Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Serrano - MY ASS !

Tags:
No tags yet.

(permalink) Plade Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Rasser skrev:
SPRasmussen skrev:
Plade skrev:
Man kan sige hva man vil om ham, men billig er han og hvem har noget imod billige vare???
/Plade

Hvad hjælper det hvis det er noget lort han sælger?

Det er det samme som med alt andet, kvalitet koster...

Prøv at sammenlign pladedele fra Wolfparts kontra Jp group!

Der koster 4 gange så meget, men er 100 gange bedre!

forestil dig så at jpgroup solgte pladedele fra wolfparts..... men 20% billigere - det er stort set sådan det er hos serrano (pånær de motorer han bygger), det er de samme stumper som de andre sælger - han er blot en smule billigere.

Jeg har lavet mange handler med serrano - og har altid fået det jeg skulle ha, og det har altid passet med de stumper jeg skulle ha, selv ned til den mindste nipsting.
Man skal bare være over ham, og "bombardere" ham med mail eller telefon opkald, så kommer stumperne (dog typisk nogle uger efter han har lovet det).

Men det er tarveligt at svine ham sådan til - især når man selv driver en forretning der sælger lignende stumper.

Hvis du køber stumper hos ham snyder han dig ikke - regn dog ikke med hans frister holder. Angående motorbyggeri kan jeg ikke udtale mig, da jeg ikke har købt motorer hos ham.

Kunne ikke ha sagt det bedere, Tak Rasser...

Men sagen er vel ikke længere end at dem som ikke kan vente lidt på sine stumper og ikke har lyst til at spare nogen penge handler ikke hos Serrano...

Men som jeg osse har sagt tidliger så er der sku ingen som er uden fejl...
Og ang. de stumper han sælger så er det sku ikke noget billig kopi vare...

Plade
(permalink) Anonym Member
Info!
CSP er igang med et sidewinder udstødnings system som passer på alle vw af luftkølet karakter` også en T2, den er hvis ikke afprøvet i nu på en Ghia, men mon ikke den passer også der.
Rørene bliver CNC bukket et sted i det store udland, over dorn uden krympninger i sving, den første har været i bænk med et godt resultat. Og lyden skulle hvis bare være sød musik i alles øre.
Rygtet vil vide den er klar i september/oktober.
Haldex201
(permalink) haldex201 Member
Info!
CSP er igang med et sidewinder udstødnings system som passer på alle vw af luftkølet karakter` også en T2, den er hvis ikke afprøvet i nu på en Ghia, men mon ikke den passer også der.
Rørene bliver CNC bukket et sted i det store udland, over dorn uden krympninger i sving, den første har været i bænk med et godt resultat. Og lyden skulle hvis bare være sød musik i alles øre.
Rygtet vil vide den er klar i september/oktober.
Haldex201

(permalink) Mark S Member
Hvad vil sådan noget koste? 6000?
(permalink) niels-erik Member
Hvis du er heldig så kan noget i den stil nok købes for 8000-10000.
Prøv at se hvad fks et BAS system koster!
Jeg tror ikke at CSP vil sælge billigere end alle andre.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Bornholmer Member
csp laver sjældent noget der IKKE kan sælges i stort antal - så de bliver nok lidt billigerer end alle de andre - men da har endnu ikke lavet en kvalitetsudstødning - så det er jo svært at sige - men jeg venter også spændt på at se hvad de finder på ..
kunne godt bruge sån en sidewinder til fornuftige penge - og har tid til at vente lidt
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Target prisen begynder ved. 4300 for den billigste/mindste udgave.
t
http://www.cal-look.com/forum/index.php?topic=21411.0
(permalink) warp Member
Så bliver det spændende om folk der har penge til at hænge derovre får dem tilbage? ...man kan kun håbe!
Nogle der ved hvorfor han er lukket?
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) Farmer Member
Han glemte at betale sine regninger. Incls mig. Jeg fik aldrig mine penge retur. THAT SIMPLE. - Man KAN IKKE drive en forretning, hvor man køber en vare til 100 kr og sælger den videre til 102 kr.
Så de "omstændigheder han ikke kan kontrollere" er sansynligvis advokat tilhold en mass.
Der er en del der har været heldige at få en vare, og billigt. Men ifølge min overbelastede Email (i en uges tid efter jeg lavede et kristisk indlæg andetsteds) er der mange der er blevet taget i bagen. Jeg havde kontakt med omkr. 35 i dagene der fulgte.
T
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Kim356 Member
Sjovt at læse at når der er tale om en "ikke dansk" forhandler - så kan man godt "svine" manden til uden at ens indlæg bliver slettet ..dobbeltmorale er jo en herlig ting!
(permalink) Bornholmer Member
Kim356 skrev:
Sjovt at læse at når der er tale om en "ikke dansk" forhandler - så kan man godt "svine" manden til uden at ens indlæg bliver slettet ..dobbeltmorale er jo en herlig ting!

jeg læser det som en advarsel for at hjælpe andre - absolut ikke en tilsvining..

men sån er vi jo så forskellige ...

havde vi i dk haft en der gjorde præcis det samme gentagne gange er jeg sikker på at nogen nok skulle skrive noget lign om vedk...

forhåbentlig da

Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Kim356 Member
Bornholmer skrev:
Kim356 skrev:

jeg læser det som en advarsel for at hjælpe andre - absolut ikke en tilsvining..

men sån er vi jo så forskellige ...

havde vi i dk haft en i dk der gjorde præcis det samme gentagne gange er jeg sikker på at nogen nok skulle skrive noget lign om vedk...

forhåbentlig da

Enig - man gør det jo kun for at give sin egen personlige mening om "manden" og det kan jo kun være for at hjælpe andre, eller kan man jo lige så godt holde det for sig selv.
Mvh Kim

(permalink) GetBackOnTrack Member
Saa det slut med at handle hos Serrano, han har lukket butikken..

Spring
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) Klas Member
crap... han hævede 6.000$ fra mit kort for 2 uger siden.

heldigvis skulle man jo være sikret mod den slags, så jeg håber banken hurtigt kan få dem tilbage :-)

Fik en mail i dag fra en af han konkurrenter som fortalte at han var lukket. Og samtidig tilbød at gå i gang med at bygge en motor til mig. ( havde indhentet tilbud fra ham tidligere )
VW Type1 - 1954
(permalink) micha racing Member
Klas skrev:
crap... han hævede 6.000$ fra mit kort for 2 uger siden.

heldigvis skulle man jo være sikret mod den slags, så jeg håber banken hurtigt kan få dem tilbage :-)

Fik en mail i dag fra en af han konkurrenter som fortalte at han var lukket. Og samtidig tilbød at gå i gang med at bygge en motor til mig. ( havde indhentet tilbud fra ham tidligere )

du skal gå i banken med det samme.....
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) Klas Member
Der er langt hjem til min bank.. men jeg har da sendt min bankdame en mail :-)
VW Type1 - 1954
For jer der måtte have penge i klemme hos Serrano, læs dette:
http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/credit/billed.shtm

T
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) MartinP Member
STOP STOP..... SERRANOS ER LUKKET HAR TOTALT TAGET R
(permalink) Mette Administrator
MartinP skrev:
STOP STOP..... SERRANOS ER LUKKET HAR TOTALT TAGET R
~Mette
Og hvis han har nået at melde sig konkurs (Chapter 11) er det ULOVLIGT at gå efter manden, osse i USA.
Jeg advarede jer jo, men i ville ikke høre.
T
20888030
alstrupt@gmail.com

TIL jer alle sådan et røvhul var hen altså... har hørt en del fra folk der har midstet mere end mig selv... talte med shoppen ca 1 time før de lukkede... og var faktisk ved at bestille et Porsche fan kit... fuck det havede været 1000 MERE i MINUS... what a a hole....... er der flere herinde udover Klas og jeg som er blevet tøret ??? så skriv på min mail info@martinstuff.com jeg prøve pt at få fat i nogle gamle venner i LA som er inde i det amerikanske Advokat sytem.... :-)
nok mere at jeg er totalt pisset over han trækker de sidste 1100 $ 2 dage før de lukker.... (3100 $)
så alt efter hvad banken siger mandag morgen, tager jeg sgu nok derover tirsdag morgen... (rart at jobbe hos sas... =fucking billigt til LA ) :-) Well... Steve you can run but You ....cant hide.....

SerranoS VW charge me 14 august 3100 $ and did not ship my..
previus odrer 1914 Turnkey as of 18 of may...."they were bizy i was told"... okay i was nice a gave them extra time... but 4 WHAT.,....

Dear Steve Houston
how can you still charge me when you allready know that you wont bee shipping it ..... ???
is it fair...??? 30 years in biz.... no i wounder what kind of Biz....

If i dont recive my 1914 (i hope you shipped it the 14 / 8 that day you charge me the shipping fee....) i will have no other options than to go after you personaly, i will fly from europe monday......
(that i can do 4 ex. 200 $)...

"kind" Regards
Martin Pedersen

Hey there ...SERRANOS AND ALL OTHERS...

I AM PISED.... I talk to the shop on the 26/ 8 .... (and weeks before that ...)

i ordered my 1914 ccm turnkey 18 of MAY.. paid 2000 $

they charge me the last 1100 $ the 14-08-2007 so total 3100$ incl. shipping to Denmark....

Well .. at this time they most have know all about this... i still expect to get ALL THE STUFF DEAR STEVE... so PLEASE RESPOND on my num. calls and Brandie on my mails...

all others are welcome with ANY HELP...

Kind regards
Martin Pedersen
Denmark

(permalink) Kirk... Member
ola la...han er sku et første klasses røvhul...når man læser på div udenlanske forums...der er mange han har stjålet fra...og det har været planlagt gennem flere måneder...møgsvinet har sku vist han stoppet men er blevet ved med at ta folks penge...man må sige et par "håndmadder" ville være fortjent....håber der er nogle der får ram på svinet

kærlig hilsen thomas
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
Jeg er nu ved at få lidt tilbage via banken...

martin

fuck steve houston
Nu vælter det fulstændigt på the samba... vi snakker 100.000 vis af $ tabt prg af steve.... snakkede med en af hans leverandør 2 dage før han lukkede....

Ja jeg ved det mette men man blir fame sur når det er 2 dage før han lukker.... så ved han jo ligsom hvordan det står til... en af hans leverandør at "heads" snakkede jeg med i Tirsdags... han oplyster at allerede for 2-3 mrd siden ville Steve ikke ha leveret flere.... så mon ikke the Bitch, vidste dette skulle ske.... :-( He can run but he cant HIDE.... :-)

se her hvad folk mailer til mig.. bare et lille ex:
Hi there
i'm in the same position as you, but they allso have my bus and $3500 of my money. my bus is being picked up Tuesday but has no engine! I have ask steve for the value of $3500 in parts so i can start an engine build elsewere.
I'm in the UK and finding it hard to sort all this shit out.
Well i hope you can sort your engine and good luck.
Rob.

2.
Hi martin, i`m in the U.K, Steve owes me $4670 for a motor and trans which I don`t have. I cant get my money back either. Are you going to fly out on monday seriously? How do you intend to get the money from Steve once you`re there?

Let me know.

Spencer

DET HER ER EN COOL LEVERAND

Reply »

You must log in to post.