Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Hvad man også kan bruge en weekend på!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) 4fun1 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
her er fandme mange kællinger herinde efterhånden se så at komme videre
(permalink) Rasser Member
ja det er faneme for tarveligt som folk sviner Niels Erik til...... gad vide om Niels Erik overhovedet er blevet konfronteret med de fejl og mangler der måske var på bilen efter lakering, eller om han bare har fået det at vide gennem dette indlæg ?

Det er så pissedårlig stil at hænge andre ud hvis ikke klagen er færdigbehandlet....
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Anonym Member
Var lidt overraskede da jeg læste ovenstående og undre mig over at Niels Erik ville starte linket, hvis ikke han ville stå ved sit arbejde og sikkert var stolt af hvad han og Maler Lærling havde fået tryllet frem af det de havde fået at arbejde med ... men jeg kender også kun en side af historien !

Jeg har også lige tilbragt en fantastisk weekend i Rødby og må sige at slet ikke genkender ovenstående kritik, da Niels Erik virkelig sætter stor professionalisme og kvalitet i sit arbejde. Derfor havde jeg også virkelig forberedt mig ordentligt, så alt var klar adskilt og uden buler, hakker eller andet. De eneste fejl er mellemrummet ved dørene som er lidt for store men det kan jeg da aldrig skyde på Maleren over ??
Var også selv med fra start til slut og fik en del hygge- og lærerige timer og så kunne jeg jo også svare på de få tvivlsspørgsmål som altid vil komme, da smag og kvalitet kommer an på de øjnene som ser.

Jeg er virkelig kommet hjem med en kanon flot bil som jeg glæder mig til at vise frem (pix kommer når jeg finder kablet til kameraet)

/Søren men måske den flotteste bil !

(permalink) Danborn Administrator
Anonym skrev:
60 Timer på 2 dage det er da overtid der rykker :-))

Den første weekend brugte han ca 20-22 timer, mandag og onsdag hver ca 5 timer, og lørdagen blev til 15 timer.
Og så betalte niels erik mig ,for ellers var bilen ikke klar til den lovede tid, for at rette de 4 skærme, det tog ca10 timer at rette de såkaldte nye skærme.
Og grunder er sgu da bedre end ingenting på svejsninger og bart metal
Men det bruger man måske ikke på gamle biler? det bruges da på de nye
Jeg syntes i er tarvelige herinde

maler lærlingen

Jeg trode ikke du kunne li' anonyme indlæg Niels Erik ?

Jesper

My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) Kjbk Member
Jeg synts vi skal stoppe denne tråd. Den er allerede kørt for langt ud i sandet. Gjort er gjort og sket er sket. Det bliver hverken værre eller bedere at blive ved med at hakke i det. Glæder mig stadigvæk til at få den færdig samlet og køre mange mange ture i det smukke Danske land , og komme på en masse traf uden at der skal være sure miner og finger peg.

Kim ( ejer af den famøse "grønært" )
(permalink) Ex-pro30 Member
KKJ skrev:
Jeg synts vi skal stoppe denne tråd. Den er allerede kørt for langt ud i sandet. Gjort er gjort og sket er sket. Det bliver hverken værre eller bedere at blive ved med at hakke i det. Glæder mig stadigvæk til at få den færdig samlet og køre mange mange ture i det smukke Danske land , og komme på en masse traf uden at der skal være sure miner og finger peg.

Kim ( ejer af den famøse "grønært" )

Helt ok Kim...

Syntes bare ik man skal svine dem til der har lavet arbejdet udover når man ik vil tage ansvar for ens egen håndværk...

Og håber snart vi mødes til en "lille" fadbamse snart igen... ;-)
(permalink) vwmorten VW-Guru
Stop det her mudderkastning, det hører ingen steder hjemme, jeg låser nu, og sletter dette indlæg imorgen!
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707

Reply

You must log in to post.