Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  tænding på 2,0 cu? nyt spørgsmål

Tags:
No tags yet.

(permalink) André Member
Skrev for 17 years siden | | | |
har lige sat sådan en motor i en bus, mangler bare lige at justere tændingen, hvordan skal den stå?
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Nogen 5 grader EFTER top. Andre 0, altså i top. Hvis det var min bil ville jeg sætte den med 27-32 grader ved fuld avancering. De motorer der står 5 grader EFTER top, kører ikke ret godt.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Jakob M Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Som frank skriver 27-32 grader ved en ca 3000 omdr. Der kører min motor godt.

MVH Jakob
-------------------------------------------
VW oval (v-rod) fra 1955 http://v-rodders.dk
http://southernaircoolers.dk
(permalink) André Member
Skrev for 17 years siden | | | |
ok takker, det prøver jeg
(permalink) André Member
Skrev for 17 years siden | | | |
ok så fik jeg stillet tændingen som i skrev og bussen kører fint i tomgang og når den først bare kører derudaf, men den hugger lidt og tøver lidt i optrækket, det er kun når den sejtrækker den hugger lidt og er tøvende og mest når den er blevet varm, jeg har prøvet med æter testen på manifoldene og de er ok, har i andre bud på hvad det kan være?

Reply

You must log in to post.