Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Serrano - MY ASS !

Tags:
No tags yet.

(permalink) micha racing Member
Skrev for 17 years siden | | | |
priserne er de bedste men man skal ha meget tid ... kan kun sige at det jeg har fået har været iorden.... men har også talt med stor ord/mail til steve....
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) Klas Member
Farmer skrev:
Steel Buggin´ Anibal Chico. Han er rimelig seriøs.
T

Jeg har indhentet tilbud fra 3 firmaer, Steel buggin var en af dem, men de har som de eneste overhovedet ikke svaret...
VW Type1 - 1954
(permalink) Anonym Member
Hvad med GEX de har da også en masse spændende motorer.
http://www.gex.com/03tkengs.htm
Umiddelbart ser priserne da ikke slemme ud, 4099$ for en komplet 2275ccm longblock. Lyder til at være billigt i forhold til nogle af de motorer det bliver lavet herinde.

Henrik
(permalink) Jensen Member
Hvis man læser på forskellige fora, er det ikke anbefalinger af Gex, der er flest af.
eksempler:
http://www.thesamba.com/vw/forum/archive/index.php/o-t--t-97081--.html
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=101712&highlight=gex
http://www.type2.com/archive/type2/031447.html

(permalink) Farmer Member
Klas skrev:
Farmer skrev:
T

Jeg har indhentet tilbud fra 3 firmaer, Steel buggin var en af dem, men de har som de eneste overhovedet ikke svaret...

Det ligner ham ikke. Giv ham een chance mere. Det kan jo hænde, at han slet ikke har fået mailen.

Og hvis du har dine penge kær, så lad være med at købe en GEX motor.
T

20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Rasser Member
Farmer skrev:

Hvis Serrano påstår at - hans motor - trækker 200 hk på svinghjulet, kan du typisk trække 20 -25 hk fra. Så passer det nogenlunde. Det er hvertfald hvad jeg har set hos 3 af hinanden uafhængige købere. Den ene har jeg selv rullet. - Den var der "papir" på. Den skulle være blevet trimmet af Sacchete til 203 hk v. 6300 omdr. Real life sagde 173 hk v. 6500 omdr. og 210 NM moment. OG Gu var den ej trimmet. Jeg brugte 8 forsøg inden dysningen var ok. En anden ting er at der er INGEN nulren med tingene, what so ever. Ingen afbalancering. Ingenting.

Afh. af flere ting, såsom gearing etc. vil en 200 hk motor typisk trække 160 - 170 hk på hjulene.
T

Er du helt sikker på at ingen af motorerne er afbalanceret ? det lyder jo helt underligt....

hvad med de 2 andre motorer hvad gav de i forhold til det reklamerede ?
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Det er desværre rigtigt. Hvertfald ikke noget af det jeg og Ian i England har set. Ian og Peter Englezos (Cogbox) har haft de to andre vi kender til i Peter´s dynobænk. Kan ikke 100% huske hvad de var blevet lovet. Men det passede med 20-25 hk mindre end den lovede ydelse.
Ian har skildt en ad sidste vinter, fra Serrano, som var så meget ude af balance, at vibrationerne fra motoren kunne mærkes helt ind i bilen når den fik gas. Dvs. MEGET! 1 sæson havde den kørt, og blokken var klar til en flugtboring. Intet var blevet rørt, bare samlet - Det endte så med at de gav den en ny blok og gemte den flugtborede til en knapt så hidsig motor.

Men jeg kan osse love jer, at det blir en 3 i en handel med ham. - Første, eneste og sidste.
- Vi kan alle lave lort, hvis vi er uheldige, det skal jeg være den første til at indrømme.
T
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Plade Member
Hmm har personligt været forbi Serrano i LA. det eneste at klage over er vel at jeg skulle vente 20 min på mine vare (-; men alt var iorden...så kan kun sige bestil i forvejen og så kør forbi og hente dem hos ham (-: ....og ja han er da nget billiger end mange andre steder.

Men alle forhandlere har vel nogen dårlige dage osse selv dem som vi alle syntes er gode...

/Plade

(permalink) GetBackOnTrack Member
Serrano er billig, men som andre også siger ska man ikk regne med han har delene selvom man har bestilt i forvejen. Jeg var ovre for at hente dele til min 2275ér hos ham og han havde stort set kun det halve af de dele jeg havde bestilt. Han undskyllede med at de havde brugt mine toppe på en motor de var igang med at bygge, hva ku jeg bruge det til!

Roger Crawford fra Heads up performance ved hva det drejer sig om, og der får man en portion gode råd med derfra når man handler med ham.

Spring
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
Lige en hurtig update.
Nu har jeg ventet på to special udstødninger fra Serrano in 10½ uge. (Han lovede mig dem efter max 3 uger) Idag sendte jeg ham så en mail, hvori jeg med store bogstaver gjorde ham opmærksom på, at jeg bestemt ikke var imponeret over hans service. Og at jeg sådan set havde to 50,000 kr´s motorer hængende, (det er ikke helt rigtigt, men overdrivelse fremmer forståelsen) som ikke kunne blive færdiggjort pga det/ham/Tiger/whatever. -Og at nu måtte han dælme se at komme ud af busken og G
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
jeg har da ventet på spindler i 14 uger fra slammedpanel i holland , så 10½ uge er da ingenting - ;-) jo jeg forstår det - man kan ikke ha den slags leverandører når man har en forretning ...
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Jeg "har ikke noget imod" at vente. Det er jo normalt i denne brance. Men at få at vide at det kan sendes om feks 3 uger, og man så stadig ikke har det næsten 11 uger efter er bare for meget. Så kunne de sige at de ikke kan levere. Det er da en ærlig sag. Så ved vi hvad vi har og rette os efter. Nu er der gået ½ sæson med ingenting.
T
20888030
alstrupt@gmail.com
Bornholmer skrev:
jeg har da ventet på spindler i 14 uger fra slammedpanel i holland , så 10½ uge er da ingenting - ;-) jo jeg forstår det - man kan ikke ha den slags leverandører når man har en forretning ...

du er da også en klovn når vw anders kan lave dem på et par dage :)
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Farmer skrev:
Jeg "har ikke noget imod" at vente. Det er jo normalt i denne brance. Men at få at vide at det kan sendes om feks 3 uger, og man så stadig ikke har det næsten 11 uger efter er bare for meget. Så kunne de sige at de ikke kan levere. Det er da en ærlig sag. Så ved vi hvad vi har og rette os efter. Nu er der gået ½ sæson med ingenting.
T

giver dig fuldstædig ret at han er meget ustabil men nogen gange holder han hvad han siger :)))))) min motor er nu færdig efter 5 uger og er blevet dyno testet hos DRD seriøs mand/firma 2387ccm med 173.5hk og 228 nm ved 4000omdr dog vil den gi lidt mere når den får 1.4 vippetøj på istedet for 1.3
1657295.jpg

Han har sku brugt den ene af "mine" headers på din motor ! AFLEVER ! - Nå ikke.
T
Har netop skilt motor med 156,7 hk 205 Nm 1914ccm den skulle have været afbalanceret! men ak nej! 2200 kr senere + 22 HK for pokker det virker
Kvalitet koster.
JC1
(permalink) Plade Member
Man kan sige hva man vil om ham, men billig er han og hvem har noget imod billige vare???
at folk skal vente på deres vare kan da ske ved alle firmaer....så ser ingen grund til at svine manden totalt til...for så skulle alle firmaer hvis svines til...der er sku INGEN som er fejl fri......

/Plade
(permalink) Søren Rasmussen Member
Plade skrev:
Man kan sige hva man vil om ham, men billig er han og hvem har noget imod billige vare???
/Plade

Hvad hjælper det hvis det er noget lort han sælger?

Det er det samme som med alt andet, kvalitet koster...

Prøv at sammenlign pladedele fra Wolfparts kontra Jp group!

Der koster 4 gange så meget, men er 100 gange bedre!
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Mbechmann Member
Plade skrev:
at folk skal vente på deres vare kan da ske ved alle firmaer....så ser ingen grund til at svine manden totalt til...for så skulle alle firmaer hvis svines til...der er sku INGEN som er fejl fri......

/Plade

Det er heller ikke det der er problemet. Problemet er GENTAGENDE gange for man ikke de vare som man bliver lovet. Hvis manden havde sagt: "Jeg har dem ikke pt på lager, men vil forsøge at skaffe dem" så var problemet jo aldrig opstået.
Michael
(permalink) Rasser Member
SPRasmussen skrev:
Plade skrev:
/Plade

Hvad hjælper det hvis det er noget lort han sælger?

Det er det samme som med alt andet, kvalitet koster...

Prøv at sammenlign pladedele fra Wolfparts kontra Jp group!

Der koster 4 gange så meget, men er 100 gange bedre!

forestil dig så at jpgroup solgte pladedele fra wolfparts..... men 20% billigere - det er stort set sådan det er hos serrano (pånær de motorer han bygger), det er de samme stumper som de andre sælger - han er blot en smule billigere.

Jeg har lavet mange handler med serrano - og har altid fået det jeg skulle ha, og det har altid passet med de stumper jeg skulle ha, selv ned til den mindste nipsting.
Man skal bare være over ham, og "bombardere" ham med mail eller telefon opkald, så kommer stumperne (dog typisk nogle uger efter han har lovet det).

Men det er tarveligt at svine ham sådan til - især når man selv driver en forretning der sælger lignende stumper.

Hvis du køber stumper hos ham snyder han dig ikke - regn dog ikke med hans frister holder. Angående motorbyggeri kan jeg ikke udtale mig, da jeg ikke har købt motorer hos ham.
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Søren Rasmussen Member
Ville du tør at gøre det^^^^ He he
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) cardude Member
Farmer skrev:
Lige en hurtig update.
Nu har jeg ventet på to special udstødninger fra Serrano in 10½ uge. (Han lovede mig dem efter max 3 uger)
T

tsk, :D

prøv at vente 20 uger på en udstødning som du ikke kan få andre steder. og du blev lovet 8 uger. og det er hellere ikke din egen skyld, du kunne ikke have gjort det bedre.
jeg gik jo over og lavede en udstøning i jernkedelrør bare fordi at jeg skulle til bugrun. så frustreret bliver man altså. af at vente (15 uger da jeg lavede udstødingen)

når jeg endelig fik den så så passede den stadig ikke så jeg selv måtte lave den om, og stadig havde jeg sendt både billeder mål og beskrivelser til den store guldmedalje så hellere ikke der kunne der gøres noget. så bliver man frustreret, og det var bare i england.
Du har muligvis ret Rasser. Men nu er jeg hvertfald helt færdig med den fyr. Alt hvad jeg bad om fra begyndelsen var et svar jeg kunne bruge til noget. Hvad fik jeg, smoke up my hiny ! Jeg vil hvertfald IKKE contribuere til at finansiere hans handel i over 10 uger, og så ikke engang få varen.

MEN, den ene udst har jeg faktisk i mellemtiden fået tilbudt af en anden dealer, som jeg kender. Den anden er straks værre. Nu venter jeg nok bare på at CSP får deres udgave klar i september engang.

Men det er nok bare sådan det er. Det kan ikke blive billigt nok. Men nu er i advaret. Det var egentlig hovedårsagen til denne tråd.
T
Nå, det var jo så mig. - Vi burde lave de skide specialudstødninger selv. Men DK er for lille til at det kan hænge sammen at lave et kvalitetsprodukt. Ellers havde jeg gjort det. Og på grund af vores for tiden ret stærke valuta, er det utopisk at tro på at der kan eksporteres ret meget.
T
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) PH1303 Member
Anonym skrev:
Du har muligvis ret Rasser. Men nu er jeg hvertfald helt færdig med den fyr. Alt hvad jeg bad om fra begyndelsen var et svar jeg kunne bruge til noget. Hvad fik jeg, smoke up my hiny ! Jeg vil hvertfald IKKE contribuere til at finansiere hans handel i over 10 uger, og så ikke engang få varen.

MEN, den ene udst har jeg faktisk i mellemtiden fået tilbudt af en anden dealer, som jeg kender. Den anden er straks værre. Nu venter jeg nok bare på at CSP får deres udgave klar i september engang.

Men det er nok bare sådan det er. Det kan ikke blive billigt nok. Men nu er i advaret. Det var egentlig hovedårsagen til denne tråd.
T

Hmm.... Den vil jeg gerne have en nærmere forklaring på: "Nu venter jeg nok bare på at CSP får deres udgave klar i september engang."

Kommer CSP med en A1 sidewinder "kopi"? Og hvad ved du om den?

Mvh Peter

Reply »

You must log in to post.