Fynboer og især Odenseaner
I'll be there.
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
Til jer der ikke kunne komme, kan det siges at de lokaler Joe har kigget på, ser super gode ud, og virkeligt har potentiale.
Faldt lige over nogle lokaler herude i Højby, ringer til udlejer i løbet af ugen. Kan være det måske var noget.
-Lyngbye-
Ja, her i Højby ville være godt :-) hvor mon det kan være?
Kunne desværre ikke slippe fra familien idag.
Hej Morten.
Er du intra i at deltage i sådan et projekt?? det er et super fint sted joe har fået på hænderne der!!!
der kommer vist snart en tråd fra joe, hvor folk skal melde ud om de er 100 % seriøse i at være med!!!
Til de frem mødte idag... tak for kigget!
og til Joe... tak for kage og rød ild vand, glemte helt at sige tak!
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
mnbib skrev:
Ja, her i Højby ville være godt :-) hvor mon det kan være?
Kunne desværre ikke slippe fra familien idag.
Det er nede på Højbyvej, ved noget der vist nok hedder Free Concept eller noget. Lige før skolen.
Bor du i Højby da?
Bor selv på Uglehøjen.
Ja tak for kage Joe.
-Lyngbye-
hvornår kommer den der tråd op vi snakkede om igår? Tak for kigget ellers, enormt lækkert sted, håber det bliver til noget, er helt hundrede med på den.
Mvh Martin
Ja, jeg vil også bare lige råde folk til at være med på det sted Joe har på hånden...
Jeg smuttede også lige med til mødet i søndags, selv om jeg ikke har interesse i fælles-værksted/opbevaring, da jeg PT bor i København. Men det var et enormt lækkert og STORT sted - og efter min overbevisning billigt!!!
Mvh. Kåre
Jeg nåede desværre ikke derud... men jeg er stadig med på ideen, så glæder mig til at høre priser osv hvor mange der er 100 pro på det
Hallo, har jeg overset den tråd hvor vi skulle henvende os til joe, eller skal jeg bare skrive direkte til ang. det med opbevaringm skrue bil, sparke til dæk sted? :-)
Prøv at skrive til ham. Det er mit bedste bud.
-Lyngbye-
Lyngbye skrev:
Prøv at skrive til ham. Det er mit bedste bud.
prøver, ;)
Hallo, hvor er joe, han svarer ikke eller gider ikke svare, er der andre der har talt med ham omkring det lagerhal halløj vi kiggede på, jeg kunne godt trænge til at få opbevaret den bil snart, snart 2 med lidt held!
Har fulgt lidt med i det her indlæg... Har i fundet et sted at være?? syns jeg kommer lidt for langt væk fra odense til at lave så meget bil derinde, har også ok værksted hjemme.... Men vil rigtig gerne både lærer jer og jeres biler at kende ;) Er der faste dage i mødes derude? Er det ved solbakken eller hvor?? Og er jeg overhovedet velkommen??? :)
Mvh Tommy
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief!
Hummel206@hotmail.com
ingen ved noget tror jeg, han ville smide noget ind her, men jeg har lidt forgæves prøvet at fange ham, og generelt folk der ved noget, jeg er lettere desperat efter plads efterhånden nemlig...
Hmm Lyngbye skriver noget med solbakken i shouten, er det ikke noget fælles sted???
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief!
Hummel206@hotmail.com
tror han har noget der selv vist
Joe er en travl mand.... Men der skal nok komme noget er jeg sikker på!!!
Mads
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Op og vende igen, er stadig interesseret! :)
Kunne denne tråd blive lukket af med at det enten blev til noget eller ej, der var en del interesserede, deriblandt mig, men efter et møde skete der ikke mere, eller, skete der mere er jeg en (Den eneste?) de få der ikke fik med hvad det blev til.
Lirumlarum, må selv finde noget at gemme mig i på egen hånd, når ingen gider gemme sig med mig.
Martin
Jeg ved desværre ikke hvad der sker.
Joe lader til at være gået under jorden, men mon ikke der er en god forklaring på det.
Indtil videre lader det til at det er hver mand for sig selv. Desværre!
-Lyngbye-
Det er ikke for at være efter Joe, men kunne vi andre evt. ikke fikse noget sammen? Eller er han manden med kontakterne i odense? Vi vel alle 18+ så mon ikke vi kunne fikse noget, nogen? Det eneste der er et problem er at finde en der vil tage ansvaret, uden at man skal høre på en masse forklaringer om hvorfor nogen ikke kan/gider have det?
Jeg kender desværre ikke nogen med lagerhal i odense eller lignende, men jeg skulle da sige til hvis jeg faldt over noget, fandt 2 steder, men ejerne har haft en ide om at det var guld de sælgte, priserne var helt i hampen x10.