REN skrev:
[quote=Buller Schultz]Okay, lade os blive enige om den konklusion, at efter reglerne kan en uopkortet buggy ikke umiddelbart synes, men man kan altså være heldig (så sent som sidste sommer), så det er et spørgsmål, om man tør tage chancen.... :-) Men man skal altså ikke tage til Nibe :-)
Jeg vil hellere "fortolke" det således:
efter reglerne kan en uopkortet buggy ikke synes, men man kan altså være "heldig" at få synet et køretøj der reelt ikke er lovligt pga. manglende bemærkning om konstruktive ændringer på registreringsattesten.
R
Men man kan altså godt få en uopkortet buggy indregistreret i god tro... Da jeg købte min sidste forår kendte jeg ikke til denne sides eksistens, så jeg vidste ikke noget om at uopkortede buggyer ikke kan godkendes. Da jeg kom i synshallen havde jeg kun udfyldt de personlige oplysninger, for jeg anede ikke hvad jeg skulle skrive hvor, resten sørgede synsmanden for. Han udfyldte alt omkring bilen såsom modeltype osv. Så hvis han havde ment der var konstruktive ændringer, så havde han vel sat det som en bemærkning... Så det vil jo sige, at synsfolkene ikke engang kender reglerne.... Hvad skal man så tro på?????