Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  en motor gåde ? fejl er fundet

Tags:
No tags yet.

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja det eneste der kører bedre end en 1500 enkeltportet, er en 1500 enkeltportet, der har fået et 1600 cyl-sæt.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Frank_Andersen skrev:
Ja det eneste der kører bedre end en 1500 enkeltportet, er en 1500 enkeltportet, der har fået et 1600 cyl-sæt.

Det er på tide at du kommer ud at prøve en af mine std+ motorer Frank ;-) Men ud over det, har du da ret. De går godt.
T

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hmmm - brazil lort - kørte fint i 10 minutter også sagde den bang - færdig død

der var nok og fin olie på
den var ikke overophedet
den havde ingen mislyde
den kørte fint og jævnt
også sagde den KNAAAALD

jeg hader motorerer, men nu skiller jeg den så lige ad for at se hvad der så kunne være gået galt ;-(
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Knald færdig død?? Hvad er diagnosen?? Hul nogensteder? Kan den dreje rundt? Røgudvikling? ILD??

Du er satme ikke særligt heldig med dit motorværk..
(permalink) TaF Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvad var fejlen så?
-------------------------------------------
"We shape our buildings; thereafter they shape us.", Winston Churchill
KBH S, 2300 - 22104203
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
nårh - øh - den tråd havde jeg glemt - 2 sæt nye tændrør - hvoraf et pr sæt var deffekt - men kun under tryk - dvs der var fin gnist på når man havde dem ude men ingen når de sad i ... (sikkert nogen overgemte gamle nogen)

men der var jo flere fejl som skulle rettes inden jeg nåede til den konklusion..

den med tændrørene var kun en af mange - jeg har nu kørt knap 3000 km siden uden problemer.. 260 km så sent som denne weekend... og nu har bilen lige rundet 16000 km ialt ...

men det err jo ikke nemt at løse et problem med nye dele når de ikke virker som de skal - skrammel ;-)

bilen kan nu klare 100 km i timen med VOLL GAS - skide reduktionsboxe og ambulancegearkasse - det duer sgu ikke... til gengæld tager den en bakke som en mis
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
TaF skrev:
Hvad var fejlen så?


Han havde tabt en spændeskive ned i indsugningen som så var røget ned i olien!
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
i olien ????????? !!

nej den lå i forbrændingskammeret - jeg skilte den lige ad for at se om der var sket en skade - det var der ikke - ud over en klemt 6mm fjederskive ;-)

nåede heldigvis at stoppe i god til inden den fik ødelagt noget
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)

Reply

You must log in to post.