SPRasmussen skrev:
Bornholmer skrev:
det er ikke høje - de er bare sænket rigtigt - biler der rammer jorden , er amatør sænkninger...
msn er sgu ikke seriøs vist man ikke kan sænke en bil uden at ramme jorden
Der er sgu da ikke noget der hedder amatør sænking, kun dårlig vej!
Og hvad dækprofil er det lige du skal kører med på bussen Ibber?
70er ;-)
Søren du kan sgu da ikke sammenligne en bobbel med en splitbus , der er da så meget forskel på de to biler... ????
så nej , en bus har jo ikke noget dybte i hjulkassen - så her er det ikke muligt med andet (jeg gider ikke skære i mine hjulkasser , det er hærværk) - men det er muligt på en bobbel.. og amatør er måske et dårligt ord - det jeg mener er bare at der findes mere rigtige løsninger vist man gør det rigtigt ..
her ser den til venste feks laverer ud end den til højre - men den til venstre har en større frihøjde fra asfalten selvom den ser laverer ud...
og det er jo det en sænkning går ud på - at få den så lav som det er muligt uden at ramme jorden når man kører.. ergo det må være den mest optimale løsning - også er den samtidig mere tidstypisk.
mit motto er: luft skal være i dækkene - ikke i hjulkasserne - men derfor må bilen godt kunne køre på en lille smule ujævn vej - uden at ødelægge bilen - og det kan den sagtens med det rigtige dækvalg - selvom der ikke er luft i hjulkasserne..
men prøv at kig grundigt og længe på dette billede - så kan du se at det høje dæk trækker sig op i hjulkassen selvom der er præcis samme afstand mellem fælgkant og skærmkant..
i det virkelige liv ville dette ligne noget der ligner ca 5 cm - selv de er præcis lige høje...