Så fik jeg sku fingerne i en type 4 motor.. Mere præcist en W 1700cc det vil sige 80 HK :)
Motoren har godt nok stået længe.. Men den kunne turne og cylinderne var smurt ind i olie, så tror ikke noget har taget skadet...
Nu mangler jeg bare en 2,0 L bus motor så vidt jeg har læst mig til... Så kan jeg tage krumtap og plejlstænger og sætte i min W motor så det bliver en 2,0??? Ik,`?
Så sån en 2,0 motor med måske en anden knast lidt mere kompression og mine Dells 40mm, og et tarmslyng... Så skulle vi vel være over de 100 hk..
alt dette er nok et stykke ud i fremtiden.. Da min 1914cc kører dejlig så ingen grund til stress.. :)
Men Smid da en kommentar ;)
Hummel
Motoren har godt nok stået længe.. Men den kunne turne og cylinderne var smurt ind i olie, så tror ikke noget har taget skadet...
Nu mangler jeg bare en 2,0 L bus motor så vidt jeg har læst mig til... Så kan jeg tage krumtap og plejlstænger og sætte i min W motor så det bliver en 2,0??? Ik,`?
Så sån en 2,0 motor med måske en anden knast lidt mere kompression og mine Dells 40mm, og et tarmslyng... Så skulle vi vel være over de 100 hk..
alt dette er nok et stykke ud i fremtiden.. Da min 1914cc kører dejlig så ingen grund til stress.. :)
Men Smid da en kommentar ;)
Hummel
-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com