Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  min motor vil ikke gå i tomgang???

Tags:
No tags yet.

(permalink) porsborg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej...

Har lige fået et lille problem som jeg håber nogle kan løse for mig??

Efter jeg har skiftet dynamo og kørt i tre dage vil den ikk gå i tomgang-hvorfor???

vh j
-------------------------------------------
Tlf 60173693 porsborgsport@hotmail.com
http://johnnyporsborg.blogspot.com/
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
skidt i tomgangsdyssen

og mange andre muligheder - søg på tomgang i forummet , der kan være gået meget galt.

vil du har en mere specifikt svar må du skrive lidt om hvad du selv har gjort for at finde fejlen , så man kan bruge udelukkelsesmetoden.
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) porsborg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Bornholmer skrev:
skidt i tomgangsdyssen

og mange andre muligheder - søg på tomgang i forummet , der kan være gået meget galt.

vil du har en mere specifikt svar må du skrive lidt om hvad du selv har gjort for at finde fejlen , så man kan bruge udelukkelsesmetoden.



Hej.. har ikk gjordt noget som helst endnu-men jeg løb tør for benzin og der efter laver den det nummer med at gå ud når jeg skal stanse ...grrr
-------------------------------------------
Tlf 60173693 porsborgsport@hotmail.com
http://johnnyporsborg.blogspot.com/
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hvis tanken har været suget tom har du med sikkerhed skidt i karburatoren. Kører du med benzinfilter skal du skifte det i samme omgang. Kører du uden anbefaler jeg du monterer et, samtidig med du er ekstra grundig på rensningen af karburatoren. Pil karburatoren af, skild den ad og blæs den igennem med trykluft. Skru dysserne ud og giv dem en ordentlig omgang også
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Larsson Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg ville starte med at kigge karb'en hurtigt efter, og så lave en test med en reservedunk og slange direkte til karb'en.
Kig evt. på min hjemmeside.....der er faktisk billeder af det.

Det behøver ikke nødvendigvis have noget at gøre med at du har kørt den tom.
Hvis du som jeg har en tank som er en go' del år gammel, så kan du være sikker på der er masser af skidt med i benzinen.
Der er også et lille filter i studsen på tanken....det kan også være stoppet godt til.

Jeg havde filter på mellem tank og karb, men der var en masse skidt i min karb alligevel, og så der var ingen vej udenom....af med den og så Rense! Rense! Rense!

Jeg lavede en hurtig test med en reservedunk og en slange direkte til karb'en....så kunne den pludselig godt køre.....nu fik den jo masser af ren benzin :)

KPL


Reply

You must log in to post.