Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hjælp - Kan man tillade sig det?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg har ikke moret mig så meget siden politiet var efter mig i Hannover i foråret...

Det fleste herinde kender ikke Jesper, har får blødning STORE BL
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) crenne Member
Skrev for 16 years siden | | | |
så er den skid vist slået , og hvad fylder en tagbegagebære lige , ude i angora , jeg har da dele til at ligge som rasser har købt , jeg brokker mig da ikk , og jeg har minus plads i forhold til jer i angora (sagt med et smil)
-------------------------------------------
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
(permalink) thogaa Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SP - Du har jo ret! - Jeg erkender fuldt ud, at det er min fejl ikke at have hentet den eller givet lyd fra mig. Jeg bebrejder heller ikke JW det mindste i at være olm over det - det er jo mig, der er fjolset der.

Spørgsmålet består udelukkende i, om det er rimeligt, at han beholder pengene, når han nu siger, at han har solgt den igen.
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tror ikke du skal være bange, du skal nok få dine penge...
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) crenne Member
Skrev for 16 years siden | | | |
det er det bestemt ikk
-------------------------------------------
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
(permalink) thogaa Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SPRasmussen skrev:
Tror ikke du skal være bange, du skal nok få dine penge...


Bare jeg ikke får kagen igen!
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
elgiganten er et dårligt eksempel søren , de har heller ingen kunde service..

dog tror jeg alligvel vist du køber og betaler et fjernsyn , og siger du henter det dagen efter , og du feks bliver kørt ned på vej hjem og bliver lagt i coma/seng et stykke tid.

så kan du engang når du vågner af din coma/sygdom enten få udlevet din vare , og har de ikke varen eller den er udsolgt/solgt i mellemtiden , så kan du nok godt få pengene tilbage..

du får ikke at vide dine penge er fløjet og det er dit eget problem.
sådan er de dog trods alt ikke.

sådan håber jeg ikke det er nogen steder - og derfor skrev jeg nej , det kan ske for os alle. også for jesper - selvom han normalt vis er en flink fyr.



-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) crenne Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jesper er en fræk fyr , hihi det syns min kone ihvertfald :(
-------------------------------------------
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
crenne skrev:
så er den skid vist slået , og hvad fylder en tagbegagebære lige , ude i angora , jeg har da dele til at ligge som rasser har købt , jeg brokker mig da ikk , og jeg har minus plads i forhold til jer i angora (sagt med et smil)


Det har overhovedet ikke noget med sagen af gøre! Spørgsmålet er hvor lang tid man skal have det til at ligge før man sælger det igen eller smider det ud.
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) thogaa Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SP. Jeg kan sagtens følge dig, men hvis der er penge imellem bør man vel føre dem retur eller?



-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Freedom Camper Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SPRasmussen skrev:
crenne skrev:
så er den skid vist slået , og hvad fylder en tagbegagebære lige , ude i angora , jeg har da dele til at ligge som rasser har købt , jeg brokker mig da ikk , og jeg har minus plads i forhold til jer i angora (sagt med et smil)


Det har overhovedet ikke noget med sagen af gøre! Spørgsmålet er hvor lang tid man skal have det til at ligge før man sælger det igen eller smider det ud.


Så er det vel bare at føre beløbet tilbage via den konto man har fået dem fra...

Hilsen Søren
-------------------------------------------
T2 1978 Westfalia Berlin
Automatik
Taiga Grün
(permalink) Jvang Member
Skrev for 16 years siden | | | |

crenne- gør hun... : )

bare rolig selvfølgelig får han sine penge! jeg er sgu da ikke urimelig, bare et svin!!!
(permalink) crenne Member
Skrev for 16 years siden | | | |
ja vang , hun var helt våd i trussen da vi var ude forbi , det er noget værre noget , hihi
-------------------------------------------
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
(permalink) jpwest Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Historien tager jeg ikke parti i da jeg har ben i begge lejre,men underholdningsværdien fejler ikke noget,for min skyld må den godt køre lidt endnu


West
(som keder sig lidt på job,har prøvet og fyre op under mester,man kyllingen stak af op på sit kontor)
(permalink) thogaa Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Men er det så rigtigt, at vi ikke kender hinanden mere?

Snøft!

- Pas nu på, der ikke kommer en stor kage til Ans sidst i oktober

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) koller15 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
DAMN en hønsehård haha iver hvad et tag begagebære såm fylder hvad 1 km2 ???

pengene kom fra en konto med tilhørende konto nummer hvis manden ikke kommer så har man da så eget pli at man sender pengene tilbage... i det man beholder pengene og sælger varen vidre til en anden er i mine øjne at stjæle penge fra en anden..

jeg påstår ikke at nogle stjæler men som sagt så var manden til at finde og manden var syg og NEJ det RAGER ikke os hva han fejler, så at han holder det hemmeligt eller ikke vil forklare hva det var er fint..
(permalink) Larsson Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja det var sku dagens go'e griner......hold da helt ferie manner !!!
Jeg sidder også og keder mig lidt på jobbet, så den der var sku iorden for humøret.

Jeg må flytte til Angoraland, der sker sku ting og sager :)
(permalink) Solmex Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg er lidt delt i denne sag og måske er det åndsvagt, at jeg nu også blander mig, men det var jo egentligt det der blev lagt op til i trådens start.

Jeg er vel på Jesper Vangs side, da jeg selv har lavet samme nummer.

Jeg solgte i sin tid en gammel Kawazaki og med i handlen fyldte en pallefuld stumper. Køber foreslog, at jeg skulle levere stumperne, men det sagde jeg nej til og han måtte selv sørge for afhentning. Det skete aldrig og efter ca 6 mdr. fik jeg nok og solgte lortet igen! Efter yderligere 6 - 8 måneder kom der pludselig en ung fyr, som spurgte til stumperne. Han havde købt kværnen af, før omtalte købe, med besked om, at der fulgte en masse stumper med til den og dem kom han nu til mig for at hente!!! Jeg sagde kort og godt at de var solgt og han måtte se, om han kunne få afslag hos den første køber... Jeg hørte ikke mere til dem.´

Når det så er sagt, så synes jeg at bølgerne går lige rigeligt højt (blødning eller ej!) og måske Thogaa skulle have ordnet denne sag privat med Jesper Vang, så han ikke blev hængt ud som et rådent æg. (Selv om han selv hjælper godt til den opfattelse...)

Hvis det havde været ordnet mellem jer alene og ikke her i dette forum, så måtte udfaldet tjent til egen læring.
Hvor lang tid kan man vente med, at hente sine ting og hvor lang tid efter kan man forvente sine penge tilbage???
Nu skriver Thogaa jo selv, at han havde alvorligere ting at tænke på end en tagbagagebære - det viste Jesper jo ikke, så han har vel handlet som folk gør flest og solgt skidtet igen?
Hvis nu Thogaa havde haft overskud til at kontakte Jesper og forklaret sagen, så tror jeg da (hvis blødningen ikke er alt for masiv) at Jesper havde udvist større forståelse end det han giver udtryk for her i tråden!

Når jeg starter med at skrive at jeg er delt, så er det fordi jeg har forståelse for begge parter i sagen.
Så som svar til dig Thogaa: Du har ikke længere krav på pengene, selv om handlen gik i vasken pga. uheldige omstændighedder!
Og til Jesper: Gear ned for blusset og tal ordentligt :) (betal manden og oplev en rar fornemmelse i maven)
-------------------------------------------
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jvang skrev:

jeg er sgu næsten ligeglad med de penge! du kan få 5000 for min skyld jeg er da ligeglad, men det irriterer mig bare grænseløst at folk køber og aldrig henter...


vær du glad for at folk overhovedet betaler....synes også den er liiiiige stram nok den der. Sælger sgu ikke en anden mands ting uanset hvad- så må man stille det ud i regnen bag huset hvor man normalt pisser når man har fået en pilsner, men man sælger sgu ikke...
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) thogaa Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det er nu ingen hemmelighed. Følte bare ikke, at det var relevant (kunne måske virke som selvmedlidenhed/krav om sympati):

Jeg har lidt af en svær depression/angst, som efterhånden er under kontrol.

Formentlig udløst af flere års natarbejde/stress, dødfødt barn, mistet arbejdsidentitet mv.

Her er lidt info omkring det:

http://www.netpatient.dk/depression.htm

- Det var nu nemmere, hvis man havde brækket et ben...
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) koller15 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
thogaa det er flot du er kommen oven på..
(permalink) Larsson Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Altså go' griner eller ej.

Jeg synes sku det er helt iorden at sælge dimsen der igen, hvis køber ikke afhenter inden for rimelig tid.....uanset hvad problemet måtte være for køberen !!

Men når den er betalt kan man da ikke bare beholde de penge som første køber har lagt, plus det nye beløb...og så give dette svar tilbage når han så beder om pengene retur.

Og jeg går ud fra dette er et citat fra den mail :
--------------------------------------------------
"ja, men det kan jeg da ikke give! folk må hente det de betaler for, den var der jo nærmest i et halvt år, den blev solgt med gyda!"
--------------------------------------------------

Altså nu kender jeg ikke Jvang, og ud fra tråden lyder det som om han har lidt knald i låget (MENT P
(permalink) Larsson Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Synes sku også det er go' stil du er ved at være på toppen igen thogaa.
Kender selv en som har haft depression....det er sku ikke sjovt :)
(permalink) thogaa Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Super. Tak for opbakning mht helbred. Men ku vi ikke flytte den del af debatten til: http://vwnettet.dk/forum/topic/347865 - så det her ikke bliver til en "åhdetersåsyndformigatjegersygogikkekantagemigsammentilatgivefolkbesked-tråd?

:-)

Så dør den her tråd vel også af sig selv, når der ikke kan tærskes mere halm på den!
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
go griner ????

er det sjovt ???

hvad er det sjove i at et menneske er i human nød jeg er dybt rystet over i LIGEFREM kalder det god underholdning. giver mig da virkelig dårlig smag i munden. pøj da

tager det nok bare for seriøst og personligt, men puha da, totalt dårlig stil
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)

Reply »

You must log in to post.