Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Fynboer og især Odenseaner

Tags:
No tags yet.

(permalink) vw 1303 Member
Skrev for 16 years siden | | | |

Hej

Kan se at Joe jo har sat sin fine ovaler til salg, så mon ikke han har droppet projektet med et værksted.

Lars
-------------------------------------------
http://www.vwclubfyn.dk
73 VW 1303, 74 VW M181. 75 VW t2. 68 Admiral A
(permalink) vw 1303 Member
Skrev for 16 years siden | | | |

Hej

Kan se at Joe jo har sat sin fine ovaler til salg, så mon ikke han har droppet projektet med et værksted.

Lars
-------------------------------------------
http://www.vwclubfyn.dk
73 VW 1303, 74 VW M181. 75 VW t2. 68 Admiral A
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kunne ske han hentede sig en ny, sikke en masse muligheder, uanset, vi kunne vel selv fikse noget hvis nogen havde noget på hånden.
(permalink) Lyngbye Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Vi var en del til mødet, som selv har værksted, men egentligt mest mødte op for atr støtte op om projektet. Men hvis i er flere der mangler, skulle i da arbejde lidt i sagen, og se om ikke det kunne lade sig gøre at finde noget.
Som sagt vil jeg gerne støtte en god sag, men har selv værksted.
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
lurer på om jeg skulle fikse noget, men jeg sejler det meste af tiden, så jeg ved ikke hvor meget jeg får det til at hænge sammen når jeg er væk 60procent af tiden nemlig, hvis det endte med jeg skulle have ansvaret for biksen. men hvor blev alle de andre af som ikke havde noget værksted?
(permalink) Lyngbye Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg ved det ikke.
Gamle Gule, som ifølge sit nye navn, ligger vel på P.
Marcel glæder sig vel over at det ikke sneer endnu.
XS ved jeg ikke om har fundet noget og de andre kan jeg ikke lige huske hvem var...
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det kommer sq heller ikke til at sne, det er efterhånden en farce det der har været her ;)
Må vel se hvad der sker så.
Marhhp
(permalink) vw-marcel Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg arbejder lidt i at få slået 2 garager sammen her hvor jeg bor så der er lidt plads til at rode på men vil absolut bakke op omkring et samlested. Er på den herlige SU så det er også begrænset hvad jeg kan sætte af til det hver måned.
Håber heller ikk sneen kommer - er vicevært hvor jeg bor så skal skrabe det hele væk :-)
-------------------------------------------
VW early bay ´69 - Brandbilen
28142008
mail: marcel_tr@hotmail.com
(permalink) stuntholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Sne eller ej... Der må da være mulighed for at starte noget op... Har fulgt denne tråd det sidste stykke tid, og nej hvor der blir vævet frem og tilbage. Jeg er lige selv vendt hjem til Fyn efter 3 år i eksil på Als, og synes det kunne være kanon hvis man kunne få et omdrejningspunkt for den fynske/odenseanske VW-scene...
Jeg vil gerne være involveret i processen med at finde et værksted, men så skal man vide noget om folks krav til størrelse og indretning(lift, grav udsugning etc.).

Jeg er ikke en sur gammel mand, men jeg ved ikke hvordan man laver smileyer (smiley)
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg vil godt være med til at starte noget vw scene op her i odense, men jeg vil ikke involveres i den grad at det tager skade af mit arb. 1 2 3 så er folk sure fordi jeg ikke kan overholde nogle aftaler mv, fordi jeg er i afrika eller cypern, irak mv :)
Jeg kender ikken klap på fyn (Andet en svigermekanik, men hvem praler med dem, familie er noget der hænger i rammer, på væggen, med billedet indad, eller??? :) )
Skulle vi blive nogle stykker der mangler et sted at skrue, og vi er nok til vi kan finde et fornuftigt sted, til en leje vi alle kan være med på ville det være toppen jo, og som vi da snakkede om, evt plads til andre kunne opbevare deres biler, uden de behøver rode med dem (Dem der mangler lidt ekstra plads, som alle os andre :) )
Og sommeren over er det alletiders sted evt. for folk der ikke har værksted, eller som gerne vil sparke dæk og skrue kan komme mod et symbolsk beløb mv?
Hva siger i?
Der er nok der vil bakke op som har deres eget, nu mangler vi jo bare os der ikke har
(Als er et fint sted, er selv alsing, på papir da :) )
Martin
(permalink) stuntholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
For tiden har jeg al den tid, og næsten al overskuddet, der skal bruges for at få et værksted op at stå...
Jeg skal bare have nogle input/idéer fra Jer andre VWnettere, hvis i hører om et værksted eller ser en annoce i den lokale avis eleer hvor I nu finder et værksted...
Er sygemeldt på ubestemt tid p.g.a en depression, og når man har arbejdet meste af sit liv er det sgu svært at sidde stille (så hvis nogle af jer mangler en hånd er jeg klar)...
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Mangler primært et helt tørt sted, står i en garage nu, men der lidt fugt, og skal den igennem det hvert år ruster den væk :)
Og så er der en motor der skal op og køre igen, den er syg.
Det nemmeste er vel at holde det herinde tæt omkring odense, og umiddelbart behøver det ikke at være forbeholdt folk kun med vw, eller? Bare det er klassiker/veteran og folk ikke stiller dem hen for at "glemme" dem er alle vel velkomne?
(permalink) stuntholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Synes det er en fin idé at det ikke kun er VWere (man kan osse blive FOR indavlet). Synes det skal være en form for "åben" værksted for alle der er interesserede i at holde de gamle skuder i live... Min "daily" er en skamskudt Corolla DX fra ´80, og hun træger sgu osse til en kærlig hånd...
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg opretter en ny tråd, så er muligheden for at flere bliver opmærksomme måske større, og hvem ved, måske ender det ikke kun ved snak denne her gang :)
Martin
(permalink) Lyngbye Member
Skrev for 16 years siden | | | |
JAmen det lyder som en god idé, og godt med lidt frisk blod. :) Sig til når i finder ud af noget, og jeg er frisk på at hjælpe i det omfang jeg kan.

En smiley laves med et udråbstegn og en slut-parantes : ) dog uden mellemrummet. :)
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tak for indvielsen i smileyens forunderlige verden :) se jeg kan jo godt
(permalink) stuntholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
Tak for indvielsen i smileyens forunderlige verden :) se jeg kan jo godt


Ja det var så mig derskev det...
der så ikke nogen der har indviet mig indlogningens forunderlige verden!
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
JEg smider noget op når jeg er færdig med at bikse sæder, ombetrækker en komplet stue (for/bag til bobbel) i læder lige nu, købt af BKA herinde, hold op de møget til inden under, men møre er pænt sagt, men til det jeg skal er de perfekte :)

Reply

You must log in to post.