Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  start problemer

Tags:
No tags yet.

(permalink) kristina kristiansen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
når jeg har kørt en lille tur i boblen og har stoppet den, når jeg så starter den igen så er det kun lige med nød og næppe at starte igen.. HVORFOR!!!!
Den lugter ikke a benzin når jeg har pumpet pedalen for at få den startet!!!
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hvis det er en 1600 motor fra 70'erne skal man træde speederen i bund når man drejer nøglen, ved start med varm motor. Kan ikke lige huske hvorfor, men det står også i instruktionsbogen.
Det kan jo være det er det?

Pumpe pedalen behøves kun hvis den har stået et par uger. Ifølge mine erfaringer altså.

mvh
JAKOB
(permalink) kristina kristiansen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
det er en 1300 motor jeg har, men prøver det lige næste gang jeg er ude og kører.
tak for hælpen ;)
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Når man sætter sig ind i en VW der er kold, træder man én gang på speederen og slipper. Så er automatchokeren aktiveret. Så drejer man nøglen, så skal den starte og køre tomgang.
Når den er varm, holder man speederen ibund, UDEN AT PUMPE!, drejer nøglen og slipper speederen når den lige springer i gang. Den skal ikke hyles op i omdrejninger.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Farmer Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Symptomet du beskriver er som oftest en sløvhed i tændingssystemet. Skift til elektronisk tænding sammen med en god tændspole (Ikke en af de der Made in fjernøsten blå Bosch) Jeg bruger Pertronix og Compufire med godt resultat. Og øg gnistgabet på tændrør til 0,85 - 0,9 mm. Så er problemet normalt løst.
T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) kristina kristiansen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
mange tak for de gode råd.
jeg sender min mand ud og kigger på motoren;)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Har selv haft problemet.
Nyt batteri så var det ovre
Nils-Jørn
(permalink) kristina kristiansen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
vi har lige fået nyt batteri i, men prøver nogle a de gode råd der er kommet :)

Reply

You must log in to post.