jeg har bygget min 1300 om til en 1600cc men kører med standart kaburator, motoren er bygget med 276¤ knast og portet toppe og 09 fordeler. Hvilken dyse størelse skal jeg køre med,jeg kører med 145 nu men kan ikke blive enig med mig selv om den skal være større eller mindre angående trækket.Jeg føler den drukner ved lave omdrejninger men går godt ved høje.
Ja 145 er nok rigeligt, men med 009, en anden knast og kun en karburator er det nok svært at ramme. Prøv evt. med den originale fordeler hvis den virker.
Hvad er din kompression ?
Få det målt i rullefelt.
Men spar dine penge og køb et sæt kadrons. Det vil være det bedste der kan ske for din motor.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Det har Farmer lavet et indlæg om her:
http://vwnettet.dk/forum/topic/20539
Mvh John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
skal jeg gå ned på en 130 dyse i stedet for
Ja eller 132,5-135-137,5-140-osv.
Svaret får du kun ved at måle CO indholdet i et rullefelt eller på landevej.
Men næsten alle dine penge på tuning går tabt i det originale indsugningssystem.
To karburatorer på !
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.