Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

BIG BROTHER....

Tags:
No tags yet.

(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
Gab hvor er det dog trættende at høre på... Det er jo ligesom en flok små børn der ikke får deres vilje i supermarkedet... Dem jeg kender der modererer vwnettet kunne ikke være mere kompetente...

Og nej hendrix jeg modererer overhovedet intet længere, heller ikke bump beskederne ;)

Den der jylland/øen snak er da for langt ude - kom dog videre... Nu får jeg sikkert på puklen for at skrive det her, men det gør mig ikke noget jeg kan klare det... bare skyd løs - jeg har bredde skuldre...

Lige en ekstra note:

Kim356 skrev:
Alt for slapt bare at slette et indlæg - troede VWnettet også var til debat? Men det er jo den nemme løsning og man er måske bange for at miste sponsorpenge? Går der politik i det hele? JEG har haft en dårlig oplevelse og har vel lov til at dele det med andre VW folk - sober tone eller ej - så har pågældende forhandler ydet en meget dårlig service og ville ikke stå ved det!!

Sponsorpenge? Prøv du at hør de såkaldte sponsorer hvad de giver for at være på siden... Det er en service morten gratis stiller til rådighed for dem som rent faktisk gør sig indenfor den niche... Ligesåvel med træf annoncerne...

De eneste penge af betydning der ryger ind er google reklamerne, som hjælper til at betale server omkostningerne - som nok snart bør opgraderes...

Fatter egentlig ikke jeg gad kommentere det, men nu har jeg alligevel skrevet det...
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hendrixxx skrev:
Anonym skrev:
Anonym skrev:

og det vil bare blive en vurdering af kompetente moderatore hvad der er det, men nedsættende ord vil selvfølgelig ikke være sobert

for at være kompetent skal der lægge en prædefineret beskrivelse på hvad der udløser den pågældende kompetence. En kompetence er en evne man har tilegnet gennem viden og en kompetence kan altid dokumenteres. Med andre ord så er erfaring ikke brugbart som kompetence. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det kræver at være en kompetent moderator? det må være en der har lidt viden indenfor kommunikation osv

vi kan kalde det erfaring så hvis du vil det sådan. jeg er ikke selv den store mester i den grønne retskrivningsordbog. mette ville fx være en fin moderator andre er efter min mening ikke vildt egnede, men det gider jeg ikke at uddybe.

Anonym skrev:

jeg er helt enig mette, man bør holde sig til at snakke med folk ansigt til ansigt, og hygge sig til træf/ crusing/ eller andet virkeligt, denne virtruelle verden egner sig bedst til blot at stille tekniske spørgsmål, eller diverse urelateret sjov, disktioner eller debatter, bør være mund til mund.

det er også den holdning jeg har besluttet mig for at forsøge at holde mig til, men denne weekend var der flyveshow i roskilde, det skulle jeg altså bare ned at se.

håber vi ses til skagen.

det var forresten mig der skrev det. hvis nogen skulle være i tvivl.

Reply

You must log in to post.