Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Kan det virkelig passe????

Tags:
No tags yet.

(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Bornholmer skrev:
det er ikke høje - de er bare sænket rigtigt - biler der rammer jorden , er amatør sænkninger...

msn er sgu ikke seriøs vist man ikke kan sænke en bil uden at ramme jorden

Der er sgu da ikke noget der hedder amatør sænking, kun dårlig vej!

Og hvad dækprofil er det lige du skal kører med på bussen Ibber?
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
SPRasmussen skrev:
Bornholmer skrev:
det er ikke høje - de er bare sænket rigtigt - biler der rammer jorden , er amatør sænkninger...

70er ;-)

Søren du kan sgu da ikke sammenligne en bobbel med en splitbus , der er da så meget forskel på de to biler... ????

så nej , en bus har jo ikke noget dybte i hjulkassen - så her er det ikke muligt med andet (jeg gider ikke skære i mine hjulkasser , det er hærværk) - men det er muligt på en bobbel.. og amatør er måske et dårligt ord - det jeg mener er bare at der findes mere rigtige løsninger vist man gør det rigtigt ..

her ser den til venste feks laverer ud end den til højre - men den til venstre har en større frihøjde fra asfalten selvom den ser laverer ud...
og det er jo det en sænkning går ud på - at få den så lav som det er muligt uden at ramme jorden når man kører.. ergo det må være den mest optimale løsning - også er den samtidig mere tidstypisk.

mit motto er: luft skal være i dækkene - ikke i hjulkasserne - men derfor må bilen godt kunne køre på en lille smule ujævn vej - uden at ødelægge bilen - og det kan den sagtens med det rigtige dækvalg - selvom der ikke er luft i hjulkasserne..

men prøv at kig grundigt og længe på dette billede - så kan du se at det høje dæk trækker sig op i hjulkassen selvom der er præcis samme afstand mellem fælgkant og skærmkant..
i det virkelige liv ville dette ligne noget der ligner ca 5 cm - selv de er præcis lige høje...
lowering_bug1.jpg

Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Dani8600 Member
jeg kan godt følge dig Ib, men vil syntes det ser rigtigt fedt ud jo længere karossen kommer på jorden(0:

men en god måde at forklar det på(ø:
Mail: Danikristiansen8600@hotmail.com
syntes bare du på et tidspunkt i andet indlæg klagede over at den ramte på når du kørte over noget - her fik du så en mulighed for at få begge dele - en lav bil der ikke rammer alt man kører over , men stadig SER lav ud - men du vælger den traditionelle lidt lette løsning , helt iorden - men så er der ingen grund til at klage når det kan laves bedre og du har valgt ikke at gøre det...

så på med nyrebæltet og afsted på cruise ;-) held og lykke
(permalink) Stodderkongen Member
Panscraper er da for cool.. jeg kunne ikke være mere uenig, min bil er sgu blevet sænket angora style og det holder, jeg har kørt små 5000km med 5" smallet og dropspindler + et par klik bagi - INGEN problemer med hjullejer eller gearkasse.. det eneste minus skulle da lige være at dækkene kun er slidt på indersiden. GO FOR IT!
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Dani8600 Member
det er os rigtigt Ib, du husker sgu godt(
Mail: Danikristiansen8600@hotmail.com
[quote=Käfer]Panscraper er da for cool.. jeg kunne ikke være mere uenig, min bil er sgu blevet sænket angora style og det holder, jeg har kørt små 5000km med 5" smallet og dropspindler + et par klik bagi - INGEN problemer med hjullejer eller gearkasse.. det eneste minus skulle da lige være at dækkene kun er slidt på indersiden. GO FOR IT!

prøv lige at forklar mig hvad der er coolt ved at køre og skrabe sin bund bogstaveligt talt på asfalten ???

ved godt det er et attitude spørgsmål - meeeen nej du - jeg er ikke enig
er det en fed attitude at ødelægge sin bil , så kan jeg godt undvære...

især når det kan laves så det ser lige så fedt ud og samtidig undgå at ødelægge bilen , så er mit valg ikke ret svært at ta..

INGEN LAVPROFILD
(permalink) mathiasen Member
Du skal bare købe nogle 135-15 dæk til dine forfælge, så er du kørende på std fælge uden at skrabe på. Og stadig lige lav..

De giver også et federe look end f.eks 145/65-15. Mere oldschool.

tak matte ;-)
(permalink) Søren Rasmussen Member
Bornholmer skrev:
SPRasmussen skrev:
Bornholmer skrev:

70er ;-)

Søren du kan sgu da ikke sammenligne en bobbel med en splitbus , der er da så meget forskel på de to biler... ????

så nej , en bus har jo ikke noget dybte i hjulkassen - så her er det ikke muligt med andet (jeg gider ikke skære i mine hjulkasser , det er hærværk) - men det er muligt på en bobbel.. og amatør er måske et dårligt ord - det jeg mener er bare at der findes mere rigtige løsninger vist man gør det rigtigt ..

her ser den til venste feks laverer ud end den til højre - men den til venstre har en større frihøjde fra asfalten selvom den ser laverer ud...
og det er jo det en sænkning går ud på - at få den så lav som det er muligt uden at ramme jorden når man kører.. ergo det må være den mest optimale løsning - også er den samtidig mere tidstypisk.

mit motto er: luft skal være i dækkene - ikke i hjulkasserne - men derfor må bilen godt kunne køre på en lille smule ujævn vej - uden at ødelægge bilen - og det kan den sagtens med det rigtige dækvalg - selvom der ikke er luft i hjulkasserne..

men prøv at kig grundigt og længe på dette billede - så kan du se at det høje dæk trækker sig op i hjulkassen selvom der er præcis samme afstand mellem fælgkant og skærmkant..
i det virkelige liv ville dette ligne noget der ligner ca 5 cm - selv de er præcis lige høje...

Der er heldigvis noget vi aldrig bliver enig om der... Den med lavprofil vil da helt automatisk blive lavere end en med højprofil...

Og du har altid været lidt pulret, man skære sgu da bare til det holder op med at gå på. Også hvis det er hjulkasserne i en bus... Dokaen står malet i inderskærmene.´

Gæt hvem der snart skal til at skære i dem!
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
læs nu - vist du skubber hele hjulet op i skærmen - men har et større hjul på - så vil den SE laverer ud og ha en bedre fri højde ...

jeg siger jo at vist man bare skal ha den på jorden er det nemt nok - det svære består i at få den til at SE lav ud uden at være det...

og skær du bare i dokaen det har jeg intet imod...
den skal jo ha store hjul på også er det nødvendigt i en bus - men ikke i en bobbel - sålænge fælgene ikke skal være brede i foran..

forestil dig feks en Jaguar E type der var sænket på lavprofildæk ??? nej vel ;-)

Reply

You must log in to post.