har en helt alm 1500 ccm motor der ikke vil gå klokke rent...
den har et problem der plejer at være ret ligetil - men det er det så ikke
har haft to hele HELT komplette iorden tændingssystemer på den >>> hjælper ikke
har renset og justeret karboride 2 gange efter foreskrifter >>> hjælper ikke
har checket for utæthedder i indsugningsmanifold >>> hjælper ikke
har efter justeret ventiler >>> hjælper ikke
har taget en kompressionstest for at se om de var uens - >>> var de ikke
har hældt frisk benzin på >>> hjælper ikke
har målt om der var 12V på tændspolen >>> det var der
har prøvet at justere tændingen lidt ved siden af det opttimale >>> hjælper ikke
har checket om den får nok benzin >>> det gør den
har set efter om der er noget der virker slidt >>> det er der ikke
har dobbeltchekket alt overstående >>> hjælper ikke
symptomer er at den står og ruller i tomgang - og lyder som om den går på tre cylinderer når den skal sejtrække ..
min frygt er en brændt ventil - eller en knækket stempelring, men skulle det ikke kunne måles på kompressionstesten ????
eller er der andre muligheder ????
jeg giver op - og lader jer komme med nogle gode fornuftige muligheder
Hvad siger i til det ????
den har et problem der plejer at være ret ligetil - men det er det så ikke
har haft to hele HELT komplette iorden tændingssystemer på den >>> hjælper ikke
har renset og justeret karboride 2 gange efter foreskrifter >>> hjælper ikke
har checket for utæthedder i indsugningsmanifold >>> hjælper ikke
har efter justeret ventiler >>> hjælper ikke
har taget en kompressionstest for at se om de var uens - >>> var de ikke
har hældt frisk benzin på >>> hjælper ikke
har målt om der var 12V på tændspolen >>> det var der
har prøvet at justere tændingen lidt ved siden af det opttimale >>> hjælper ikke
har checket om den får nok benzin >>> det gør den
har set efter om der er noget der virker slidt >>> det er der ikke
har dobbeltchekket alt overstående >>> hjælper ikke
symptomer er at den står og ruller i tomgang - og lyder som om den går på tre cylinderer når den skal sejtrække ..
min frygt er en brændt ventil - eller en knækket stempelring, men skulle det ikke kunne måles på kompressionstesten ????
eller er der andre muligheder ????
jeg giver op - og lader jer komme med nogle gode fornuftige muligheder
Hvad siger i til det ????
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)