Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

 

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Damn, jeg er sgu mere kræmmer end jeg sådan lige går og tror:
Har, når jeg lige tænker efter, både fundet min T4-transporter, vores Combi-Camp og en "ny" mac til min kæreste (plus en masse småting) her i Junkyarden. Alt sammen til priser, man skulle have været meget heldig med på dba.dk

Krydret med gode tilbud på sjove motorcykler, bådmotorer og espressomaskiner, jeg aldrig fik taget mig sammen til at byde på, er det sgu okay... Lidt kedeligt når der går Biva fyrretræsmøbler og Skoda Favorit i den, men det er nok bare mig?

For mig er det lidt som de dér "markedstilbud" nede i Silvan: Der er en masse kinalort man ikke har brug for og man ved godt det er spild af tid (og lidt penge), men det KUNNE jo være der lige var noget man manglede... I princippet kan man jo bare la' vær' ;-)

Og det er da med til at trække "kunder i butikken". Se hvor dødt der er på andre klassisk-bil-forummer til sammenligning!

mvh
JAKOB
(der synes det var sjovt dengang der stod vw-net-junkie i ens profil)
(permalink) SMAND Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det var dog vildt....
Lad os dog få indført en vis form for diktatur her på vwnettet.
Kun indlæg med luftkølet vw relateret indhold,skal være tilladt da det tydeligvis støder nogle få personer at man evt. kunne tænke sig at komme af med lidt forskellige ting, hvor der kunne oprettes en annonce, hvori det var muligt at give ligesindede brugere af denne side en lille fordel.
Lad os da endelig få ansat en person til at holde øje med at disse tydeligvis slemme og meget farlige indlæg, der egentlig har deres egen kategori, ikke bliver postet.
Jeg ved godt hvem jeg ville stemme på.
Hvor ville verden dog være et vidunderligt sted at være, hvis vi fik klare bestemte retningslinier at gå efter.
Ordnung muss sein!!



Ja det var dybt ironisk, og ja det var et surt opstød...
Nej det er ikke et personligt angreb, jeg syntes bare at så længe at der findes en kategori til netop ikke vw relaterede ting så op i r.... med op der oprettes salgsindlæg der, dog det ikke overdrives, men måske kunne have interesse for de andre brugere.
Ingen bliver jo tvunget til at kigge der.
Thomas
(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
tror jeg står af... holder lidt med alle.

var selv (som der står i det tidligere link) meget modtander af ikke vw relaterede emner, men det der er nu er "meget" i forhold til for 2 år siden, men ingenting i forhold til i vinters. jeg tror og håber at vores opsang dengang har givet pote. JEG synes det er fint, den smule der er nu.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=Doktor Nevermann]
HMS skrev:
[quote=Doktor Nevermann]hvis stumperne ikke kan kategoriseres i de specifike fora,hvor skal man ellers lede hvis ens VW LUFTK
(permalink) HMS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
[quote=Doktor Nevermann]
HMS skrev:
[quote=Doktor Nevermann]hvis stumperne ikke kan kategoriseres i de specifike fora,hvor skal man ellers lede hvis ens VW LUFTK
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) SJN Member
Skrev for 17 years siden | | | |


STOP !


Vi glemmer vist allesammen hvad dette egentlig er :


Et forum for vw luft entusiaster og lign der bliver drevet af :

FRIVILLIGT ARBEJDE

UL
-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) T613-4 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det vidunderlige ved internettet er, at der er plads til alle. - Også de fordømmende, racistiske og hadefulde.

Når man opretter et åbent forum som VWnettet, så får man en masse spændende og interessante indlæg. Men omkostningen er, at man også får nogle ligegyldige, irriterende og måske ligefrem tåbelige indlæg. Sådan er det bare.

Det kan man så kontrollere, filtrere og moderere sig ud af på forskellig vis. Men derved mister man også noget af det spændende.

Jeg har ansvaret for at skaffe og organisere frivillige til Copenhagen Historic Grand Prix, og i den anledning har jeg oprettet mig som regulær bruger på omkring 50 danske bilrelaterede webfora. Jeg har skrevet den samme invitation, som jeg også har her på VWnettet ( http://vwnettet.dk/forum/topic/308064 ), men det er meget forskelligt, hvordan den bliver modtaget!

* De fleste steder kommer der flere høflige og interesserede svar.

* Nogle steder er der ingen reaktion.

* Et par steder bliver mit indlæg og min profil slettet!

* Et enkelt sted bebrejdede en vrissen Admin mig, at jeg ikke først havde studeret den pågældende klubs kalender og konstateret at de holder træf den pågældende weekend.

På baggrund af de oplevelser, synes jeg egentlig rigtig godt om at være her på VWnettet. Annoncer, som sælger ting jeg ikke har brug for, springer jeg simpelthen over! Og at der nogle gange går chat i visse tråde - især hvis Snibeke er i nærheden ;-) - er da kun underholdende.

Synes jeg
-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) Bongo Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Slap af for fanden mand. Har du ikke bedre ting at bruge din energi til? Hvis det irriterer dig så voldsom, lad nu være at kigge i Junkyard. Så svært er det ikke.
(permalink) trump Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det korte af det lange.hvis du kun vil se luftkølede dele så lad være at gå i junkyard.hvad er problemet?.
-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
(permalink) cardude Member
Skrev for 17 years siden | | | |
de mange "urelaterede" indlæg skyldes måske også at man gerne sælger noget til andre med VW interesse, så kan man samtidigt få en vw sluder, det er ihvertfald noget at jeg godt kan lide. samtidigt så er den blå avis jo blevet en stor penge maskine, næsten alt koster penge.

jeg synes egentligt også at det er meget sjovt at se hvad folk har til salg, man kan jo altid bytte med vw dele.
(permalink) Plade Member
Skrev for 17 years siden | | | |
helt enig Cardude.....
(permalink) tiguan Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg synes tråden er lidt spild af tid, men jeg kunne alligevel ikke lade være med at læse den....

Men Doktor! hvis du virkelig er Doktor, så forstår jeg lige pludselig meget bedre de lange ventetider på sygehusene..

Undskyld jeg kunne ikke lade være....

mvh og god dag til alle !
(permalink) Matthias Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Dejavu... Jeg har skrevet om dette før.

Jeg synes et "underforum" med fri leg er helt fint.
Ellers kunne det deles op i "VW-Dele ALT ANDET" og Junkyard, således de der kun søger uspecificerede VW-ting kan kigge der.

Men i bund og grund gør det mig ikke noget at det er samlet, men jeg er også typen der roder i 10-kroners kasserne i Supermarkedet :-)
-------------------------------------------
Ti tag i skridtet er bedre end ti skridt på taget.
(permalink) yo-nass Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja i min verden er der ikke noget til en luftkølet vw der er noget junk, lige meget hvor rustent og gammelt det er he he he, så jeg mener jo ikke der er noget der har med vw at gøre skal ligge under noget der hedder junk yard, og jeg syndes også det er fedt og se havd folk har til salg af junk.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Allan (og jer andre)

Slap af og nyd at der er et rigtig godt site, jeg smutter da også indimellem forbi junkyarden - det kunne jo være der var noget.. de fleste af mine sure tjente penge ryger alligevel til andre vw stumper motorer mv. ;oD

Tak til alle jer der giver os ikke så teknikspidse bedre indsigt med jeres kompetente svar


Venlig hilsen

Jan (ham der kører din gamle hitlerpotte i hammerlak)

(permalink) jango Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
Hej Allan (og jer andre)

Slap af og nyd at der er et rigtig godt site, jeg smutter da også indimellem forbi junkyarden - det kunne jo være der var noget.. de fleste af mine sure tjente penge ryger alligevel til andre vw stumper motorer mv. ;oD

Tak til alle jer der giver os ikke så teknikspidse bedre indsigt med jeres kompetente svar


Venlig hilsen

Jan (ham der kører din gamle hitlerpotte i hammerlak)



Hov det var så undertegnede uden login (sad lige og lavede selvangivelse....)

Jan
-------------------------------------------
VW181 - "Hitlerpotten"
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
Hej Allan (og jer andre)

Slap af og nyd at der er et rigtig godt site, jeg smutter da også indimellem forbi junkyarden - det kunne jo være der var noget.. de fleste af mine sure tjente penge ryger alligevel til andre vw stumper motorer mv. ;oD

Tak til alle jer der giver os ikke så teknikspidse bedre indsigt med jeres kompetente svar


Venlig hilsen

Jan (ham der kører din gamle hitlerpotte i hammerlak)



Hvad sørensen lever den endnu...? send mig et par billeder på PM

-Allan

Reply

You must log in to post.