Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hjælp - Kan man tillade sig det?

Tags:
No tags yet.

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
rolig holmer- det er nok ikke thogaas sygdom der grines af, men hele tråden som helhed og den måde folk flipper ud på. Selvom man er syg kan man som regel godt tage lidt gas, så længe man griner med istedet for af folk
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Larsson Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nu kan jeg jo kun svare for mig selv.

Go' griner for mig har ABSOLUT INTET at gøre med manden som havde brug for lidt hjælp.
Hverken med hans helbred eller de penge han havde lidt svært ved at få tilbage.
Det er sku en alvorlig sag begge dele!

Jeg sad bare og grinte lidt over nogle af det svar der kom frem og tilbage i tråden....og at fokus var på alt muligt andet end det thogaa lægger ud med at spørge om.

(permalink) thogaa Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Helt ok med mig. Ville bare flytte debatten omkring sindssygen over på den anden tråd, da det jo ikke er en undskyldning for ikke at afhente sine sager!

http://vwnettet.dk/forum/topic/347865

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) dibbedut Member
Skrev for 16 years siden | | | |
WTF!!! Man skal høre meget før ørene falder af, men mine har lige ramt gulvet.At der er nogen der synes det er ok at beholde pengene for noget der ikke er afhentet,det er i mine øjne tyveri.Uanset hvad der er brudt af aftaler kan man sgu da ikke bare beholde en anden mands penge.Thoga du skal ikke undskylde for en skid.I mine øjne er det sgu ikke dig der er sindsyg.At tråden bliver gjort til sjov og spas er til at brække sig over.
Jakob/
(permalink) Solmex Member
Skrev for 16 years siden | | | |
dibbedut skrev:
WTF!!! Man skal høre meget før ørene falder af, men mine har lige ramt gulvet.At der er nogen der synes det er ok at beholde pengene for noget der ikke er afhentet,det er i mine øjne tyveri.Uanset hvad der er brudt af aftaler kan man sgu da ikke bare beholde en anden mands penge.Thoga du skal ikke undskylde for en skid.I mine øjne er det sgu ikke dig der er sindsyg.At tråden bliver gjort til sjov og spas er til at brække sig over.
Jakob/
-------------------------------------------
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 16 years siden | | | |
Det var da utroligt at I ikke kan klare jeres mellemværende parterner i mellem. Hvorfor skal det gøres til sager på VWnettet igen og igen? Det er S
-------------------------------------------
~Mette

Reply

You must log in to post.