Hej
Jeg er i gang med at samle stumper til et luftkølet WBX-projekt, og er i den forbindelse stødt på RS-motor.at
De reklamere med et sæt løftere (59 gr!) som passer i type 4/wbx løfter boringen, og samtidig har tilsvarende anlægsflade/areal som de gængse type 1 løftere. Dvs ingen bøsninger i blokken, når man skal have lidt løft på ventilen....! Derudover er de meget lig Scat/SLR løftere med konvex anlægsflade og med smøreoieboring.
Dette kunne være en fristende løsning, da man får en meget let løfter, slipper for montage og bearbejdning af blokken og uden særlig merpris (Scat/SLR løftere 1200 + bøsinger ca. 1000, kontra 360 euro for deres setup).
Spørgsmålet er om der er nogen der kender til dette firma og deres produkter? Det kunde være rart at få lidt info, inden man overfører pengene, og så får et eller andet skrot ind ad døren!
Specifikationen på løfterne skulle efter min læreborg være i orden. Jeg mailede mine spørgsmål til dem, og fik følgende svar tilbage:
Thank you for your interest in our product.
Now to your questions:
- The lifter is a two piece design
- It is 58HRC hard
- The lifter is compatible with all camshafts
- The lifter is convex
- The lifter was tested in a race engine with 140kp pressure
- You can use the lifter with one or dual springs
- The price is
Jeg er i gang med at samle stumper til et luftkølet WBX-projekt, og er i den forbindelse stødt på RS-motor.at
De reklamere med et sæt løftere (59 gr!) som passer i type 4/wbx løfter boringen, og samtidig har tilsvarende anlægsflade/areal som de gængse type 1 løftere. Dvs ingen bøsninger i blokken, når man skal have lidt løft på ventilen....! Derudover er de meget lig Scat/SLR løftere med konvex anlægsflade og med smøreoieboring.
Dette kunne være en fristende løsning, da man får en meget let løfter, slipper for montage og bearbejdning af blokken og uden særlig merpris (Scat/SLR løftere 1200 + bøsinger ca. 1000, kontra 360 euro for deres setup).
Spørgsmålet er om der er nogen der kender til dette firma og deres produkter? Det kunde være rart at få lidt info, inden man overfører pengene, og så får et eller andet skrot ind ad døren!
Specifikationen på løfterne skulle efter min læreborg være i orden. Jeg mailede mine spørgsmål til dem, og fik følgende svar tilbage:
Thank you for your interest in our product.
Now to your questions:
- The lifter is a two piece design
- It is 58HRC hard
- The lifter is compatible with all camshafts
- The lifter is convex
- The lifter was tested in a race engine with 140kp pressure
- You can use the lifter with one or dual springs
- The price is