Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Ny klub Randers.

Tags:

(permalink) Blob Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg synes at Boulevard Cruiser´s lyder lidt Thansen-aktig, og mest som en gruppe der bare ligger og kører fra lyskryds til lyskryds.

Kunne man ikke finde et navn der henvender sig til en lidt bredere aldersskare? Således at folk ikke vælger klubben fra, fordi det lyder for brian-agtig.
Selvfølgelig vil folk altid have forskellige idéer, til hvad der skal foregå i en klub, og dette skal der naturligvis også være plads til.
Jeg tror bare ikke det vil være positivt for klubben, hvis den får et omdømme, som værende en klub kun for "racerer"

Det skulle helst være en klub, hvor der er plads til alle. Efter min mening. Originale; busser og bobler og diverse specialbyggede bobbler, kitcars, buggier osv.
Således at det er en klub for alle.

Jakob
(permalink) Holm´s Garage Member
Der er plads til alle i Boulevard Cruiser´s alder, biler, busser, kit cars, jagt vogne, + div. bare sålænge det er luftkølet VW. Og vi har ingen ting at gøre med
T-Hansen og hvem fanden er Brian.
Vi er en club der gerne vil ud og køre samt til træf i hele Europa.... Holm
-------------------------------------------
56 Type 1 Judson, 58 Type 1 Okrasa, 64 Type 3 Variant
http://www.holmsgarage.com
Ragbugs(a)gmail.com
(permalink) Ravn Rag-Bugs Danmark Member
Kan kun give Holm ret, vi har plads til alle, man behøver ikke stor motor
(læs har en 30hk) vi spænder vidt, lige fra bus,ghia,notch ja you name it.
Der en en meget afslappet og super hyggelig tone, og det er en fornøjelse at mødes.
Der køres lidt lokalt bla. omkring mariager fjord, men lidt kaffe i kassen når folk
og vejret er godt(sidste gang pissede det ned hele turen :( ..

Så op på dupperne Randers gutter, vi SKAL være den bedste klub i DK..

Ravn

Boulevard Cruiser`s
Hadsund
Rag-Bug´s
Danmark

40626637
jeni@aalborg.hth.dk
Vw Ovaler årg. 54 & Ovaler Rat årg. 57
(permalink) Anonym Member
Kan man ikke lave et møde inden vejret bliver dårligt
måske en lørdag eller en søndag (det er jo mørkt inden vi kommer hjem nu)
inde vinter man kan da mødes på randers storcenter´s pakeringplads
det behøves ikke søges om vi er jo i (centert og handle)
Så kan man jo se hvormange der kommer og hvormaget plads der er brug for til lokaler

Michael
(permalink) Bankmanden Member
Anonym skrev:
Kan man ikke lave et møde inden vejret bliver dårligt
måske en lørdag eller en søndag (det er jo mørkt inden vi kommer hjem nu)
inde vinter man kan da mødes på randers storcenter´s pakeringplads
det behøves ikke søges om vi er jo i (centert og handle)
Så kan man jo se hvormange der kommer og hvormaget plads der er brug for til lokaler

Michael

Jeg er altid frisk på et møde, men det er nok begrænset hvor meget der er på dagsordenen endnu. Min mening var egentligt at indkalde til stiftende generalforsamling hjemme hos mig, når jeg kunne stille med en ordentlig dagsorden, vedtægter, bud på lokaler og diverse oplysninger fra kommunen vedrørende tilskudsordning mm.

Dette indlæg er ment som en "brainstorm" og en finger i jorden for at finde ud af om der er opbakning om idéen. Startskudet skulle så lyde ved sæsonstarten 2008.

Fortsæt endelig med at komme med idéer. Meget gerne idéer til lokaler.

Flemming fra Randers
Tlf 31264677
Mail: flemmingsteensloth@gmail.com
(permalink) t2Finn Member
Så er jeg hjemme fra Hannover og arbejde og er en af de gamle fra klubben VWISEGUYS. Mht. nyt navn så mener jeg at det gamle navn er ok. Det skal være er sjovt navn som de ander også har. Blæserbanden. MIB-Men In Bugs et par eks. Læs det gamle navn det mener jeg er ok og er et navn som er kendt for Randers området. Det kunne være dejligt med et klub lokale pga. som det var før kunne det være svært som vært og vide hvor mange som kom (kaffe kage osv.)og hvem kom hjem i sit private hjem som man ikke kendte, men vi betalte jo heller ikke noget for at være med.
(Er du fuld så tag bussen hjem)
T1 splitbus 1967 1.6 L
Vw Polo 2013
Jeg har modtaget hårdtslående argumenter for at dette skal være en NY klub. Med en NY klub følger et NYT navn. Det var egentligt også det der var min drøm fra starten. Navnet på klubben vil blive Boulevard Cruisers Randers.

Jeg har talt med folk knyttet til det nye Boulevard Cruisers, og deres formål med de nye klubber ligger tæt op af det der er planen med den klub som både jeg og flere andre har savnet i Randers.

Når jeg har gjort mit hjemmearbejde ordentligt vil jeg kontakte nogle af de VWnettere som har givet respons her i tråden samt skrevet PM's til mig. Og så vil der primo 2008 forhåbenligt blive indkaldt til stiftende generalforsamling.

Der vil komme opdateringer i denne tråd så i kan følge forarbejdet.

Med venlig hilsen
Flemming
Boulevard Cruisers Randers
Tlf 31264677
God arbejds lyst. Så kan jeg bruge det gamle navn
T1 splitbus 1967 1.6 L
Vw Polo 2013
(permalink) Rasser Member
t2finn skrev:
God arbejds lyst. Så kan jeg bruge det gamle navn

Skal det forståes sådan at du ikke vil være med i den evt. nye klub - pga. navnet ?
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
tja mon ikke det er det han mener
(permalink) Rasser Member
Anonym skrev:

ved det ikke, så det vil jeg lade Finn svare på.

Synes blot det er superfedt at der er nogen der som Flemming tager føringen og vil prøve at skabe et sammenhold for vw-folk fra Randers og omegn. Om det så hedder "Randers´s officielle vw forening" eller noget helt andet er da egentlig ikke så vigtigt i mine øjne. Hvorfor ikke bare bakke op om idéen istedet ?

anyway - blot mit synspunkt på sagen, ikke min intention at starte nogen debat.
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) lasse Jensen Member
Anonym skrev:
Hej...

Fed fed idé, jeg er 1000 procent med.... Har været herinde lidt tid nu, og har faktisk støt på en del der er fra Randers eller nær omegn, synes det kunne være super fedt, med en klub her....

Hvad ang. navn så er Vwiseguys da et mega cool navn, så kan vi også bygge lidt på det renommé og kendtheds faktor, som en tidligere klub har....

Men jeg er med helt sikkert...

Super super idé...

Ja det er så mig der var den anonyme.... Havde helt glemt at logge ind i glæde da jeg så indlægget... Synes det er en fed idé... Er klart med...

Randers kaserne er blevet solgt til "by i byen" de har helt sikkert nogle lokaler man kan bruge, samt det er et godt samlings sted hvor man kan have en masse biler, uden at de bliver forstyrret af den offentlige trafik...

Jeg har en garage deroppe nu den giver jeg ca 425 kr. alt inklusivt for i måneden.... Så ved ikke hvad et større lokale koster... Men det vigtge når nu vejret bliver godt er vel også et sted vi kan samle bilerne og sparker lidt dæk, og det er der god plads til deropppe...

Bankmanden du kan da tjekke deres hjemmeside ud, finde et tlf nr. og prøve og hører hvad det koster for et lokale i den størrelse du havde tænkt...

http://www.byibyen.dk/

Hvad ang. navn, jo fedt at være en del af noget større som Boulevard Cruisers, MEN Vwiseguys er da for genialt et navn... Både oldschool og blæret på samme tid...

Håber også der er plads til en kit car
bilen_2.jpg

Den eneste ting her i livet, der er svær at modstå, er fristelser ;)
Kommenter til Inkognito: Det er tænkt i Boulevard Cruisers at der er plads til alle. Man behøver ikke engang eje en VW, bare man har interessen for det vi samles om. Sjovt du nævner By i Byen. Jeg har allerede talt med dem to gange. Jeg har fundet noget det kunne passe til vores behov, men er nok lige i overkanten. Lokalerne er godt 250 kvm og koster 70.000 årligt.

Til alle med tidligere tilslutning til Vwiseguys så vil jeg sige det er svært at tilfredsstille alle. Det er jo ikke en "bandekrig" jeg vil sætte igang, men blot en ny klub for VWinteresserede da jeg savnede aktivitet i Randers.

NB! VW - JAC i Randers er har givet positiv feedback og er villige til at hjælpe os. Omfanget af hjælpen er ikke drøftet endnu. 1000 tak til JAC Randers. Vi kommer ikke langt uden sponsorer.

Med Vwenlig hilsen
Flemming
Tlf 31264677
(permalink) Søren Rasmussen Member
Hvem har du snakket med derude ved JAC... De plejer da at være nogle sinker til at hjælpe folk...

Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
SPRasmussen skrev:
Hvem har du snakket med derude ved JAC... De plejer da at være nogle sinker til at hjælpe folk...

Jeg har skrevet et par positive mails med Henrik Poulsen som er direktør.
Tlf 31264677
(permalink) Søren Rasmussen Member
Bankmanden skrev:
SPRasmussen skrev:

Jeg har skrevet et par positive mails med Henrik Poulsen som er direktør.

Det var satans.
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Chritte Member
Rasser skrev:
Anonym skrev:

ved det ikke, så det vil jeg lade Finn svare på.

Synes blot det er superfedt at der er nogen der som Flemming tager føringen og vil prøve at skabe et sammenhold for vw-folk fra Randers og omegn. Om det så hedder "Randers´s officielle vw forening" eller noget helt andet er da egentlig ikke så vigtigt i mine øjne. Hvorfor ikke bare bakke op om idéen istedet ?

anyway - blot mit synspunkt på sagen, ikke min intention at starte nogen debat.

Hej

Jeg er stadig med på ideen, da der mangler noget i randers og respekt for det arbejde der blive lagt i det, og jeg siger ikke at navnet SKAl være VWiseguys, på ingen måde, og er da åben for forslag, men er heller ikke meget for det nye... Jeg må indrømme jeg må give Jacob / blob lidt ret...

Altså "imperium" og netværk?? Der er da ikke noget unikt i:

Boulevard Cruisers Hadsund
Boulevard Cruisers Hobro
Boulevard Cruisers
(permalink) Blob Member
Flemming: Der er åbenbart delte meninger om hvad en eventuel klub skal hede. Så istedet for at vælge navn på forhånd, var det så ikke en idé at vente med den del, indtil en stiftende generalforsamling, og så lade de fremmødte stemme?

Jakob
(permalink) Freedom Camper Member
Blob skrev:
Flemming: Der er åbenbart delte meninger om hvad en eventuel klub skal hede. Så istedet for at vælge navn på forhånd, var det så ikke en idé at vente med den del, indtil en stiftende generalforsamling, og så lade de fremmødte stemme?

Jakob

Synes jeg lyder som en god ide....

men i princippet er jeg ligeglad, vil sgu hellere have godt indhold end godt navn :-)

Søren
T2 1978 Westfalia Berlin
Automatik
Taiga Grün
Det er en mulighed at fastsætte navnet på generalfosamlingen. Nu mener jeg heller ikke det er S
Tlf 31264677
Fint initiativ, jeg har desværre ikke meget tid til at lege med i opstartsfasen men skulle det på et tidspunkt blive en realitet hjælper jeg gerne med at skaffe lidt møbler m.m. så vi kan indtage kaffen med stil. ;)

Ang. navnet hælder jeg ikke til at klubben skal være "fraktion" af en anden klub men mere sin egen.

En regnvåd formiddag i 1999 fandt Bornholmeren og jeg på navnet VWiseguys midt i Ricki Lakeshow og 2liter cola og lur mig hvis ikke det navn er ved at være godt slidt..

Lad os få gang i en NY klub med en ny omgang lak og en frisk motor, navnet betyder ikke alverden.

/Kasper
60890001

(permalink) Rene72 Member
Fin ide med en klub i Randers, selvom jeg nok ikke bliver en af de aktive.. Jeg er en af VWiseguys og er også med i
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1

2074 1572
Jeg er positiv for en ny klub i Randers med nye "heste" hvor vi kan mødes i luftkølede vw`er ingen tvivl om det. Sæt igang og indkald til et møde hvor vi kan finde ud af tingene. Mht. navn så mener jeg at det skal være et navn som ikke andre har så man nemmere ved hvor vi kommer fra. Jeg er ikke for fælles navn (tænk på HAèr)samme regler samme rygte. Jeg har ikke noget imod at i vil bruge det gamle navn da jeg mener det er et godt navn for en vw klub. JEG ER POSITIV FOR EN KLUB I RANDERS. Mvh.t2finn
T1 splitbus 1967 1.6 L
Vw Polo 2013
NB NB NB NB!

Køb Randers Amtsavis imorgen!!!

Jeg sendte 3 liner til Amtsavisen om de kunne indrykke et par linier angående lokaler til klubben.

Jeg er lige blevet ringet op af avisen. En flink mand spurgte lidt til klubben og der kommer et lille stykke imorgen på side 2.

K
Tlf 31264677
(permalink) warp Member
Du har sQ godt ild i piben Stefling!!
...der sker noget når du går igang med at trække i trådene. :-) Godt gået.
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com

Reply »

You must log in to post.