...som jo vandt en pokal i øvrigt, så helt gal er den vidst ikke.. Hvad ville der mon ske hvis jeg talte i den tone om din bil Niels-Erik??
Og ja det må jeg gerne....
Og ja det må jeg gerne....
Snibeke skrev:
Men det er jo din mening..jeg må vel gerne dyrke patina hvis jeg synes det er pænt eller er det blevet forbudt?? :D
Bornholmer skrev:
folk må gøre med deres biler hvad de vil snibse - det har jeg sagt før.
men kan jeg prøve at tale dem fra at forringe deres bil - er det vel ikke nogen dårlig mission..
og at skære , slibe og svejse UN
dibbedut skrev:
Hvis man skal dyrke noget skal det enten kunne spises eller ryges.
Bornholmer skrev:
ja der er jo ekstern konstruktion og intern kontruktion på en bil.
den eksterne er alt hvad der kan skrues af uden at lave nogen sår på bilen
feks en sænkning
og den interne er bilens oprindelige hjerte - karossen og den del hvor stelnummeret er placeret..
i disse dele er det jo umuligt at lave indgreb der ikke giver synlige ar..
ploug skrev:
[quote=niels-erik]Jeg vil da altid gerne holde ved siden af din bil snibeke-Og ja jeg har hørt om din pokal!!
Og jeg hader også rust-Har kæmpet med at fjerne det fra biler i 25 år, og lære aldrig at forstå hvorfor nogen kan elske det tegn på forfald.
Det starter som et lille rødbrunt mærke, og som en kræftsvulst så breder det sig og ender med store gabende huller i pladen!
(Derfor er min bil i fiber-Det kan ikke ruste)
Hilsen Niels Erik
Fastoldvw skrev:
Jeg bliver så træt af at læse sådan en tråd som den her, og på en måde ked af det..
Jeg troede at folk der valgte at eje en luftkølet VW var lidt mere åbentsindede end andre mennesker, og mere tolerante, det ser ikke ud til at være tilfældet..
Forfald er smukt! Se bare efteråret!!
Patinabiler er jo bare kontrolleret forfald.. Nye Gummisko er jo heller ikke fede..
Og som med alt andet, ældes kvalitet smukkere end junk.. Har i nogensinde set et overrenoveret smukt gammelt hus? Det er forfærdeligt og ødelagt for altid..
Jeg kommer stensikkert ALDRIG til at bo i et nyt hus, eller køre i en ny bil, og jeg kommer ALDRIG til at prøve at gøre min VW som ny, jeg kan jo netop lide den som gammel..
Peace, og lad nu det ligge...
APOCALYPSE skrev:
Hippie... ;-)
Mette skrev:
[quote=Gamle Gule]Smid da bill. i tråden så--