Motoren samlede jeg for 2 år siden og har kun kørt 2000 km siden.
Består af:
Scat c25 knast + knasthjul
Nye plejlstang, hoved og knastlejer.
std krumtap og med afvejde plejlstænger
cb performance maxi full-flow pumpe med externt oliefilter
SPRIT NYE 043(40x35.5) DRD racing toppe som er mildt portet, sprit nye boltet vippearmsaksler og helt nye stålstødstangsrør med cb performance pakninger. Jeg mangler dog at justere vippearmsgeometrien.
Kompression: ca 8.5:1 2 mm vendehøjde og 50 cc i de nye toppe. Nye NGK BP6es tændrør.
Helt nye ventildæksler med breather-fittings og bugpack breatherbox.
Tarmslyng 4-1 i 1"5/8 og j-rør.
30 hk blæserhus med doghouse med t4 oilekøler.
Generator
Alu remhjul
009 fordeler
Jeg har kørt motoren med en opdysset 34 pict, men det par slidte kadroner kan medfølge for mer pris.
Når jeg har justeret vippearmsgeometrien er den 100 % turnkey og koster 14.000 kr
Står i Solrød str.
Består af:
Scat c25 knast + knasthjul
Nye plejlstang, hoved og knastlejer.
std krumtap og med afvejde plejlstænger
cb performance maxi full-flow pumpe med externt oliefilter
SPRIT NYE 043(40x35.5) DRD racing toppe som er mildt portet, sprit nye boltet vippearmsaksler og helt nye stålstødstangsrør med cb performance pakninger. Jeg mangler dog at justere vippearmsgeometrien.
Kompression: ca 8.5:1 2 mm vendehøjde og 50 cc i de nye toppe. Nye NGK BP6es tændrør.
Helt nye ventildæksler med breather-fittings og bugpack breatherbox.
Tarmslyng 4-1 i 1"5/8 og j-rør.
30 hk blæserhus med doghouse med t4 oilekøler.
Generator
Alu remhjul
009 fordeler
Jeg har kørt motoren med en opdysset 34 pict, men det par slidte kadroner kan medfølge for mer pris.
Når jeg har justeret vippearmsgeometrien er den 100 % turnkey og koster 14.000 kr
Står i Solrød str.