevel ikke på den billige vogn. Man kan slet ikke på nogen måder få sådan en vogn til den pris..og det er faktum!!

Alle kan jo sætte en gratis annonce ind på dba's hjemme side eller bilbasen osv osv, så det koster dem ikke noget at lave det fake nr.

Nå nok for mig. Slut prut punktum.
mille skrev:
SKAT hopper jo alligevel ikke på den billige vogn. Man kan slet ikke på nogen måder få sådan en vogn til den pris..og det er faktum!!

jeg er meget interesseret i din kilde til det faktum.

(permalink) mille Member
Jamen hvis man kan få sådan en vogn i den stand, så er jeg klar på stedet som køber..
Jeg har ihvertfald ikke set noget ligende til den pris.. Så meget kan jeg da konkludere
(permalink) Dan Rockstar
mille skrev:

Det er da irriternde at gå ind og købe kontakt oplysninger for ingenting. Det må da enhver ku forstå!!

Fint for mig - så jeg kan jeg "låne" kontakt oplysninger til al min guitar handel ;)
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) mille Member
Det er du velkommen til :-)
mille skrev:
Jamen hvis man kan få sådan en vogn i den stand, så er jeg klar på stedet som køber..
Jeg har ihvertfald ikke set noget ligende til den pris.. Så meget kan jeg da konkludere

men det ved skat jo ikke nødvendigvis, det er forhåbentligt ikke landets klogeste mennesker der sider i "afgifts"? kontoret. de kloge hoveder er forhåbentligt et andet sted. og hvis de bare ser nok annoncer kan det jo være at de bliver overbevist.

desuden så har du nok ret i at den er i for god stand til at koste så lidt men det ved skat jo ikke. og det var ikke faktummet at den var for billig jeg tvivlede på.

men at du sagde at "SKAT hopper jo alligevel ikke på den billige vogn" det var det jeg tvivlede på din kilde til.
(permalink) Jacob Søbygaard Member
Jeg syntes denne tråd bør afsluttes nu, den trækker alt for meget opmærksomhed. Det er da klart at told og skat er meget interreseret i denne side, når de ligefrem kan læse hvem og hvor der bliver 'snydt'
Jeg appelerer til at vi undgår snak om afgifter. Alle der måtte være interesseret i Told og Skatte spørgsmål kan kontakte Told direkte, der får man også det mest korrekte svar.
-------------------------------------------
Oval 56
Mail: Jacob@soebygaard.com
(permalink) mille Member
Det der sku siges er vist blevet sagt.:-)
Slut for denne tråd
(permalink) Kim356 Member
Hold op hvor har i travlt - nyd det gode vejr og lad bil være bil - uanset fake eller ej.

Reply

You must log in to post.