Sælges:>2 stk 48mm IDF karbs. med luftfilter og B.A.S type4 manifold.
Hejsa
Hjælp..! The Black Bulldog har været under behandling her i vinterens forløb, og det har desværre krævet et par nye lungerør "48IDA'er" til 2.6'eren...!
Derfor sælges et sæt:
48mm IDF karbs. med luftfilter og B.A.S type4 manifold.
De har været brugt ca. 1500km og er i meget fin stand, har kunne følge med op til 208hk/274Nm tidligere på en 2.6L type4, så de kan bruges på rigtig mange motor setups.
De virker rigtig godt både ved lave såsom høje omdrejninger.
Så kom frisk hvis du mangler et sæt nyere karbs.
Pris: 4500,- inkl B.A.S type4 manifold og filter.
(Kan selvfølgelig bruges på type1, men kræver dog andre manifold'r)
Nej ingen billeder pt...!
mvh
Rasmus K
+45 40843459
Ja, selvfølgelig skal de til salg når Kurt thorsen er allermest nede...
jeg er køber
mvh lybbe
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Lige en forespørgsel.
Jeg har en lettere tunet 1600 type 1 motor i min buggy. Den er med 2 kadron karb´s og jeg påtænker a udskifte disse. Endten til dellorto eller Weber.
Nu til mit spørgsmål: Kan jeg med fordel anvende disse 48´ere? Eller bliver de alt for store? Hvis ja, hvad er grænsen? måske 40?
Skal vi ikke se billeder af The Black Bulldog???
På forhånd tak!
er de solgt er måske int...?
-------------------------------------------
man skal ikke kaste med sten på tom mave
mobil 50581021
ville mene de er solgt til mig men har ikke hørt fra rasmus
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
nu står der jo et tlf nummer. så kan man jo ringe og købe dem.
har ringet
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
[quote=micha racing]jeg er køber
mvh lybbe
[quote=micha racing]ville mene de er solgt til mig men har ikke hørt fra rasmus
[quote=micha racing]har ringet
Hejsa
Ja, tak skal du nok ha min ven.....!
Nu var jeg så fair, idet du var første mand der henvendte sig og sagde at du ville købe (ca30min), til trods for at jeg lige efterfølgende måtte sige nej til anden interesseret køber som stod klar med knaster.
Men nu her efter et stykke tid, hvor der ikke rigtigt er sket noget, skulle jeg selv kontakte dig, for at hører om du ville købe eller hvad fanden der sker, der var ikke engang gået en halv time inden du meldte din interesse og skrev dem tager jeg, men når der så skulle handles, ja så skete der ikke en skid. Og jeg har nu selv måtte opsøge dig for at få noget svar fra dig, men at du desværre ikke er interesseret mere, og kontakter så derefter den person som tidligere også havde vist interesse, desværre havde han måtte købe et helt nyt sæt, og står derfor ikke og mangler mere hvilket jo er helt iorden og forståeligt da jeg tidligere havde sagt at mine de brugte var solgt.
Så nu står jeg her og de er stadigvæk ikke blevet solgt.
Tak siger jeg bare.
Så stadigvæk til salg..!
4500,-
Rasmus
+45 40843459
Det var en af de slemme ,Micha/lybbe !!!!!
Roadrunner skrev:
Lige en forespørgsel.
Jeg har en lettere tunet 1600 type 1 motor i min buggy. Den er med 2 kadron karb´s og jeg påtænker a udskifte disse. Endten til dellorto eller Weber.
Nu til mit spørgsmål: Kan jeg med fordel anvende disse 48´ere? Eller bliver de alt for store? Hvis ja, hvad er grænsen? måske 40?
Skal vi ikke se billeder af The Black Bulldog???
På forhånd tak!
På en 1600cc vil jeg nok holde mig til max en 40mm, jeg har en 2.0 t4 som jeg overvejer om de ikke er for store til :D
MVH Jakob
Det var lige før man bare skulle købe dem og smide dem på "lagerhylden".... for det er sgu da en ok billig pris!
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
B.A.S t4 manifold det er de høje manifolder ik?
[quote=Jakob M]
Roadrunner skrev:
Lige en forespørgsel.
Jeg har en lettere tunet 1600 type 1 motor i min buggy. Den er med 2 kadron karb´s og jeg påtænker a udskifte disse. Endten til dellorto eller Weber.
Nu til mit spørgsmål: Kan jeg med fordel anvende disse 48´ere? Eller bliver de alt for store? Hvis ja, hvad er grænsen? måske 40?
Skal vi ikke se billeder af The Black Bulldog???
På forhånd tak!
På en 1600cc vil jeg nok holde mig til max en 40mm, jeg har en 2.0 t4 som jeg overvejer om de ikke er for store til :D
MVH Jakob
40mm drla det kører også ganske glimragende på den 2056 ccm jeg kører rundt med
Jeg har en 1914 med en skarp knast men med kun en enkelt karburator.. kan det lade sig gøre at smide 2stk 48mm på? jeg skal vel også skifte manifold osv? Men hvis det kan lade sig gøre så er det da dem jeg skal have!!!
Mvh Nicolaj
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
[quote=Käfer]Jeg har en 1914 med en skarp knast men med kun en enkelt karburator.. kan det lade sig gøre at smide 2stk 48mm på? jeg skal vel også skifte manifold osv? Men hvis det kan lade sig gøre så er det da dem jeg skal have!!!
Mvh Nicolaj
den kommer nok ikke til at gå så godt i tomgang, men det kan godt lade sig gøre hvis ellers at ventuire og dysser er stillet ind til din motor, de ligger nok langt fra hvis de har siddet på en 2,6L, ikke at det som udgangs punkt er et problem, det betyder bare at du ikke kan bruge dem før at du har dysset dem ind til motoren,
hvis det er til gade kørsel ville jeg nok ikke sætte dem på, men er det til drag race, så var det slet ikke en dårlig ide, jeg kan huske en 1914 motor med 48 IDA karburatore nede i holeby på et tidspunkt, den gik sku hurtigt, det var nok bare ikke kun karburatorene der gjorde det.
Ok.. tak for dit svar cardude, jeg er ikke så skarp i det der motorhalløj, men hvis nu jeg også tænker økonomi - jeg mener at have hørt et sted at 2stk 40mm skulle passe godt til størrelsen af motor (hvad vil de koste til sammenligning med disse her?) og hvad vil evt dysser og venturie koste hvis det skal skiftes ud på de der monster karbs!! :) Og er de overhovedet til at få fat i?
Mvh. Nicolaj
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
[quote=Käfer]Ok.. tak for dit svar cardude, jeg er ikke så skarp i det der motorhalløj, men hvis nu jeg også tænker økonomi - jeg mener at have hørt et sted at 2stk 40mm skulle passe godt til størrelsen af motor (hvad vil de koste til sammenligning med disse her?) og hvad vil evt dysser og venturie koste hvis det skal skiftes ud på de der monster karbs!! :) Og er de overhovedet til at få fat i?
Mvh. Nicolaj
nu spørger du også om ting som jeg ikke ved, et sæt 40 mm kan godt koste det samme eller mere end disse hvis du også skal have manifolder til. prisen på dysser og tilgængeligheden kender jeg ikke, men sådan nogle dysser burde være relativt nemme at få fat i, det er jo de samme dysser der er i 36 og 40mm idf.
Disse meget fine og meget lidt brugt 48mm IDF er stadigvæk til salg.
De kan sagtens bruges til noget mindre end 2.6L, men hvis det er dyserne der skræmmer jer, og ikke kan få dem skiftet, så hold jer hellere til en enkelt karburator :-) :-)
De kan også bruges til type1 motor, dog med en anden type manifold end dem der medfølger.
Denne gang er det til den person som har pengene først der får dem..! Jeg holder dem ikke tilbage for nogen...!
Cool cash = Deal...!
Rasmus
Update med billeder:
Salget skyldes kun, at de er blevet skiftet til IDA'er
http://bp3.blogger.com/_PK72ALI-_i0/RjrzuCTDCJI/AAAAAAAAASg/Ib6PNYpN58s/s1600-h/rasmus5.jpg
nu ser jeg at det jo er de korte manifolder så vil jeg gerne have dem.
altså jeg vil godt købe hvis du vil sende! jeg har sendt adresse på pm.
giver du fragten?
p.s. når jeg siger at jeg vil købe noget, så holder jeg mig til hvad jeg har skrevet!
tak for handlen men der sidder sådan nogle kugle led som ligner at de er en del af det der speeder træk som er på billedet der, mangler du ikke dem?
Ellers tak for handlen