Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  hjælp til motor justering

Tags:
No tags yet.

(permalink) mirat Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg har problemer med at få justeret min motor, jeg har stillet tænding og platiner som de skal og den kører perfekt i tomgang, gir jeg den gas hurtigt dør den, gør jeg det stille og roligt er der ikke noget, hvis jeg lader chokeren være til kører den perfekt(som om den får for meget luft uden choker), jeg har drejet på samtlige skruer på karburatoren men synes ikke det hjælper noget...

lidt data

Motor: 1600 ccm code AE xxxxxx
karburator: pic 34 solex
Platiner: 0016"
Tænding:5 grader efter TD (håber det er rigtigt)
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det er nok din accellerationspumpe der ikke virker.

MEEN ! 5 grader EFTER top, gavner altså heller ikke. Det var noget fabrikken gjorde for at få dem til at overholde nogen krav om HC i påløb.
Har du ikke et topmærke, et rundt mærke. Det V-formede mærke er tændingsmærket.
De kan godt "lide" at tænde noget tidligere. Hvis det var min ville jeg stille den 7,5 grad F
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.