Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

billigere forsikringer -Læs her!

Tags:
No tags yet.

(permalink) koller15 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jamen det er jo alt sammen godt men hvis man er 26 og kun har haft kørekort i 1 år så bliver det sindsygt dyrt uanset hvad man gør
(permalink) VW-Royce Member
acer25 skrev:
jamen det er jo alt sammen godt men hvis man er 26 og kun har haft kørekort i 1 år så bliver det sindsygt dyrt uanset hvad man gør

Jah, det nemmeste vil være at rykke pladerne af bobblen, købe en punto og få noget ancinitet inden man køber en specialvogn. Men det er jo (som altid) et spørgsmål om priotering, hvis man "vil ha'" noget ud over det mest nødvendige, må man også betale hvad det koster. Og at have biler som hobby, er sjælent en overskuds forretning.

MVH Royce
-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) virring Member
hej gutter her oveni alt det her forsikringssnak vil jeg gerne ligebidrage med min historie, fik nr. plader på mit meget langstrakte buggy projekt (som slet ikke er færdigt endnu) i fredags og skulle derfor have en forsikring, min kæreste og jeg har alle vores forsikringer ved gf, undtagen hunden den vil de ikke have, og så buggyen som er forsikret ved codan, årlig pris 4344 for kasko og ansvar selvrisikoen er på 13000, men jeg regner jo med at passe godt på den. jeg kan med 5 dages varsel ændre den til stilstand, så er præmien kun 20% så et år med 50/50 koster ca 2600 jeg er 27 og elitebilist. men codan er godt fordi man ikke nødvendigvis skal have andre forsikringer.
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
(permalink) lasse Member
Kan også kun sige at Alm. brand provinssiale forsikring toro jeg det hedder..giver 550.- ca.om året med fuld kasko..men må kun køre fra 15 marts til 15 november..
VW Type 1,1952 Ragtop - VW Type 3,1972 Fastback
lassegustavsen@hotmail.com -2239 4077- Nordjylland
(permalink) Kong Box Member
[quote=niels-erik]Jeg gav 6500 hos topdanmark-for fuld kasko, helårlig kørsel.
Så læste jeg et indlæg om en buggy som kun skulle give 1200 helårligt sammen sted-Og ringede øjeblikkeligt til Top Danmark, for at høre hvorfor min forsikring er højere?
Fik at vide at det var en ny type forsikring for veteranbiler-den er afhænig af hvor meget man køre i bilen-Jeg oplyste at jeg køre 2-300 km om ugen i buggyen-Og vupti så koster min kasko forsikring kun 1632kr om året.
Yes !-nogen ting kan blive billigere.
Hilsen Niels Erik

Nogen der ved noget om om man skal være elitebillist eller noget, for at man kan være med i denne nye ordning...?

Mvh. Kåre
(permalink) niels-erik Member
Ved ikke om man skal være elite billist-Jeg er, men prøv at ringe, det kan vel ikke skade!
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
er der nogle af jer der har effering med ETU Forsikring ??
Ja ja. Træerne vokser som bekendt ikke ind i himlen!
Jeg kontaktede idag Top, for at høre hvorfor jeg ikke havde modtaget en ny police.
Da jeg talte med en medarbejder om min nye police opdagede jeg at jeg havde fået forkerte oplysninger første gang. Forsikringen på 1632 kr var for veteran kørsel-Max 3000km om året (de havde glemt et nul)Og ingen kørsel om vinteren.
Jeg forklarede at jeg køre omkring 20000 km om året, og køre hele vinteren også.
Og så var det nogle helt andre tal som kom på bordet.
Jeg skal nu betale 5000 kr om året for fuld kasko-Men det er dog stadig billigere end de 6500 som jeg betaler nu!
ETU forsikringen kan jeg desværre ikke benytte, da den ikke tillader kørsel om vinteren.
Hilsen Niels Erik
så vidstjeg kan se så byder de kørsel om vinter men de dækker bare ikke kasko om vintern.. men ansvar er der
Jeg har fuld kasko HELE året, har talt med dem idag-Men det er heller ikke en veteran forsikring, det er en alm forsikring med km. begrænsning på 20000 km om året.
Og da jeg har kørt ca 26.000 km på 2 år, vil jeg tro at det rækker til mine behov!
Hilsen Niels Erik
helt klart men er du så også over 40 ??? problæemet er at jeg kun er 26 åt så forsikringen er dyr da det også er min første bil

Reply

You must log in to post.