Hey.
Jeg har lidt problemer nogle gange med at få knald nok på min starter til at tørne min 2110ccm med 9.5 i CR. Der går direkte og god tykkelse ledning fra batteriet direkte til starteren men det virker som om mit batteri har lidt svært ved at levere amperene så hurtigt som starteren efterspørger...? Hvis jeg har en booster på batteriet er det intet problem at starte. Så starteren kan altså godt trække mine ccm og CR når der bare er knald nok på... Så er det jeg overvejer om jeg kan montere en kondensator imellem batteriet og starteren så den kan få lidt mere power at tage af når jeg starter, eller om det er en dårlig idé?
Har i nogle erfaringer/kommentarer?
Er det mit batteri der er "forkert" til opgaven?
Jeg har lidt problemer nogle gange med at få knald nok på min starter til at tørne min 2110ccm med 9.5 i CR. Der går direkte og god tykkelse ledning fra batteriet direkte til starteren men det virker som om mit batteri har lidt svært ved at levere amperene så hurtigt som starteren efterspørger...? Hvis jeg har en booster på batteriet er det intet problem at starte. Så starteren kan altså godt trække mine ccm og CR når der bare er knald nok på... Så er det jeg overvejer om jeg kan montere en kondensator imellem batteriet og starteren så den kan få lidt mere power at tage af når jeg starter, eller om det er en dårlig idé?
Har i nogle erfaringer/kommentarer?
Er det mit batteri der er "forkert" til opgaven?