Som jeg skrev tidligere-Så køb dine vare hos Farmer-eller hos en anden dansk forhandler.
Foretninger i europa er også ok, de er ikke længere væk end at man kan få fat i dem.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
:-) ja det bliver vidst fremtiden...
sidste nyt fra steve
lige uddrag af min mail...
From: familien Lübbe
To:
Date: Mon, 3 Sep 2007 18:42:14 +0200
Hey steve
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
reglerne i usa er de samme som i danmark, alle likvider der findes i konkursboet indgår i boet. Steve har ( hvis han ellers er fornuftigt hvilket det må antages at han er), betalt sine medarbejdere og hevet resten ud som løn umiddelbart inden han begæret sig konkurs. DVS at de midler der er i boet, er i form af maskiner og varelager, dette er sikkert købt med kortfristed gæld hvilket betyder at når aktiverne og dermed varelageres realiseres skal leverandørere betales ( dog først efter at sagsomkostninger til advokat / kurator mv, er betalt ).
Konkl. er at private med tilgodehavende ALTID L
MartinP skrev:
TIL jer alle sådan et røvhul var hen altså... har hørt en del fra folk der har midstet mere end mig selv... talte med shoppen ca 1 time før de lukkede... og var faktisk ved at bestille et Porsche fan kit... fuck det havede været 1000 MERE i MINUS... what a a hole....... er der flere herinde udover Klas og jeg som er blevet tøret ??? så skriv på min mail info@martinstuff.com jeg prøve pt at få fat i nogle gamle venner i LA som er inde i det amerikanske Advokat sytem.... :-)
nok mere at jeg er totalt pisset over han trækker de sidste 1100 $ 2 dage før de lukker.... (3100 $)
så alt efter hvad banken siger mandag morgen, tager jeg sgu nok derover tirsdag morgen... (rart at jobbe hos sas... =fucking billigt til LA ) :-) Well... Steve you can run but You ....cant hide.....
SerranoS VW charge me 14 august 3100 $ and did not ship my..
previus odrer 1914 Turnkey as of 18 of may...."they were bizy i was told"... okay i was nice a gave them extra time... but 4 WHAT.,....
Dear Steve Houston
how can you still charge me when you allready know that you wont bee shipping it ..... ???
is it fair...??? 30 years in biz.... no i wounder what kind of Biz....
If i dont recive my 1914 (i hope you shipped it the 14 / 8 that day you charge me the shipping fee....) i will have no other options than to go after you personaly, i will fly from europe monday......
(that i can do 4 ex. 200 $)...
"kind" Regards
Martin Pedersen
Hey there ...SERRANOS AND ALL OTHERS...
I AM PISED.... I talk to the shop on the 26/ 8 .... (and weeks before that ...)
i ordered my 1914 ccm turnkey 18 of MAY.. paid 2000 $
they charge me the last 1100 $ the 14-08-2007 so total 3100$ incl. shipping to Denmark....
Well .. at this time they most have know all about this... i still expect to get ALL THE STUFF DEAR STEVE... so PLEASE RESPOND on my num. calls and Brandie on my mails...
all others are welcome with ANY HELP...
Kind regards
Martin Pedersen
Denmark
Til alle jer som måske stadig har $ i klemme .......S
jeg har også fået mine 33.600 kr tilbage.. :-)
VW Type1 - 1954
Klas skrev:
jeg har også fået mine 33.600 kr tilbage.. :-)
S