Snibeke skrev:
Om det er fake eller ej den her er sku lækker..
Jeg har ikke det store behov for at skille mig ud..
jeg har personlighed nok til ikke at behøve en bil til det i hvert fald...
nå nå nå, lidt har du jo nok alligevel hvis du skulle være helt ærlig (det gør du ihvertfald, på en positiv måde) men jeg tror du misforstår det lidt, det der med at man laver en bil der skiller sig ud for at kompensere for manglende personlighed - det tror jeg ikke på og det er osse sygt hvis det er sådan det forholder sig. Personligt har jeg det sådan at jeg går og arbejder på min bil hele vinteren for at få den i den stil jeg vil ha' den og det går jeg og hygger mig med så meget at jeg syntes det er lidt træls, når tåber der udråber sig selv som smagsdommer sabler alt ned, der ikke lige er på mode den sommer, for det er ikke det der er meningen. Meningen er bare at hygge sig med det man laver og så at man tør gøre det selvom man ikke lige rammer moden den sommer - det er jo ikke så svært at gætte sig til hvad det er, nogenlunde ligeså nemt som at gå ind i en modeforretning og sige: stik mig nogen cowboybukser i sidste nye mode. Har personligt mere respekt for mennesker som tør klæ sig med deres egen stil, selvom det måsker er cowboybukser med opslag og den stil man brugte i '50erne og gør det hele vejen i den stil. Respekt for dem der ikke er slaver af moden, men laver sin egen stil.
Bjarne