Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Solgt: Flotte repro BRM fælge

Tags:
No tags yet.

(permalink) Waehrens Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg har købt med både rund og med konus. Jeg fik at vide at de også passede til en gl. "Hannomag" lastbil.

Jeg prøver at bestille nogle til dig.

- Casper
(permalink) Waehrens Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Rasser skrev:
Waehrens skrev:


Ja stilen er fed, og det er virkelig tidstypisk tun...

- Casper


netop det jeg tænkte, i min bog giver det langt mere "street respect" end CSP skivesæt.

Hvad handles det ca til sådan et sæt til forenden ?

og undskyld Mikael at jeg bruger dit indlæg til at blive klogere - om ikke andet så bringer det da dit indlæg frem i lyset ind i mellem.
Kører forresten selv på samme model BRM som du her sælger, det er en superfælg - både flot og umiddelbar fin kvaltitet.



Ja alt er realtivt. En ny tromle koster 1000 euro. Et komplet renoveret sæt kan godt koste 20 k. Det er selvfølgelig ikke min pris, men alt mit har jeg også renoveret fra bunden.

Ja jeg syntes også at det holder 100 gange mere end CSP skiver, som vi alle samme kan købe og sætte på. Hvad der er bedst ved jeg ikke, men dem her er rigligt til mig.

- Casper
(permalink) Kirk... Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Waehrens skrev:
Rasser skrev:
Waehrens skrev:


Ja stilen er fed, og det er virkelig tidstypisk tun...

- Casper


netop det jeg tænkte, i min bog giver det langt mere "street respect" end CSP skivesæt.

Hvad handles det ca til sådan et sæt til forenden ?

og undskyld Mikael at jeg bruger dit indlæg til at blive klogere - om ikke andet så bringer det da dit indlæg frem i lyset ind i mellem.
Kører forresten selv på samme model BRM som du her sælger, det er en superfælg - både flot og umiddelbar fin kvaltitet.



Ja alt er realtivt. En ny tromle koster 1000 euro. Et komplet renoveret sæt kan godt koste 20 k. Det er selvfølgelig ikke min pris, men alt mit har jeg også renoveret fra bunden.

Ja jeg syntes også at det holder 100 gange mere end CSP skiver, som vi alle samme kan købe og sætte på. Hvad der er bedst ved jeg ikke, men dem her er rigligt til mig.

- Casper


ja undskyld jeg også bryder ind....kasper ..dine porsche bremser sidder de på vw spindler eller porsche spindler...og er der nogle der ved 100% om vw linkpin spindler passer på porsche 356...og der tænker jeg også cb drop spindler ?

mvh thomas

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) Waehrens Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Der må jeg være dig svar skyldig. Mine bremser sidder på vw-spindler. Jeg ved ikke om spindlerne er det samme. Prøv at ringe og spørge Jan Koed, jeg kan ikke lige komme på andre som både skruer i vw og 356, som kan give dig et klart svar.


Måske Brian Hansen (B_H) kan svare på det?

- Casper
(permalink) B_H Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Caspers bolte med konus er købt hos big wheels i
-------------------------------------------
Brian Hansen http://www.AIRRACERS.dk
20627996 brian.hansen@oncable.dk
54 oval, 911T/E 72, 411L 69
(permalink) Retrobug Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Sidste nyt:

Var forbi Big Weels i
-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) jpwest Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Retrobug skrev:
Sidste nyt:

Var forbi Big Weels i
(permalink) Retrobug Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jpwest skrev:



Sqda også en hån og sælge så fine hjul(ud over man havde købt nogen federe)om de passer på din bil har jeg ingen anelse om,vil tiden vise




West



Precis West... Bortset fra ons og torsdage..

M.
-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904

Reply

You must log in to post.