mille skrev:
Den er bare så fed og den kan blive endnu federe så snart den kommer i mine hænder....:-)
NEMLIG Mille - you rock girl!! Den kan du nemlig sagtens sætte din helt personlige stil på og så blir den kanonflot, helt sikkert. Hent den og få den indregistreret (skulle sagtens kunne la' sig gøre med lidt forarbejde, der kører mange choppede biler rundt i lille danevang, men søg råd hos nogen som tror på, at det ikke kun er originalbiler som kan indregistreres)
Og så vær dog ligeglad hvad alle de gamle originaler som Ib og co. syntes om ikke originale biler - de har deres stil og det er som mormor kan li' at se dem på museum.
Vi skal jo alle være her, med hver vores stil og det er det som er det vigtigste, så hvis du har lyst til at få din egen personlige stil - go for it!!
Så kan vi cruise sammen i Hannover næste år ;)
Det er en rigtig fed bil, men den skal selvfølgelig være iorden rustmæssigt osv, men hvis den er det så køb den - køb den!!
Bjarne
PS: Jeg syntes det er imponerende at se en originalbil som stadig har den samme lak, som da den kom ud af fabrikken, men hold da kæft hvor er de kedelige i længden. Til gengæld syntes jeg det er fedt der er så mange som bevarer dem originale - så er der osse nogle vw'er som vores børn kan bygge om på :)