Har kigget lidt på tomgangen på min bus, 1600 AS motor, da den altså går meget lavt, særligt kold. Så opdager jeg at gasspjælds-stopskruen er helt væk! Gasspjældsarmen hviler helt ind på trekant-dimsen med hakkerne (som hedder et eller andet).
Ville ellers til at justere som jeg har læst mig til: Løsne stopskruen til der er spillerum, stramme til den netop rører + 1/4 omgang ind. Derefter stille tomgang og blanding efter anvisning her i forum.
Kan stopskruen være faldet ud/rystet løs på 500 km pinsekørsel? Er det den rigtige forklaring på at den går ekstremt lavt v. kold motor?
Har prøvet at finde en anden skrue, men enten er det ikke metrisk gevind, eller også er den ikke de 4 mm den ser ud til.
Det samler sammen til en tur hos Jan Koed for at få checket alle småting. Kan jeg lave en nødløsning til stopskruen?
Ville ellers til at justere som jeg har læst mig til: Løsne stopskruen til der er spillerum, stramme til den netop rører + 1/4 omgang ind. Derefter stille tomgang og blanding efter anvisning her i forum.
Kan stopskruen være faldet ud/rystet løs på 500 km pinsekørsel? Er det den rigtige forklaring på at den går ekstremt lavt v. kold motor?
Har prøvet at finde en anden skrue, men enten er det ikke metrisk gevind, eller også er den ikke de 4 mm den ser ud til.
Det samler sammen til en tur hos Jan Koed for at få checket alle småting. Kan jeg lave en nødløsning til stopskruen?
-------------------------------------------
http://vwbussen.blogspot.com
http://vwbussen.blogspot.com